Hawkx Geplaatst: 9 juni 2007 Rapport Geplaatst: 9 juni 2007 Hallo ! Ik heb geprobeerd met SAMI een gebouw of trams te installere maar het lukt niet het lukt wel met img denk ik. maar ik snap niet echt hoe dat werkt kan iemand mij stap voor stap uitleggen ? Hawkx Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 9 juni 2007 Rapport Geplaatst: 9 juni 2007 Hallo !Ik heb geprobeerd met SAMI een gebouw of trams te installere maar het lukt niet het lukt wel met img denk ik. maar ik snap niet echt hoe dat werkt kan iemand mij stap voor stap uitleggen ? Hawkx Stel je voor, je download een mod voor een nieuwe texture van een gebouw. In die mod kom je dan het volgende bestand tegen: '***.txd.' Met de IMG Tool open je dan het bestand 'GTA3.img'. (Te vinden in map 'Models'.) Je zoekt dan het bestand '***.txd' op. ('Commands > Find'). Als je hem gevonden hebt, dan verwijder je hem. Je hebt voor de duidelijkheid dus het originele bestand verwijderd. Je voegt dan de '***.txd' van de mod weer toe. ('Commands > Add.') Als je dat gedaan hebt moet je nog even naar het volgende gaan: 'Commands > Rebuild archive'. Als je dat gedaan hebt is de mod geïnstalleerd. Op deze manier installeer je een gebouw, het is niet zo moeilijk dus, je moet het gewoon even doorhebben. Trams installeer je geloof ik zo, al weet ik dat niet helemaal zeker. Overigens kan het ook zijn dat je een '.dff' bestand moet vervangen, dit gaat op dezelfde manier als een '.txd.' Overigens is SAMI geloof ik uitsluitend voor voertuigen, dat je het even weet. Reageren
Matiscus Geplaatst: 9 juni 2007 Rapport Geplaatst: 9 juni 2007 Hallo !Ik heb geprobeerd met SAMI een gebouw of trams te installere maar het lukt niet het lukt wel met img denk ik. maar ik snap niet echt hoe dat werkt kan iemand mij stap voor stap uitleggen ? Hawkx Een map mod installeer je beter handmatig dan met een mod installer. De kans is met een mod installer namelijk veel groter op mislukkingen/crashen. (Het is uit ervaring dat ik spreek). Normaal zit er een readme of 'leesmij' bestand bij de mod. Als je die eens post, kunnen wij het jou stap voor stap uitleggen voor je mod werkend ingame te krijgen. Maar nu raad ik jou alvast aan SA hernieuw te installeren. Want waarschijnlijk zal hij nu niet meer werken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.