.Syfes Geplaatst: 8 juni 2007 Rapport Geplaatst: 8 juni 2007 (bewerkt) Allen iverson : Hieronder : Tekstballontje Bewerkt: 8 juni 2007 door .Syfes Reageren
.Djanick Geplaatst: 8 juni 2007 Rapport Geplaatst: 8 juni 2007 Allen iverson : ja.. niet echt een mooie sign + punten: - Leuke effecten gemaakt links met de brush tool - Punten: - Vind de sign veels te fel geworden. - de red dragon staat echt op de verkeerde plaats, je ziet hem amper - het lijkt net of er een spreekwolkje uit de basketballer z`n mond komt, geen mooi effect dus. Algemeen: vind dit de aller slechte sign die ik jou ooit heb zien maken, daarom heb ik ook maar 1 +punt. denk er volgende keer aan om je sign niet zo erg fel te maken en de effecten wel op de goeie plekken te gebruiken. denk dan aan dat "spreekwolkje" en je kan beter een andere plaats vinden voor je herkennings draakje Eindcijfer: ja, wat kan ik er voor geven? ik denk niet hoger dan een lage onvoldoende. daarom geef ik geen cijfer nu Reageren
Galiorix Geplaatst: 10 juni 2007 Rapport Geplaatst: 10 juni 2007 Ik vind hem persoonlijk erg mooi , mischien een beetje fel maar hij is verder super! Ik ben niet zo'n uitgebreide rater maar je krijgt wel een globaal punt: 9,3 Hij is erg mooi , maar geen een sig is perfect. KUTGW Reageren
Mister.X Geplaatst: 11 juni 2007 Rapport Geplaatst: 11 juni 2007 Lettertype: 5 Plaatsing: 5 Face: 5 Kleur: 5 Render: 7,33333333333333 Plaatsing: 7 Mooiheid: 8 Ingeblend: 7 Border: 5 Stijl: 5 Dikte: 5 Kleur: 8,5 Stijl: 8 Verdeling: 9 Achtergrond: 8 Effecten: 7 Overige: 8 Bonuspunten: 8 Commentaar: Ziet er echt geweldig uit! Jammer dat er geen tekst in staat en daarom ook die 5's TOTAAL: 7,104167 Aantal sterren & Rank: Gerated met FlitskikkerRateSystem For Signatures | ©Flitskikker, 2007. Alle rechten voorbehouden. Reageren
Matiscus Geplaatst: 11 juni 2007 Rapport Geplaatst: 11 juni 2007 (bewerkt) Allen iverson : ja.. niet echt een mooie sign + punten: - Leuke effecten gemaakt links met de brush tool - Punten: - Vind de sign veels te fel geworden. - de red dragon staat echt op de verkeerde plaats, je ziet hem amper - het lijkt net of er een spreekwolkje uit de basketballer z`n mond komt, geen mooi effect dus. Algemeen: vind dit de aller slechte sign die ik jou ooit heb zien maken, daarom heb ik ook maar 1 +punt. denk er volgende keer aan om je sign niet zo erg fel te maken en de effecten wel op de goeie plekken te gebruiken. denk dan aan dat "spreekwolkje" en je kan beter een andere plaats vinden voor je herkennings draakje Eindcijfer: ja, wat kan ik er voor geven? ik denk niet hoger dan een lage onvoldoende. daarom geef ik geen cijfer nu Opzich vind ik het wel allemaal heel fijn hoe dat je rate. Maar volgens mij moet je toch eens beter leren kijken, want sommige van je min punten zie ik zelfs niet. Of lijken nergens op zoals jij het beschrijft. De bedoeling van een rating is je mening geven op een RESPECTVOLLE manier. En niet op een afkrakende. Als je de sig niet mooi vind, dan laat je dat ook blijken maar niet op deze manier. Verdere reacties kunnen altijd via PB. Nu terug ontopic graag. EDIT: Over het de verbeteringen had ik het mis. Bewerkt: 11 juni 2007 door Matiscus Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.