Blue Yoshi 97 Geplaatst: 8 juni 2007 Rapport Geplaatst: 8 juni 2007 Ik heb de storyline uitgespeelt, en ik krijg nooit meer te zien of ik een Unique Stunt Bonus heb of dat ene dat je kan zien hoeveel salto's je hebt gemaakt enzo. Bijvoorbeeld eerst als ik over zo'n schans ging ging de game slow motion en kreeg ik geld en aantal rotaties/flips Nu als ik over zo'n schans ga gaat de game slow motion en gebeurt er verder niks meer. Waarschijnlijk hoort dit zo, maar ik vind het maar flauw, want ik heb nog niet alle Unique Stunt Bonuses en nu kan ik de game dus niet meer 100% uitspelen... Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 8 juni 2007 Rapport Geplaatst: 8 juni 2007 (bewerkt) Ik heb de storyline uitgespeelt, en ik krijg nooit meer te zien of ik een Unique Stunt Bonus heb of dat ene dat je kan zien hoeveel salto's je hebt gemaakt enzo.Bijvoorbeeld eerst als ik over zo'n schans ging ging de game slow motion en kreeg ik geld en aantal rotaties/flips Nu als ik over zo'n schans ga gaat de game slow motion en gebeurt er verder niks meer. Waarschijnlijk hoort dit zo, maar ik vind het maar flauw, want ik heb nog niet alle Unique Stunt Bonuses en nu kan ik de game dus niet meer 100% uitspelen... De Unique Stunt Bonusses zijn niet nodig voor de 100%, derhalve staan ze ook niet vermeld op de 100% Checklist van wiki. Als je een bepaalde Jump al hebt gehaald krijg je een tweede keer niet nogmaals de bonus van $500, deze is éénmalig. Daarnaast is ook niet elke Unique Stunt Bonus óók een Insane Jump, soms is de U.S.B. gehaald terwijl je niet ver genoeg bent gesprongen om ook een Insane Jump te halen.Edit @ VWO-er: Sorry kerel ik was niet in de war met een andere soort jump of bonus, de 70 Unique Stunt Bonusses zijn niet vereist voor de 100%, dat weet ik zeker. Ik vergeef het je, hier neem een als troost. Bewerkt: 8 juni 2007 door _KoE_Mzungu Reageren
.Timothy Geplaatst: 8 juni 2007 Rapport Geplaatst: 8 juni 2007 (bewerkt) Een Unique Stunt Bonus is niks anders dan een Collectable en net als alle andere Collectables tellen deze mee voor de 100% van San Andreas. Ik denk dat je in de war bent met Two Wheels Bonusses want die tellen niet mee. Vergeef me als ik het fout heb... EDIT: Gelukkig, dan ben ik niet de enige Bewerkt: 8 juni 2007 door VWO-er Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 8 juni 2007 Rapport Geplaatst: 8 juni 2007 Een Unique Stunt Bonus is niks anders dan een Colectable en net als alle andere Colectables tellen deze mee voor de 100% van San Andreas. Ik denk dat je in de war bent met Two Wheels Bonusses want die tellen niet mee.Vergeef me als ik het fout heb... Het is je vergeven, maar de 'Unique Stunt Bonusses' zijn toch echt niet voor de 100%. Ik dacht in eerste instantie ook altijd dat ze wel voor de 100% waren, maar achteraf heb ik gehoord dat dat niet het geval was. Volgens mij tellen ze wel mee bij GTA III en Vice City, maar dat doet er op dit moment niet. Reageren
Blue Yoshi 97 Geplaatst: 8 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 8 juni 2007 Maar is het waar dat na de storyline dat je ze dan niet meer kan krijgen want ik krijg echt nevernooit meer Insane Stunt Bonus of Unique " ". Reageren
Bigstijn Geplaatst: 8 juni 2007 Rapport Geplaatst: 8 juni 2007 Maar is het waar dat na de storyline dat je ze dan niet meer kan krijgen want ik krijg echt nevernooit meer Insane Stunt Bonus of Unique " ". Dat vind ik het raar gemaakt. Je moet toch nog die unieke stuntbonusen moeten krijgen. of heb ik dat nou :O Vriendelijke groet stijn Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 8 juni 2007 Rapport Geplaatst: 8 juni 2007 Maar is het waar dat na de storyline dat je ze dan niet meer kan krijgen want ik krijg echt nevernooit meer Insane Stunt Bonus of Unique " ".Dat zou ik niet weten, maar dat zou wel heel raar zijn als dat zo was. Ik heb altijd de U.S.B.'s gehaald tijdens het spelen v/d storyline afhankelijk in welk gebied ik was. Misschien heb je te maken met een bug, speel je het spel op de PC probeer het spel dan opnieuw te installeren en laad dan opnieuw je savegame, misschien is het dan verholpen. succes Reageren
MartyCeha Geplaatst: 9 juni 2007 Rapport Geplaatst: 9 juni 2007 Volgens mij hoor je ook niet zo'n boodschap (distance, height, rotation, flips) te krijgen als je slow-mo krijgt. Wel als je een stunt doet zonder U.S.B. Als ik het fout heb vergeef me Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.