$NeoSyp$ Geplaatst: 9 juni 2007 Rapport Geplaatst: 9 juni 2007 Hallo, ik heb sinds kort v0.2 van SA-MP. Nu wil ik graag in een bepaalde server, maar als ik daar eenmaal inzit, staat er: "Connecting to (IP) Connection succesfull, loading game... Packet modified" En daarna gebeurt er niets meer. Wat wil dit 'Packet modified' zeggen? Ligt het er misschien aan dat ik wat car mods ed heb geinstalleerd? Dat v0.2 een mod filter heeft? Bij voorbaat dank! Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 9 juni 2007 Rapport Geplaatst: 9 juni 2007 Ja, dat ligt inderdaard aan je mods. Omdat de handling is aangepast zou je voordeel kunnen hebben. Daarom kunnen de mods niet in SA:MP. Als je alleen de texture en .dff aanpast kan het wel. Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 9 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 9 juni 2007 Ja, dat ligt inderdaard aan je mods. Omdat de handling is aangepast zou je voordeel kunnen hebben. Daarom kunnen de mods niet in SA:MP. Als je alleen de texture en .dff aanpast kan het wel. Ok heel erg bedankt! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.