repsollenny Geplaatst: 3 april 2008 Rapport Geplaatst: 3 april 2008 De flatscreens zijn wel groter maar ik vind dat de kwaliteit er is op achteruit gegaan ik prefereer nog altijd de beeldbuis zelfs al hebben ze geen HD. Reageren
Draycott Geplaatst: 3 april 2008 Rapport Geplaatst: 3 april 2008 Ik speel op een Samsung HD-ready TV, dat is me mooi zat, en mensen met een full HDTV zien hetzelfde beeld als mij op 720p, want de game loopt niet hoger dan 720p/1080i. Op de zelfste tv als jou Reageren
BeatboxGamer Geplaatst: 3 april 2008 Rapport Geplaatst: 3 april 2008 (bewerkt) De flatscreens zijn wel groter maar ik vind dat de kwaliteit er is op achteruit gegaan ik prefereer nog altijd de beeldbuis zelfs al hebben ze geen HD. De huidige generaties HD-TV's zien er een stuk beter uit dan menig beeldbuis. Vroeger was dit wel het geval tegenwoordig zijn ze net zo goed (als niet beter). Anyway ik heb dezelfde TV als hierboven maar will toch nog is een keer kijken voor een maat groter en Full HD. Dit niet alleen voor IV maar ook om in de toekomst Blu-ray's op zijn Max te kijken. Bewerkt: 3 april 2008 door BeatboxGamer Reageren
East Coast Crip Geplaatst: 3 april 2008 Rapport Geplaatst: 3 april 2008 kan kiezen tussen 2 tv's JVC 65" 1080p FULL HD en Bang & Olufsen BeoVision 7 40" Full HD LCD ken er niks van zou niet eens weten welke het beste beeld geeft ben al tevreden als het fatsoenlijk draait Reageren
carl0 Geplaatst: 3 april 2008 Rapport Geplaatst: 3 april 2008 M'n ouders hebben maandje terug Full HD tv gekocht van LG, dus dat zit bij mij wel goed Reageren
FireFighter Geplaatst: 3 april 2008 Rapport Geplaatst: 3 april 2008 hmm.. Ik zal GTA IV spelen op een MINI philips tv'tje Maar in juni krijg ik miss een HD 94cm tv Maar pas in juni . Groeten, Thegtaman Reageren
ronniewa Geplaatst: 3 april 2008 Rapport Geplaatst: 3 april 2008 philips full hd 94 cm met ambilight het bevalt me tot nu toe goed met cod 4 en r6 vegas 2 dus zal met gta ook wel zijn Reageren
Dwayne Forge Geplaatst: 4 april 2008 Rapport Geplaatst: 4 april 2008 Ik speel het op een klein tvtje maar beter dan niks Ik ga nu sparen voor een Full HD tv/ Reageren
bobsie132 Geplaatst: 5 april 2008 Rapport Geplaatst: 5 april 2008 Een dikke HD tv van Philips met ambylight natuurlijk voor het beste resultaat en de beste kwaliteit. ^_^ natuurlijk ook een suround systempje erbij voor VETTE geluiden GTA 4 ROCKS ON _O_ Reageren
ludytune Geplaatst: 5 april 2008 Rapport Geplaatst: 5 april 2008 ik heb de sony bravia kdl40w2000 is echt een supertv die geboren is om met m,n ps3 samen te werken Reageren
Racingfreak Geplaatst: 5 april 2008 Rapport Geplaatst: 5 april 2008 Ik speel GTA IV op een kleine Vestel TV van 51 CM. Ik wil echt een HD TV! In de zomervakantie heb ik daar wel geld voor. Reageren
sven311 Geplaatst: 5 april 2008 Rapport Geplaatst: 5 april 2008 ik heb 2 maand terug een philips lcd tv gekocht van 81cm en met digital crysital clear fzo. Dit is een hd ready (dus 720 en geen 1080) ,een full hd was te duur...maar deze moet wel voldoen veronderstel ik:) grtz Reageren
AOSY86 Geplaatst: 5 april 2008 Rapport Geplaatst: 5 april 2008 slaapkamer Samsung 2032MW HD Ready: woonkamer Sony Bravia Full HD : Reageren
Von-Helsing Geplaatst: 6 april 2008 Rapport Geplaatst: 6 april 2008 Ik game op dit beelscherm: 132 CM , Full HD Dus dat moet wel lukken. Ciao Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.