Jump to content

game maker 7 pro

Recommended Posts

Geplaatst:

wie kan er een paar schrips geven zow als ik wil een mp3 toevoegen MAAR dan wort hij in de exe opgeslaagen?!

en dat wil ik niet dus hoe maak je iets voor een mp3 af te speelen op in het spel en meer!

------------

wie kan er schrippen? ik wil ten eerste een mp3 in een spel laaten hooren maar als ik dat doe dan word de exe te groot dus ik wil een map makken en dan het spel van daar uit de mp3 laaten af tespeelen

>>> Door Preddy: Topics en posts samengevoegd<<<

Geplaatst:

Volgens mij valt het meer onder programmeren, bij deze dus daarnaartoe verplaatst.

BTW, schrippen is volgens mij niet de goede aanduiding voor wat jij wil doen.

Geplaatst: (bewerkt)

Welke programmeer taal gebruik je? Welke library?...

[EDIT]Je gebruikt toch gamemaker? Check dit! 2de hit op google..

Bewerkt: door Mania-92
Geplaatst: (bewerkt)
Welke programmeer taal gebruik je? Welke library?...

[EDIT]Je gebruikt toch gamemaker? Check dit! 2de hit op google..

mooi dank maar sorry wat is :global : ??

maar je kan toch ook een mp4 laaten hooren??? via een schript?? en met een dll toch??

Bewerkt: door DjP.P
Geplaatst:

Dit kan je beter hier vragen, want daar weten ze wel wat je moet doen. En daar komt ook nog eens bij dat je vraag een beetje vaag is. Anyway, je kan ook gewoon de MP3 starten, de EXE starten en dan de ingame muziek uitzetten.

Geplaatst:
Dit kan je beter hier vragen, want daar weten ze wel wat je moet doen. En daar komt ook nog eens bij dat je vraag een beetje vaag is. Anyway, je kan ook gewoon de MP3 starten, de EXE starten en dan de ingame muziek uitzetten.

ow luek ik kan niet Goed engels, nej dat doe ik niet

Geplaatst:

ow luek ik kan niet Goed engels, nej dat doe ik niet

Hier praten ze wel Nederlandse én over GameMaker. Daar kom je vast sneller aan je antwoord dan hier ;) Veel succes ermee.

Geplaatst:

Hier praten ze wel Nederlandse én over GameMaker. Daar kom je vast sneller aan je antwoord dan hier ;) Veel succes ermee.

dankje daar hebben ze van die code`s (toch?) maar waar vind ik de code van de mp3 spelen????

Geplaatst:

dankje daar hebben ze van die code`s (toch?) maar waar vind ik de code van de mp3 spelen????

Dat kun je toch beter daar vragen :D:tu:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...