Galiorix Geplaatst: 9 juni 2007 Rapport Geplaatst: 9 juni 2007 (bewerkt) Is het mogelijk om met een programma dat weet wat voor weer het is , het weer in GTA het zelfde te laten zijn? Of is dat bijna tot helemaal onmogelijk? ikweet dat ze bij FSX zo'n programaatje hebben. Sorry verkeerder forum >>> Door Matiscus: Topic verplaatst naar overige hulp. <<< Bewerkt: 9 juni 2007 door Matiscus Verplaatsing van topic. Reageren
Nickonly Geplaatst: 9 juni 2007 Rapport Geplaatst: 9 juni 2007 Het zou wel kunnen, maar dan zou het wel ongelofenlijk moeilijk te maken zijn. Je zou dan als eerst een progamma moetten hebben die van het internet een actuele weer update krijgt, en dan die data automatisch laten invoeren in een bestand in SA, en dan zou het wel moetten lukken. Maar omdat allemaal goed uit te zoekken en te laten werken zal erg moeilijk zijn. Dus ik denk niet dat het zal lukken... Reageren
jaah90 Geplaatst: 9 juni 2007 Rapport Geplaatst: 9 juni 2007 Het enige wat ik zou kunnen bedenken is dit: Je hebt vast wel sites die geven het weer aan met: Zonnig, regen, wind enz. Dan kun je een programma maken die ' pakt' die woorden van de site. Als je dan een if statement toepast, zou je eventueel kunnen maken: If weer.Text = "Zonnig" then sendkeys "goedweercheat" Dit is gewoon iets in VB6, wat uieraard niet werkt, maar wat wel voor ideeen kan fungeren. Maar ik denk dat dit om te maken erg moeilijk is. C++ is daar mee geschrikt voor. Zelf maken = onbegonnen werk denk ik Reageren
GTA_XP Geplaatst: 20 juni 2007 Rapport Geplaatst: 20 juni 2007 Nee mensen! Het heeft niks met VB of C++ te maken. Het zit in San Andreas/data, tymecyc.dat, daarin zit de formatie over het weer. Het is wel moeilijk om het te wijzigen want je ziet daar een en al cijfers. Maar het is wel zeker mogelijk om het te bewerken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.