diamond Geplaatst: 9 juni 2007 Rapport Geplaatst: 9 juni 2007 Ik wil auto op pimpen maar ik zou graag wat van die tutorials willen. Zodat ik een idee krijg ik heb het vooral om het bestikkeren enzo. Ik zoek dus voornamelijk naar voorbeelden van auto's en het is stappen uitgelecht kan worden kan iemand me helpen? zou top zijn alvast bedankt!! Reageren
thug Geplaatst: 9 juni 2007 Rapport Geplaatst: 9 juni 2007 (bewerkt) ik weet niet of er zoo een filmpjes zijn kijk anders eens bij www.youtube.com Bewerkt: 9 juni 2007 door thug Reageren
diamond Geplaatst: 9 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 9 juni 2007 Het gaat me niet om filmpjes maar voorbeelden en uitgelecht hoe ze die auto zo gemaakt hebben. Met tekst eronder van zo maak ik dat enzo ook wat voor soort auto het is zodat je precies de zelfde auto krijgt. Reageren
Dead-Dodo Geplaatst: 11 juni 2007 Rapport Geplaatst: 11 juni 2007 (bewerkt) het beste is gewoon zelf een beetje prutsen met de stickers todat je een eigen mooie unieke bestikkering van je auto krijgt en daardoor je eigen unieke auto krijgt waarmee je kan racen ff een tip neem maar 1 of 2 hooftkleuren zodat de auto niet extreem druk word kwa kleuren Bewerkt: 11 juni 2007 door Dead-Dodo Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.