B-Dup Geplaatst: 9 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2007 Ok je krijgt na zoveel balloons elke keer wapens in je savehouses Maar krijg je dan in elk huis verschillende wapens of krijg je gewoon zelfde wapens in elke savehouse? B-Dup Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JeGe Geplaatst: 9 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2007 Ok je krijgt na zoveel balloons elke keer wapens in je savehousesMaar krijg je dan in elk huis verschillende wapens of krijg je gewoon zelfde wapens in elke savehouse? B-Dup Bij elk huis liggen dezelfde wapens.(niet in het huis ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
B-Dup Geplaatst: 9 juni 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2007 Krijg je ook Brass knuckles? Elke keer als je opgepakt wordt of dood gaat, kun je wel je wapens terugkopen maar vreemd genoeg is je brass knuckles altijd weg Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JeGe Geplaatst: 9 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2007 Krijg je ook Brass knuckles?Elke keer als je opgepakt wordt of dood gaat, kun je wel je wapens terugkopen maar vreemd genoeg is je brass knuckles altijd weg Die heb je dan toch altijd nog? Achja daar heb ik niet echt op gelet want die boksbeugel gebruik ik toch nooit. Als jij die welzo graag wil hebben kijk je even op wikigta en dan zie je waar hij ligt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DenkaanHenk Geplaatst: 9 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2007 (bewerkt) Als er Brass knuckles zijn dat weet ik niet precies. Volgens mij niet hoor. Wel een honkbalknuppel. Wel weet ik dat de wapens altijd achter je savehouse liggen en niet erin. Het is trouwens alleen bij de 100 % Bewerkt: 9 juni 2007 door DenkaanHenk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JeGe Geplaatst: 9 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2007 Als er Brass knuckles zijn dat weet ik niet precies. Volgens mij niet hoor. Wel een honkbalknuppel. Wel weet ik dat de wapens altijd achter je savehouse liggen en niet erin. Het is trouwens alleen bij de 100 % Wat is alleen bij de 100%? De wapens die je van de RB's krijgt liggen er altijd. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.