Jump to content

Slamvan Waar staat die?

Recommended Posts

Geplaatst:

hey mensen

Ik zoek al heel lang naar de slamvan maar ik kan hem niet vinden...ik had ergens gelezen dat die achter de sexshop in los santos staat maar daar heb ik hem niet gevonden :huh: Kan iemand als je het weet neerzetten op een kaartje waar die precies staat/staan! :unsure:

Geplaatst:

normaal alleen achter die sexshop bij mij staat die er ook nie altijd maar gewoon blijve proberen

Geplaatst:
hey mensen

Ik zoek al heel lang naar de slamvan maar ik kan hem niet vinden...ik had ergens gelezen dat die achter de sexshop in los santos staat maar daar heb ik hem niet gevonden :huh: Kan iemand als je het weet neerzetten op een kaartje waar die precies staat/staan! :unsure:

Gewoon goed zoeken bij Rodeo in de buurt.

Geplaatst:

heej doe niet zo moelijk over die auto :huh: ik vind heb 90% altijd bij jefferson daar rijden ze heel erg veel :lol: :lol: :D:D

Geplaatst:

De slamvan staat vlakbij het vliegveld van LS,heel erg vlakbij het huis van Cesar vialpando rechts ernaast in een steegje

Geplaatst:

tsjah maar als je niet wilt zoeken kan je het beste gaan waar ik het zij daar staat hij altijd wel alleen wel een beeetje ver rijdenm majah

je hebt hem wel ;)

Geplaatst:

als je de slamvan neemt in los santos die is wel gesloten. je moet hem met een andere auto in je garage duwen en dan is die open... :ph34r:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...