Jump to content

Welke TV voor GTA IV?


b4rtsimps0n

Recommended Posts

ik zal het spelen op mijn 82 cm samsung hd lcdtv..daar ziet alles wel vetjes dr op uit or op 1080i.

Nieuwe lcdtv kopen lijkt mij wel het best om gta op te spelen. Er zit echt zó veel verschil tussen sdtv en hdtv. Mn 360 spellen zien er echt zoveel beter uit.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 163
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • b4rtsimps0n

    23

  • IV trailer

    16

  • Black Force

    11

  • michael50000

    7

Top Posters In This Topic

Posted Images

ik zal het spelen op mijn 82 cm samsung hd lcdtv..daar ziet alles wel vetjes dr op uit or op 1080i.

Nieuwe lcdtv kopen lijkt mij wel het best om gta op te spelen. Er zit echt zó veel verschil tussen sdtv en hdtv. Mn 360 spellen zien er echt zoveel beter uit.

ai i is niet goed voor games dan kan je beter p hebben want i word minder scherp bij heftig bewegende beelden wat bij spellen heel vaak het geval is. ergens gelezen

en wat betreft beter beeld is mooier, dat is zo maar je kan ook heel goed echte van games beelden onderscheiden das ook wel grapichs vebetering. want op een gewone tv zie je ook grafische vooruitgang maar ik kan niet ontkennen dat je wat misloopt zonder HD'tje. (hopen maar als kind zijnde dat je ouders zoon HD'tje aanschaffen zeur zeur zeur)

Bewerkt: door IV trailer
Link to comment
Delen op andere websites

Plasma HD op 1080p, net zoals ik resistance speel :)

ik zal het spelen op mijn 82 cm samsung hd lcdtv..daar ziet alles wel vetjes dr op uit or op 1080i.

Nieuwe lcdtv kopen lijkt mij wel het best om gta op te spelen. Er zit echt zó veel verschil tussen sdtv en hdtv. Mn 360 spellen zien er echt zoveel beter uit.

ai i is niet goed voor games dan kan je beter p hebben want i word minder scherp bij heftig bewegende beelden wat bij spellen heel vaak het geval is. ergens gelezen

Inderdaad 720p is beter dan 1080i, maar 1080p is natuurlijk het beste :)

Bewerkt: door michaelfivez
Link to comment
Delen op andere websites

Als GTA IV uit is, speel ik het eerst gewoon eerst op een gewone breedbeeld TV, geen HD TV dus, waarom? omdat ik niet zo snel iets duurs mag kopen van mijn ouders, en omdat ik volgende week de ps3 ga kopen, zal het nog wel ff duren voor ik een HDtje hebt. en ten tweede moet ik er ook nog voor sparen :$

Link to comment
Delen op andere websites

Plasma HD op 1080p, net zoals ik resistance speel :)
ik zal het spelen op mijn 82 cm samsung hd lcdtv..daar ziet alles wel vetjes dr op uit or op 1080i.

Nieuwe lcdtv kopen lijkt mij wel het best om gta op te spelen. Er zit echt zó veel verschil tussen sdtv en hdtv. Mn 360 spellen zien er echt zoveel beter uit.

ai i is niet goed voor games dan kan je beter p hebben want i word minder scherp bij heftig bewegende beelden wat bij spellen heel vaak het geval is. ergens gelezen

Inderdaad 720p is beter dan 1080i, maar 1080p is natuurlijk het beste :)

weergave verschilt per tv..kheb ze allebei geprobeert 1080i is mooier en geen scherpte verlies ofzo bij heftig bewegende beelden. Verschil zit in de fps eigenlijk.i is interlaced en is daarom 30fps ipv 60 fps bij de p variant.

Link to comment
Delen op andere websites

Voor mij maakt het het allemaal niet zoveel uit op wat voor soort tv ik GTA IV speelt.

Zolang de gameplay lekker is, ben ik al te vreden. Of de kleuren nu een beetje lichter/donkerdere zijn als op een andere tv maakt voor mij niks uit :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Voor mij maakt het het allemaal niet zoveel uit op wat voor soort tv ik GTA IV speelt.

Zolang de gameplay lekker is, ben ik al te vreden. Of de kleuren nu een beetje lichter/donkerdere zijn als op een andere tv maakt voor mij niks uit :bier:

geloof me..het verschil tussen een normale tv en lcd tv is echt niet dat de kleuren lichter of donkerder zijn :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Plasma HD op 1080p, net zoals ik resistance speel :)
ik zal het spelen op mijn 82 cm samsung hd lcdtv..daar ziet alles wel vetjes dr op uit or op 1080i.

Nieuwe lcdtv kopen lijkt mij wel het best om gta op te spelen. Er zit echt zó veel verschil tussen sdtv en hdtv. Mn 360 spellen zien er echt zoveel beter uit.

ai i is niet goed voor games dan kan je beter p hebben want i word minder scherp bij heftig bewegende beelden wat bij spellen heel vaak het geval is. ergens gelezen

Inderdaad 720p is beter dan 1080i, maar 1080p is natuurlijk het beste :)

weergave verschilt per tv..kheb ze allebei geprobeert 1080i is mooier en geen scherpte verlies ofzo bij heftig bewegende beelden. Verschil zit in de fps eigenlijk.i is interlaced en is daarom 30fps ipv 60 fps bij de p variant.

Dat vaag worden is onzin, mijn persoonlijke mening is dat 1080i slechter is dan 720p (niet dat 720p slecht is...)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou absoluut geen LCD tv aanschaffen voor GTA IV. Überhaupt al niet. Ik vind de kleuren met een LCD tv altijd nog erg kil over komen, integenstelling tot de 'ouderwetse' CRT, maar da's een kwestie van smaak. Maar als ik ooit een LCD tv aaan zou schaffen, moet het een 1080p type zijn, dit door de veel hogere resolutie welke 1080p toestaat in vergelijking met 720p. Verder is 1080p, een doorontwikkelde versie van 1080i, en is eigenlijk de enige versie welke echt full HD is.

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn monitor is kapot aan het gaan, dus dat is een mooie reden om een lcd-tv/monitor te kopen voor zowel mijn PC als mijn Playstation 3. HD-ready spul kost wel een paar knaken maar dan heb je ook wat (voor de toekomst, high definition televisie, dvd's/blue-ray's en games bijvoorbeeld.

Link to comment
Delen op andere websites

Das vrij makkelijk

Met een hd tv zie je veel meer details

Als je een gewone lcd tv hebt die geen hd ondersteunt heb je er niks aan

Stel dat je een gewone beeldbuis hebt dan vervaagd het beeld heel erg en zie jefijne details niet

ik hoorde pas dat je soms tekstjes niet goed kan lezen op een gewone tv

in ieder geval is een Full HD het beste

Ik zelf heb alleen een HD TV die 1080i ondersteund

Dat is trouwens ook een super kwaliteit

En nog een klein dingetje Volgens mij ben je neit geweldig af met een beamer

oke het beeld is groot maar de high definition heb je geloof ik niet

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...