Ninoke Geplaatst: 9 juni 2007 Rapport Geplaatst: 9 juni 2007 Yu, Omdat ik meer geeintreseert (zal wel fout gespeld zijn)ben in onile gamen zou ik willen weten hoe je SA:MP moet downloade en erop zette en wat ik allemol nodig heb. grtz Ninoke Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 9 juni 2007 Rapport Geplaatst: 9 juni 2007 (bewerkt) Yu,Omdat ik meer geeintreseert (zal wel fout gespeld zijn)ben in onile gamen zou ik willen weten hoe je SA:MP moet downloade en erop zette en wat ik allemol nodig heb. grtz Ninoke ten eerste ga http://www.sa-mp.com/download.cml"]hier[/b]naartoe en download de de client ( voor als je wilt spelen) of de server ( als je een eigen server wil maken)LET OP JE MOET V1 HEBBEN VOOR TE SPELEN. pak alles uit en instaleer hem met de installer. als je begint kan ie een fout aangeven daarvoor moet je een browser fix downloaden klik hier voor de fix en daarna kun je hem starten. veel speel plezier Bewerkt: 9 juni 2007 door ghost_rider Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 9 juni 2007 Rapport Geplaatst: 9 juni 2007 Yu,Omdat ik meer geeintreseert (zal wel fout gespeld zijn)ben in onile gamen zou ik willen weten hoe je SA:MP moet downloade en erop zette en wat ik allemol nodig heb. grtz Ninoke Je hebt ten eerste een originele versie van San Andreas nodig, maar die heb je al. Ten tweede heb je natuurlijk SA-MP op zich nodig, die kan je hier downloaden. Download de client versie! Overigens bestaat GTA: San Andreas uit twee versies. Een V1 en een V2. Wat precies het verschil is, dat is wat lastig uit te leggen. Maar het komt erop neer dat met V2 minder goed te modden valt dan met V1. Als je dus SA-MP wilt doen moet je V1 hebben. In het beginscherm van San Andreas kun je zien welke versie je hebt. Staat er niets, dan heb je V1. Jij hebt V2 overigens. Als je GTA laatst gekocht hebt, dan heb je V2. Als je V2 hebt, dan moet je downgraden. Ik ga nu even uitleggen hoe dat moet. Download en installeer eerst even deze patch. Download nu de 'main.scm' en 'script.img' van V1. Deze kun je hier downloaden. Pak het bestand uit en er zullen twee bestanden uitkomen, namelijk de bestanden 'main.scm' en 'script.img'. Die twee bestanden moet je kopieëren naar de volgende map: 'Deze computer/*/Program Files/Rockstar Games/GTA San Andreas/Data/Script.' Maak wel een back-up van de bestanden die er zal staan. Deze bestanden die je nu download zullen de al bestaande bestanden vervangen. Om dat te voorkomen maak je een back-up. Een back-up is dus eigenlijk een kopie van een bestand. Zet deze overigens in een map waar je hem wel weer terug vindt, bij voorkeur in een speciale nieuwe map. Tot slot vindt je hier een installatie voor het geheel, maar het is ook makkelijk zonder te doen. Reageren
Ninoke Geplaatst: 9 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 9 juni 2007 Yu,Omdat ik meer geeintreseert (zal wel fout gespeld zijn)ben in onile gamen zou ik willen weten hoe je SA:MP moet downloade en erop zette en wat ik allemol nodig heb. grtz Ninoke ten eerste ga http://www.sa-mp.com/download.cml"]hier[/b]naartoe en download de de client ( voor als je wilt spelen) of de server ( als je een eigen server wil maken)LET OP JE MOET V1 HEBBEN VOOR TE SPELEN. pak alles uit en instaleer hem met de installer. als je begint kan ie een fout aangeven daarvoor moet je een browser fix downloaden klik hier voor de fix en daarna kun je hem starten. veel speel plezier ik kan de link voor de fixer niet krijgen er staat dat hij de pagina niet kan vinde kan je hem nog ergens anders downloden? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 9 juni 2007 Rapport Geplaatst: 9 juni 2007 ik kan de link voor de fixer niet krijgen er staat dat hij de pagina niet kan vinde kan je hem nog ergens anders downloden? Jawel, hoor. Hij is gelukkig hier ook nog te downloaden. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.