wouterajaxalmere Geplaatst: 11 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 december 2004 hey mensen Ik zoek al heel lang naar de slamvan maar ik kan hem niet vinden...ik had ergens gelezen dat die achter de sexshop in los santos staat maar daar heb ik hem niet gevonden :huh: Kan iemand als je het weet neerzetten op een kaartje waar die precies staat/staan! :unsure: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Grove_Street_Gang_Member Geplaatst: 11 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 december 2004 normaal alleen achter die sexshop bij mij staat die er ook nie altijd maar gewoon blijve proberen Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pete-R Geplaatst: 11 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 december 2004 hey mensen Ik zoek al heel lang naar de slamvan maar ik kan hem niet vinden...ik had ergens gelezen dat die achter de sexshop in los santos staat maar daar heb ik hem niet gevonden :huh: Kan iemand als je het weet neerzetten op een kaartje waar die precies staat/staan! :unsure: Gewoon goed zoeken bij Rodeo in de buurt. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Erulezz Geplaatst: 11 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 december 2004 Bij mij rijdt ie heel vaak in San Fierro tegen de grens van de Countryside Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ceza Geplaatst: 11 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 december 2004 Ik kan hem ook niet vinden...en ik hep San Fiero nog niet <_< Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lepertum Geplaatst: 11 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 december 2004 hij rijd ook vaak rond op The Strip in LV, daar heb ik hem gehaald. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pete-R Geplaatst: 11 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 december 2004 JA oke je kunt het beste gewoon even heel San andreas rondrijden! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Alexje Geplaatst: 14 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 december 2004 heej doe niet zo moelijk over die auto :huh: ik vind heb 90% altijd bij jefferson daar rijden ze heel erg veel :lol: :lol: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wouterajaxalmere Geplaatst: 14 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 december 2004 maarree ik heb hem intussen gevonden bij rodea in de buurt Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
liltuner Geplaatst: 14 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 december 2004 De slamvan staat vlakbij het vliegveld van LS,heel erg vlakbij het huis van Cesar vialpando rechts ernaast in een steegje Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Levi. Geplaatst: 14 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 december 2004 Hij komt onwijs veel voor bij je vrienddin in Las venturas boven aan Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Slimm Geplaatst: 14 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 december 2004 Ik had em een keer gezien bij je garage in SF..waar je begint weet je wel.. Conclusie: Bijna overal Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Levi. Geplaatst: 14 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 december 2004 tsjah maar als je niet wilt zoeken kan je het beste gaan waar ik het zij daar staat hij altijd wel alleen wel een beeetje ver rijdenm majah je hebt hem wel Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
alien_researcher Geplaatst: 17 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2004 als je de slamvan neemt in los santos die is wel gesloten. je moet hem met een andere auto in je garage duwen en dan is die open... :ph34r: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wouterajaxalmere Geplaatst: 17 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 december 2004 Ik heb de SLAMVAN GEVONDEN!! tx allemaal Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts