Jump to content

Barracks in garage


Galiorix

Recommended Posts

Ik heb een tijdje geleden een Barracks OL in mijn garage op Shoreside gezet , alleen ik kan neit meer in de auto stappen en hem eruit rijden :duh: Iemand Ideeen?

Ik heb geprobeert de garage open te houden met een andere auto en dan de barracks mollen met granaten , alleen verdwijnt het wrak dan niet. en als je weg loopt verdwijnt de weg houdende auto en ligt het wrak er nog steeds in dus word hij weer helemaal als nieuw :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een tijdje geleden een Barracks OL in mijn garage op Shoreside gezet , alleen ik kan neit meer in de auto stappen en hem eruit rijden :duh: Iemand Ideeen?

Ik heb geprobeert de garage open te houden met een andere auto en dan de barracks mollen met granaten , alleen verdwijnt het wrak dan niet. en als je weg loopt verdwijnt de weg houdende auto en ligt het wrak er nog steeds in dus word hij weer helemaal als nieuw :duh:

Probeer eerst een met een Rhino (met een cheat, of op Staunton Island bij Phil halen) de Barracks eruit te duwen. Of probeer te snellere gameplay cheat, zodat je harder tegen dingen 'duwt' door ertegenaan te rennen, dit werkt ook voor auto's dus daarmee kan je het ook proberen. Als je op de PC werkt kan je ook gaan modden, ik heb ooit een mod gehad waardoor er geen garagedeuren meer waren, die kan ik wel proberen nog eens op te zoeken als je wil. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Na veel geprobeer , gescheld en mislukte pogingen is het gelukt :duh:

Zal waarschijnlijk wel een bug zijn , want de auto stond niet te dicht op de muur enzo

Toch bedankt , en als je wil mag je die mod best opzoeken :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...