Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Beste leden,

kan iemand mij uitleggen hoe ik het spel in 1 keer uit kan laten spelen.

ik heb nu via deze website 95% savegame gedownload en opgeslagen op het bestand GTASAsf3.b en als ik dit bestand dan wil loaden staat er: savegame corrupted, en dus krijg ik het niet geopend. Weet iemand wat ik foutdoe?

Bewerkt: door Léon-San Andreas
Geplaatst:

Ik snap niet helemaal waar je heen wilt, dit is een Savegame aanvraag en geen 'Missie hulp'. Je plaatst een savegame, waarvan je kunt opmaken dat iemand (waarschijnlijk) die savegame moet gaan doen, maar in je tekst vraag je om hulp... Wat wil je nu precies?

Anders moet een Mod+ het eventjes verplaatsen als het toch naar Missie hulp toegaat?? ^_^

Geplaatst:

Ik denk dat hij een oplossing voor zijn probleem zoekt, Donwell.

Ik heb wellicht dé oplossing. In dit topic vindt je een eventuele oplossing voor het 'savegame corrupted' probleem, wellicht dat je er wat aan hebt.

Een tweede eventuele oplossing is het maken van een gastaccount. Installeer GTA een keer opnieuw en meld je af via 'start > afmelden > andere gebruiker'. Als het goed is kom je bij een nieuw scherm, waarin je uit enkele accounts kan kiezen, waaronder je net nieuwe gast-account. Meld je aan op dat account en speel via dat account. Het schijnt dan zo te zijn dat het spel het dan weer gewoon, normaal doet.

Een gast account maak je overigens via: 'Start > configuratiescherm > gebruikersaccounts > gast > gastaccount inschakelen.' Succes!

Geplaatst:

Sterker nog, Donwell, dit is noch een savegame aanvraag, noch een missiehulp request. :puh: Verplaatst naar General, bij deze.

Het ligt waarschijnlijk niet aan de savegame, aangezien die vaak genoeg gedownload is en er nooit commentaar op is geweest. Misschien kan je proberen de corrupted savegame te 'maken'. Kijk daarvoor eens in dit topic. Er zijn ook andere manieren:

Hallo

Dit probleem heb ik ook gehad. Het beste wat je kunt doen is:

1. Je installeert SA op je pc

2. Je gaat naar start en duwt op afmelden.

3. Je duwt op andere gebruiker en als het goed is zie je daar

twee accounts, je eigen en het gast account.

4. Duw op Gast

5. Duw je SA cd erin. Als alles goed is start hij vanzelf op. Dan krijg je

een scherm en klik daarin open als gebruiker gast en nog meer zooi

daarachter.

6. Nu kun je SA spelen en als alles goed is kun je nu gewoon saven en loaden!

Je kunt ook een nieuw account maken, maar wat hierboven staat is veel gemakkelijker!

Ik hoop dat je er wat aan hebt

via die link kon je precies hetzelfde lezen!

Succes. :)

Geplaatst:

Die savegame is 'corrupted' omat hij maar 51kb groot is! Hij hoort 198kb groot te zijn. Of ze hebben je genaaid[/font] met die savegame, of er is iets misgegaan met het downloaden.

Geplaatst:
Die savegame is 'corrupted' omat hij maar 51kb groot is! Hij hoort 198kb groot te zijn. Of ze hebben je genaaid[/font] met die savegame, of er is iets misgegaan met het downloaden.

Je hebt gelijk, en het is niet de fout van deze site (heb zojuist even gekeken). Ik heb hem voor je in de bijlage gedaan, zodat je hem via het forum kunt downloaden en niet via downloads. Misschien dat het dan wel lukt. :)

GTASAsf1.b

Geplaatst:

Je hebt gelijk, en het is niet de fout van deze site (heb zojuist even gekeken). Ik heb hem voor je in de bijlage gedaan, zodat je hem via het forum kunt downloaden en niet via downloads. Misschien dat het dan wel lukt. :)

Bedankt, ik ben nu dus bij 'breaking the bank at caligula's', maar nu load ik het spel en krijg ik hetzelfde als dat ik new game zou kiezen

Geplaatst:

Bedankt, ik ben nu dus bij 'breaking the bank at caligula's', maar nu load ik het spel en krijg ik hetzelfde als dat ik new game zou kiezen

Dan heb je dus een verkeerde versie. Je hebt waarschijnlijk al wel de patch geïnstalleerd, maar je loopt nog rond met bestanden voor V2. Deze bestanden moet je even vervangen voor die van V1. Omdat te kunnen moet je even twee bestanden downloaden, namelijk de 'main.scm' en de 'script.img' voor V1. Deze kun je hier downloaden. Na het downloaden moet je ze even uitpakken, en kopiëren naar de volgende map: '../Program Files/Rockstar Games/GTA San Andreas/Data/Script'.

Geplaatst: (bewerkt)

Kan je die van versie 1 ook zo in een bijlage zetten aub

Bewerkt: door Léon-San Andreas
Geplaatst:
Beste leden,

kan iemand mij uitleggen hoe ik het spel in 1 keer uit kan laten spelen.

ik heb nu via deze website 95% savegame gedownload en opgeslagen op het bestand GTASAsf3.b en als ik dit bestand dan wil loaden staat er: savegame corrupted, en dus krijg ik het niet geopend. Weet iemand wat ik foutdoe?

volgens mij is Leon San andreas gewoon opzoek naar een 100% savegame.

Hier heb je hem 100% savegame

:bier:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...