Jump to content

Welke TV voor GTA IV?

Recommended Posts

Geplaatst:

De flatscreens zijn wel groter maar ik vind dat de kwaliteit er is op achteruit gegaan ik prefereer nog altijd de beeldbuis zelfs al hebben ze geen HD.

• Reacties 163
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• b4rtsimps0n

23

• IV trailer

16

• Black Force

11

• michael50000

7

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:
Ik speel op een Samsung HD-ready TV, dat is me mooi zat, en mensen met een full HDTV zien hetzelfde beeld als mij op 720p, want de game loopt niet hoger dan 720p/1080i.

5481087_3.jpg

Op de zelfste tv als jou ;)

Geplaatst: (bewerkt)
De flatscreens zijn wel groter maar ik vind dat de kwaliteit er is op achteruit gegaan ik prefereer nog altijd de beeldbuis zelfs al hebben ze geen HD.

De huidige generaties HD-TV's zien er een stuk beter uit dan menig beeldbuis. Vroeger was dit wel het geval tegenwoordig zijn ze net zo goed (als niet beter).

Anyway ik heb dezelfde TV als hierboven maar will toch nog is een keer kijken voor een maat groter en Full HD. Dit niet alleen voor IV maar ook om in de toekomst Blu-ray's op zijn Max te kijken.

Bewerkt: door BeatboxGamer
Geplaatst:

kan kiezen tussen 2 tv's JVC 65" 1080p FULL HD en Bang & Olufsen BeoVision 7 40" Full HD LCD ken er niks van zou niet eens weten welke het beste beeld geeft :puh: ben al tevreden als het fatsoenlijk draait :)

Geplaatst:

hmm.. Ik zal GTA IV spelen op een MINI philips tv'tje :N Maar in juni krijg ik miss een HD 94cm tv :dans:

Maar pas in juni :erm: .

Groeten,

Thegtaman

Geplaatst:

philips full hd 94 cm met ambilight het bevalt me tot nu toe goed met cod 4 en r6 vegas 2 dus zal met gta ook wel zijn

Geplaatst:

Ik speel het op een klein tvtje maar beter dan niks Ik ga nu sparen voor een Full HD tv/

Geplaatst:

Een dikke HD tv van Philips met ambylight natuurlijk

voor het beste resultaat en de beste kwaliteit. ^_^ ^_^

natuurlijk ook een suround systempje erbij voor

VETTE geluiden :Y

GTA 4 ROCKS ON _O_ _O_ _O_

Geplaatst:

Ik speel GTA IV op een kleine Vestel TV van 51 CM. Ik wil echt een HD TV! In de zomervakantie heb ik daar wel geld voor.

Geplaatst:

ik heb 2 maand terug een philips lcd tv gekocht van 81cm en met digital crysital clear fzo.

Dit is een hd ready (dus 720 en geen 1080) ,een full hd was te duur...maar deze moet wel voldoen veronderstel ik:)

grtz

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...