King Room Geplaatst: 9 juni 2007 Rapport Geplaatst: 9 juni 2007 Onderwerp: Freestyle Soort design: Signature Size design: NVT Render: Mag Animatie: Nee Premade: Mag Tijd van inlevering: ZSM Opmerking: Succes! Ik lever mijn signature na die van jou in!
Pennywise The Clown Geplaatst: 9 juni 2007 Rapport Geplaatst: 9 juni 2007 (bewerkt) Ik wil wel proberen Succes Bewerkt: 9 juni 2007 door Pennywise-The-Clown
King Room Geplaatst: 9 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 9 juni 2007 Oke Penny, Succes. Die van mij komt naar die van jou!
King Room Geplaatst: 9 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 9 juni 2007 Sorry voor dubbelpost maar anders valt het niet op. PennyWise The Clown King Room Wil een mod+ de topic titel aanpassen? Stemmen tot/met 11 Juni. Veel Succes Penny!
Bigstijn Geplaatst: 9 juni 2007 Rapport Geplaatst: 9 juni 2007 Penny: Leuke sig mooi gedaan ik vindt het alleen jammer dat je geen render hebt. King room: Goede achtergrond, leuke render. Leuk licht effectje Daarom gaat mijn stem naar: King Room
DaddyPimp Geplaatst: 9 juni 2007 Rapport Geplaatst: 9 juni 2007 King Room, die spreekt me meer aan en valt mooi op. De tekst van PTC is niet zo mooi...
RonaldVC Geplaatst: 12 juni 2007 Rapport Geplaatst: 12 juni 2007 Battle afgelopen, winnaar King Room. King Room, 1 punt voor jou erbij. Helaas Pennywise-The-Clown, voor jou 1 punt eraf. Ranking updated, en topic closed.
Recommended Posts