joey breemer Geplaatst: 8 juni 2007 Rapport Geplaatst: 8 juni 2007 kan ik de faggio opvoeren want als ik bij handling kijk zie ik hem er niet bij staan Reageren
.:TOM:. Geplaatst: 9 juni 2007 Rapport Geplaatst: 9 juni 2007 Ga naar edit in je handling.cfg en klik op search en typ daar in Faggio en hoort dit niet thuis in het Overige hulp forum ? >>> Door Wazuup: Klopt helemaal Tom, verplaatst dus.<<< Reageren
baskroon15a Geplaatst: 9 juni 2007 Rapport Geplaatst: 9 juni 2007 kan ik de faggio opvoeren want als ik bij handling kijk zie ik hem er niet bij staan een faggio is eigenlijk een MOPED.. als ik jou was zou ik bij Transmission maak van M=5 maak van N=300 en O=100 dan rijd die het lekkerst vind ik Gr Reageren
joey breemer Geplaatst: 11 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 11 juni 2007 kan ik de faggio opvoeren want als ik bij handling kijk zie ik hem er niet bij staan een faggio is eigenlijk een MOPED.. als ik jou was zou ik bij Transmission maak van M=5 maak van N=300 en O=100 dan rijd die het lekkerst vind ik Gr ik vind hem nog steeds niet Reageren
K.O. Geplaatst: 12 juni 2007 Rapport Geplaatst: 12 juni 2007 De MOPED staat er toch echt tusssen in de handling.cfg. Hij staat onder het kopje 'bikes'. Probeer het anders met de zoekfunctie (Ctrl F) en typ in de zoekboalk MOPED; dan heb je m ook zo gevonden. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.