Dead-Dodo Geplaatst: 9 juni 2007 Rapport Geplaatst: 9 juni 2007 ik heb een probleem met het opstarten van de computer en met de pci sloten en daardoor kan ik geen betere geluidkaart in mijn computer zetten of andere pci kaarten mijn moederbord is een gigabyte GA-K8NMF-9 en vorige voeding was een M-tec 460 watt de voeding die ik nu heb is een Coolermaster I-Green Power 430 watt ik dacht eerst als het aan de voeding lag maar heb net een nieuwe gekocht omdat de voeding ook onstabiel en luidruchtig was heb ik maar een nieuwe voeding gekocht maar dat loste het probleem ook niet op. dus zou iemand weten wat het zou kunnen zijn? Specs: CPU: AMD Athlon 64 3500+ Moederbord: GA-K8NMF-9 Geheugen: merkloos 1024 MB Videokaart: Asus EAX1600pro Voeding: Coolermaster I-Green Power 430 Watt als je nog iets moet weten mag je het zeggen Reageren
Matiscus Geplaatst: 9 juni 2007 Rapport Geplaatst: 9 juni 2007 Dus als ik het goed versta, wil je pc niet meer opstarten vanaf je er een geluidkaart insteekt? Of een andere PCI-kaart? Als dat zo is, dan raad ik jou aan je bios eens te flashen. Daar wil ik dus met zeggen, dat je de software moet vernieuwen met de laatste nieuwe waar je moederbord is op ingesteld. Dat kan het probleem verhelpen. Maar het kan ook zijn, dat het probleem niet verholpen is. Bovendien als je niet veel kennis hebt van een PC zou ik niet mijn moederbord gaan flashen. Want dit draagt nogal grote risico's. Als je PC uitslaat voor Windows geladen is, kan je altijd eens proberen opstarten in veilige modus en de drivers van de PCI kaart daar proberen installeren. Dat kan ook helpen... Maar verder weet ik niet echt nog een oplossing... Reageren
ifc3 Geplaatst: 9 juni 2007 Rapport Geplaatst: 9 juni 2007 ik heb een probleem met het opstarten van de computer en met de pci sloten en daardoor kan ik geen betere geluidkaart in mijn computer zetten of andere pci kaartenmijn moederbord is een gigabyte GA-K8NMF-9 en vorige voeding was een M-tec 460 watt de voeding die ik nu heb is een Coolermaster I-Green Power 430 watt ik dacht eerst als het aan de voeding lag maar heb net een nieuwe gekocht omdat de voeding ook onstabiel en luidruchtig was heb ik maar een nieuwe voeding gekocht maar dat loste het probleem ook niet op. dus zou iemand weten wat het zou kunnen zijn? Specs: CPU: AMD Athlon 64 3500+ Moederbord: GA-K8NMF-9 Geheugen: merkloos 1024 MB Videokaart: Asus EAX1600pro Voeding: Coolermaster I-Green Power 430 Watt als je nog iets moet weten mag je het zeggen Weet je zeker dat het een hardwarematig probleem is, en niet softwarematig (Windows)? Mischien heb je in de bios wel ergens PCI uitstaan. Welke kaarten heb je geprobeerd ? Wist je van die kaarten zeker dat ze het wel deden in een andere pc? Reageren
Dead-Dodo Geplaatst: 10 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 10 juni 2007 de computer moest ik altijd al de aan knop eerst 5 seconden inhouden voordat ik de computer aan kon zetten en de heb de geluidskaart op windows xp en vista geprobeerd te instaleren maar op beiden werkten ze niet en heb ook al meerdere geluidskaarten geprobeerd Reageren
ifc3 Geplaatst: 10 juni 2007 Rapport Geplaatst: 10 juni 2007 de computer moest ik altijd al de aan knop eerst 5 seconden inhouden voordat ik de computer aan kon zetten en de heb de geluidskaart op windows xp en vista geprobeerd te instaleren maar op beiden werkten ze niet en heb ook al meerdere geluidskaarten geprobeerd Wel met de juiste drivers? Reageren
Dead-Dodo Geplaatst: 11 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 11 juni 2007 KNIP... Wel met de juiste drivers? ja heb de vista drivers geprobeerd en heb moederboord naar de winkel gebracht en het ligt dus wel aan het moederboord dus morgen krijg ik nieuwe Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.