Jump to content

Welke TV voor GTA IV?


b4rtsimps0n

Recommended Posts

Das vrij makkelijk

Met een hd tv zie je veel meer details

Als je een gewone lcd tv hebt die geen hd ondersteunt heb je er niks aan

Stel dat je een gewone beeldbuis hebt dan vervaagd het beeld heel erg en zie jefijne details niet

ik hoorde pas dat je soms tekstjes niet goed kan lezen op een gewone tv

in ieder geval is een Full HD het beste

Ik zelf heb alleen een HD TV die 1080i ondersteund

Dat is trouwens ook een super kwaliteit

En nog een klein dingetje Volgens mij ben je neit geweldig af met een beamer

oke het beeld is groot maar de high definition heb je geloof ik niet

ja beamers heb je vaak niet de hdresoluties die tv's ondersteunen.

Een dure beamer haalt vaak hooguit 1024x768..voor hogere resoluties moet je echt veel geld neertellen. Plus de kosten van een scherm..je bent veel goedkoper uit met een grote hd lcdtv.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 163
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • b4rtsimps0n

    23

  • IV trailer

    16

  • Black Force

    11

  • michael50000

    7

Top Posters In This Topic

Posted Images

ik ga eerst ps3'en op een standaard TV. daarna ga ik sparen voor een HDTV, en als het er echt heel bagger uitziet, ga ik wel wat extra werken zodat ik sneller een HDTV heb. maar ik denk dat het op een gewone TV ook wel acceptabel is.

Link to comment
Delen op andere websites

Iedereen zit wel te zeggen dat je full HD tv moet kopen, maar het verschil tussen full HD en HD ready is pas te zien bij een beeldgrootte van rond de 100 cm. Ook is er pas iets van een spel dat op 1080p draait. Als je dus een TV voor op je slaapkamer koopt (66 cm ongeveer) dan kun je beter HD-ready nemen want je ziet toch geen verschil, prijs is ook nog eens goedkoper. Volgens mij hebben ze ook niet eens full-HD TV's met een kleine maat.

Link to comment
Delen op andere websites

Iedereen zit wel te zeggen dat je full HD tv moet kopen, maar het verschil tussen full HD en HD ready is pas te zien bij een beeldgrootte van rond de 100 cm. Ook is er pas iets van een spel dat op 1080p draait. Als je dus een TV voor op je slaapkamer koopt (66 cm ongeveer) dan kun je beter HD-ready nemen want je ziet toch geen verschil, prijs is ook nog eens goedkoper. Volgens mij hebben ze ook niet eens full-HD TV's met een kleine maat.

Oke 1 daar heb je gelijk in

en 2 er draaien zoveel games op 720 p en jah werkt perfect

Maar t gaat om t feit hd dat is t belangrijkste das de grootste stap

van een sd naar hd tv is een hele grote grafische stap omhoog en dan

van HD ready naar Full hd is ook wel mooi maar minder erg en je zegt t alleen ij grote tv's

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

ik heb een LG-LCD tv van 66 cm op mn kamer staan en deze speelt vindt i erg mooi voor zen prijs van 600€,uiteraard geen top maar kdenk wel dat je dit best koopt voor GTA4 voor mooie details van het spel te zien die je op gwne tv echt wel mist

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb een LG-LCD tv van 66 cm op mn kamer staan en deze speelt vindt i erg mooi voor zen prijs van 600€,uiteraard geen top maar kdenk wel dat je dit best koopt voor GTA4 voor mooie details van het spel te zien die je op gwne tv echt wel mist

HIHI LEKKER LATE REACTIE :D

inderdaad :puh:

en nog afgezet ook voor 600 euro maar 66 cm..kan je tegenwoordig veel meer voor krijgn.

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb een LG-LCD tv van 66 cm op mn kamer staan en deze speelt vindt i erg mooi voor zen prijs van 600€,uiteraard geen top maar kdenk wel dat je dit best koopt voor GTA4 voor mooie details van het spel te zien die je op gwne tv echt wel mist

HIHI LEKKER LATE REACTIE :D

inderdaad :puh:

en nog afgezet ook voor 600 euro maar 66 cm..kan je tegenwoordig veel meer voor krijgn.

mjah heb em ongeveer 2 weken voor release ps3 gekocht

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb een LG-LCD tv van 66 cm op mn kamer staan en deze speelt vindt i erg mooi voor zen prijs van 600€,uiteraard geen top maar kdenk wel dat je dit best koopt voor GTA4 voor mooie details van het spel te zien die je op gwne tv echt wel mist

HIHI LEKKER LATE REACTIE :D

inderdaad :puh:

en nog afgezet ook voor 600 euro maar 66 cm..kan je tegenwoordig veel meer voor krijgn.

Je moet niet alleen naar de grootte van het scherm kijken, mij 66 cm philips TV kost nu 700 euro nieuw (ik kreeg hem voor minder omdat het een demo model was). De verkoper raadde de goedkopere samsung tv af die ik eigelijk wilde kopen. Verder zit er veel verschil tussen de beeldkwaliteit van een tv van 450 euro of een van 700 met dezelfde grootte, in de winkel kon je de goedkope en dure tv naast elkaar zien en echt veel betere kleuren en veel scherper beeld op de philips TV die ik heb.

Bewerkt: door Gta-killer
Link to comment
Delen op andere websites

ik heb een LG-LCD tv van 66 cm op mn kamer staan en deze speelt vindt i erg mooi voor zen prijs van 600€,uiteraard geen top maar kdenk wel dat je dit best koopt voor GTA4 voor mooie details van het spel te zien die je op gwne tv echt wel mist

HIHI LEKKER LATE REACTIE :D

inderdaad :puh:

en nog afgezet ook voor 600 euro maar 66 cm..kan je tegenwoordig veel meer voor krijgn.

Je moet niet alleen naar de grootte van het scherm kijken, mij 66 cm philips TV kost nu 700 euro nieuw (ik kreeg hem voor minder omdat het een demo model was). De verkoper raadde de goedkopere samsung tv af die ik eigelijk wilde kopen. Verder zit er veel verschil tussen de beeldkwaliteit van een tv van 450 euro of een van 700 met dezelfde grootte, in de winkel kon je de goedkope en dure tv naast elkaar zien en echt veel betere kleuren en veel scherper beeld op de philips TV die ik heb.

ja nog beter gezegt: het gaat niet alleen om Kwantiteit maar ook om kwaliteit.

(soms zou een spellingscorector handig zijn op het forum :puh: )

EDIT: ik heb hem gecontroleert met de spellingscorector van word 2003 super-> :puh:

Bewerkt: door IV trailer
Link to comment
Delen op andere websites

ik heb een LG-LCD tv van 66 cm op mn kamer staan en deze speelt vindt i erg mooi voor zen prijs van 600€,uiteraard geen top maar kdenk wel dat je dit best koopt voor GTA4 voor mooie details van het spel te zien die je op gwne tv echt wel mist

HIHI LEKKER LATE REACTIE :D

inderdaad :puh:

en nog afgezet ook voor 600 euro maar 66 cm..kan je tegenwoordig veel meer voor krijgn.

Je moet niet alleen naar de grootte van het scherm kijken, mij 66 cm philips TV kost nu 700 euro nieuw (ik kreeg hem voor minder omdat het een demo model was). De verkoper raadde de goedkopere samsung tv af die ik eigelijk wilde kopen. Verder zit er veel verschil tussen de beeldkwaliteit van een tv van 450 euro of een van 700 met dezelfde grootte, in de winkel kon je de goedkope en dure tv naast elkaar zien en echt veel betere kleuren en veel scherper beeld op de philips TV die ik heb.

ja nog beter gezegt: het gaat niet alleen om Kwantiteit maar ook om kwaliteit.

(soms zou een spellingscorector handig zijn op het forum :puh: )

EDIT: ik heb hem gecontroleert met de spellingscorector van word 2003 super-> :puh:

het gaat niet om hoeveelheid maar om kwaliteit? denk dat je beetje verkeerde gezegde hebt gebruikt :puh:

ja inderdaad het is wel zo (meestal) dat het verschil in prijs tussen de lcd tv's van dezelfde grote in de beeldkwaliteit zit, en daar moet je voor betalen ja :puh: maar als je goed rond kijkt kan je toch echt wel een goede tv vinden voor die prijs met goede maten en beeldkwaliteit :puh: het is jammer dat het vaak niet mogelijk is verschillende mogelijkheden te zien van de tv in de winkel, zodat je kan kijken hoe goed de beeldkwaliteit is als je gewoon tv kijkt en wanneer je een hd-apparaat erop hebt aangesloten..het is vaak 1 van de 2.

Link to comment
Delen op andere websites

bij ons hebben ze vaak beide dan laten ze op de tv het verschil zien tussen 1080P en 567I. nouw ik kan je zeggen bij de slechtere kwaliteit kon ik lettertjes op de achtergrond niet lezen omdat ze wazig waren terwijl die bij de hoge kwaliteit juist heel goed te zien waren. maar dan hadden ze wel een tv van minstens 1meter diagonaal en voor die zonder HD filmpie hebben ze altijd zoon speciaal show kanaal en die is ook wel in HD lijkt mij. maar ja dat is de toekomst he? (om geen reclame te maken(een stille hint mag toch wel?) ik ga altijd naar een winkel die zichzelf niet gek vind)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...