forza_groningen Geplaatst: 11 december 2004 Rapport Geplaatst: 11 december 2004 :o :blink: ik zag laatst ergens in een filmpje dat smoke en rider andere klere aanhadde, volges mij had smoke een wit basketbalshirt aan ofsow, weet iemand hier meer vanaf???? :o Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 11 december 2004 Rapport Geplaatst: 11 december 2004 Ik weet er niks van Maar ik vindt dat dat ook niks uitmaakt het zijn maar kleren. En als ik kleren aan wil die smoke of rider aan heeft trek ik wel kleren aan die er op lijken Reageren
forza_groningen Geplaatst: 11 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 11 december 2004 het maakt ook inderdaad niks uit, maar ik wou graag ff wete of iemand er iets van wist snap je..... Reageren
The Outlaw Geplaatst: 11 december 2004 Rapport Geplaatst: 11 december 2004 ik heb het ook al een keer in een in game dialoog gezien, ik vond het er echt goed uitzien, gewoon afwisseling in die kleren fantastish Reageren
The Godfather Geplaatst: 11 december 2004 Rapport Geplaatst: 11 december 2004 ik denk dat je dit plaatje bedoeld....ik denk dat R* de kleren hebben veranderd...omdat ze niet tevreden waren over hoe ze erbij liepen. hoewel ik die muts (bij sweet) beter vind staan dan die pet Reageren
Randy_Keith_Orton2 Geplaatst: 11 december 2004 Rapport Geplaatst: 11 december 2004 Leuke kleren ik heb ze persoonlijk in het spel nog niet gezien waneer komen ze dan voor ? Reageren
De Gta Master Geplaatst: 11 december 2004 Rapport Geplaatst: 11 december 2004 Leuke kleren ik heb ze persoonlijk in het spel nog niet gezien waneer komen ze dan voor ? niet??? ze hebben normaal andere Reageren
forza_groningen Geplaatst: 11 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 11 december 2004 klopt, dat waren ze, ik kon um alleen niej meer vinde:) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.