Jump to content

Welke TV voor GTA IV?

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik zie het probleem niet echt, je moet toch zelf weten of je een normale televisie of een LCD-Televisie gebruikt voor GTA IV. Als je het op de normale televisie niet lekker vind spelen dan koop je een LCD-tv. Bovendien zijn er mensen die geen LCD-tv kunnen kopen, moeten die dan maar geen GTA IV halen?

• Reacties 163
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• b4rtsimps0n

23

• IV trailer

16

• Black Force

11

• michael50000

7

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:
Dus je draaid 1080p op een scherm met een resolutie van max 1680 x 1050? Welk merk/type gebruik je dan?

Als ik kies voor 1080i of 1080p heb ik allemaal lelijke lijnen door me beeld en zeurt m'n scherm dat hij maar 1050 aan kan. Dit terwijl ik een redelijk recent model heb.

dit scherm:

c00648737.jpg

Van HP

wat kost dat geintje?

Ietsje meer als een ps3 (40gb versie) dacht ik.

• 2 weken later...
Geplaatst: (bewerkt)

Ik baal wel dat ik nog geen lcd heb :-( als ik bv. resistance speel bij een vriend op lcd hd tv en dan daarna op mijn gewone merk je toch best wel wat verschil..Daarom benk aan het sparen.

Bewerkt: door oostzaan
Geplaatst:

Tuurlijk, hoe beter het scherm is, hoe mooier de graphics.

Ik heb zelf voor de PS3 een HD tv. Perfect beeld, voor een lage prijs.

Swiggers :cya:

Geplaatst:

Ik heb nu nog een gewone tv maar ik kan vrijdag beginnen met werken en het eerste wat ik dan koop is een hd tv ^_^

Geplaatst:

Ik speel op een Samsung HD-ready TV, dat is me mooi zat, en mensen met een full HDTV zien hetzelfde beeld als mij op 720p, want de game loopt niet hoger dan 720p/1080i.

5481087_3.jpg

Geplaatst:

Ik vind dit topic beetje onzin worden, de topicstarter heeft al antwoord op z'n vraag gekregen en iedereen laat hier uitbundig weten dat hij/zij de beste lcd-tv heeft door dat 5x te posten..

Ik vind dit topic beetje onzin worden, de topicstarter heeft al antwoord op z'n vraag gekregen en iedereen laat hier uitbundig weten dat hij/zij de beste lcd-tv heeft door dat 5x te posten..

Ja, je hebt gelijk, misschien handig om een aanvraag te sturen om dit topic dicht te gooien.

Iedereen post welke TV diegene heeft, dat is wel het doel van het topic, maar het is een wedstrijd geworden wie de grootste, duurste en beste TV heeft van dit forum, een wedstrijd waar ik zelf onopgemerkt aan mee heb gedaan.

Als je een HDTV hebt, met 720p, 60 Hz, groter dan 66 cm, dan speel je Grand Theft Auto IV al op de hoogste kwaliteit waarin de game gemaakt is. Een 1080 TV hebben, en dan zeggen dat GTA IV bij jou mooier is, heeft dus weinig zin, ookal zal je misschien wel enig verschil zien. De resolutie van de game word alsnog gewoon door de Playstation 3 of Xbox 360 op 720p gezet, zo gauw de game start.

Ik raad je ten zeerste aan, om 1080i als resolutie uit te zetten, en 720p aan te zetten, dit omdat 720p beter beeld geeft dan 1080i. Dit komt omdat bij 720p alle pixels in 1 keer worden gerefresht, wat resulteert is een glasstrak beeld, bij 1080i, worden de beeldlijnen om de aantal milliseconde gerefresht, dit geeft dus meer onrust dan 720p, en ook een minder scherp beeld. Dit geld overigens voor alle games!!

Zal ik die dan maar ff maken.

Zou je dat nou wel doen, lijkt me geen goed idee.

Bewerkt: door Black Force
Geplaatst:

Begin afgesplitst, en hier een andere titel op gezet. Problem solved!

Ik vrees dat ik het met een ouderwetse tv moet doen, maar misschien ga ik nog wel een HDTV aanschaffen. :)

ik zal het spelen op mijn 82 cm samsung hd lcdtv..daar ziet alles wel vetjes dr op uit or op 1080i.

Nieuwe lcdtv kopen lijkt mij wel het best om gta op te spelen. Er zit echt zó veel verschil tussen sdtv en hdtv. Mn 360 spellen zien er echt zoveel beter uit.

ik op mijn hd ready lcd nog maar een nieuwe pioneer tv 1m op men kamer dan kan ik snachts nog voort spelen zoals op gta sa.gelukkig gaf mijn pa hem :tu::schater::dans::eten: kan niet meer wachten kwiln een portaal hebben naar 29april

maar ik dank dat ie drie dagn ofzo later bij ons uitkomt :duh::-(:ch: of niet :?:?

Bewerkt: door gtafreakje69

@hierboven

Contrast enzo is best laag voor een 101 cm tv ik zou voor een andere gaan. Gewoon naar de Mediamarkt gaan en dan gewoon kijken welk mooi beeld heeft enzo.

Ik speel zelf op een Samsung LE26R81B HD ready tv.

Maar als ik op een FULL-HD wil spelen dan ga ik naar de woonkamer want daar staat een 107 cm Samsung :puh:

LE40F86BD

Bewerkt: door Romal
Geplaatst:

ik denk dat ik nog wel een jaaartje of 20 ga wachten en dan koopp ik 260 cm full hd lcd tv

bij de mediamarkt die kost wel 79999 dit is geen typfout of het was een foutje op de reclame borden van de winkel

Geplaatst:

ik ben ook in een mediamarkt in duitsland geweest net over de grens bij overijssel

(nordhorn)en daar hadden ze ook een grote tv en daar stond ook op dat die 80 duizend

euro kost

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...