Jump to content

Superman Communist Tag.

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Weer een nieuwe signature gemaakt. Ik had een leuk plaatje op internet gevonden, deze heb ik uitgeknipt en met eigengemaakte brushes (behalve de splatter) en C4D's een signature gemaakt. Tevens was het plaatje van slechte qualiteit, maar daar zie je op de sig zelf vrijwel niets van terug. Een beetje donker en grunge achtige sig dus.

Origineel plaatje

supermansig.jpg

Rates and Comments?

Vriendelijke groeten,

DaBeast :sigaar:

Bewerkt: door DaBeast
Geplaatst:

Helaas geen reacties :7 .

Ondertussen heb ik weer een nieuwe gemaakt, met een zelf uitgekinipte render.

spidermansigtransgtaf2zj8.jpg

Rates and comments?

Vriendelijke groeten,

Geplaatst:

Over je eerste signature:

De signature ziet er prachtig uit moet ik zeggen. Er zitten erg mooie kleuren in, die goed bij elkaar passen.

Die signature heeft een speciale sfeer vind ik. Die sfeer zie ik wel vaker terug in signatures van jou.

Voor mij is het een soort kenmerk, ik herken jou signatures zonder dat je naam er op hoeft te staan.

Voor de rest maak je op een goede manier gebruik van brushes. De tekst in de signature is het enige minpuntje dat ik kan vinden. Ik vind het lettertype niet echt passen bij het geheel.

Ik geef je signature een 8,8/10

Over je tweede signature:

Deze signature ziet er, net zoals de eerste, prachtig uit. Je hebt een mooie render gekozen en de border is best orgineel. In deze signature vind ik de tekst iets mooier. Het koste me wel wat tijd om je naam terug te vinden.

Maar het staat wel op een leuke plek. Ik kan niet zo snel een minpuntje bedenken. Misschien dat je render iets te veel aan de rechterkant zit.

Deze signature geef ik een 9/10

Geplaatst:

Je hebt een eigen stijltje, dat vind ik iets goeds. Misschien wat aan de druke kant, maar het heeft ook wel wat. Je superman signature ziet het lichtpunt er wel goed uit, misschien heb je de render wat vernaaid door de effecten maar daardoor zit in ieder geval de blending goed. Je tweede spidey sig vind ik een leuke vorm hebben, goede donkere kleuren, alleen zijn hand heb je hier ook wat ''te veel van het goede'' gegeven.

Keep it up Beesj :sigaar:

Geplaatst:

Bedankt voor alle rates and comments.

Weer een nieuwe gemaakt. Heb een 3D render in 3DS Max gemaakt in mindr dan 5 minuten, simpel Greeble scriptje. Daarna heb ik er een signature van gemaakt. Ik vind het er best wel leuk uitzien :7 .

dabeastgreeble.jpg

Rates and comments?

Vriendelijke groeten,

Geplaatst:

V3:

FONT.png Lettertype: 6,66666666666667

• Plaatsing: 6
  • Face: 6
  • Kleur: 8

RENDER.png Render: 7,66666666666667

• Plaatsing: 9
  • Mooiheid: 7
  • Ingeblend: 7

BORDER.png Border: 7,5

• Stijl: 7
  • Dikte: 8

COLOR.png Kleur: 8,5

• Stijl: 9
  • Verdeling: 8

BACKGRND.png Achtergrond: 9

EFFECTS.png Effecten: 7

OTHERS.png Overige: 8

BNSPNTS.png Bonuspunten: 7

COMMENTS.png Commentaar:

Het ziet goed uit. De lettertype kon beter! als je een andere kleur had gegeven was het zichtbaarder!

TOTAAL: 7,666667

Aantal sterren & Rank: 4stars.PNGRANK4.png

INFO.pngGerated met FKRSICON.png FlitskikkerRateSystem For Signatures | ©Flitskikker, 2007. Alle rechten voorbehouden.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...