Jump to content

Welke TV voor GTA IV?


b4rtsimps0n

Recommended Posts

bij ons hebben ze vaak beide dan laten ze op de tv het verschil zien tussen 1080P en 567I. nouw ik kan je zeggen bij de slechtere kwaliteit kon ik lettertjes op de achtergrond niet lezen omdat ze wazig waren terwijl die bij de hoge kwaliteit juist heel goed te zien waren. maar dan hadden ze wel een tv van minstens 1meter diagonaal en voor die zonder HD filmpie hebben ze altijd zoon speciaal show kanaal en die is ook wel in HD lijkt mij. maar ja dat is de toekomst he? (om geen reclame te maken(een stille hint mag toch wel?) ik ga altijd naar een winkel die zichzelf niet gek vind)

Haha, dit is niet echt logisch wat je zegt, het verschil tussen 1080P en 1080I Is al enorm, in het voordeel van de eerste, logisch dus dat het een wereld van verschil is bij 567I (correct me if I'm wrong)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • Reacties 163
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • b4rtsimps0n

    23

  • IV trailer

    16

  • Black Force

    11

  • michael50000

    7

Top Posters In This Topic

Posted Images

GTA zal er uiteraard mooier uitzien op een HD tv.....

ik heb al een paar weken geleden een Samsung HD 66cm tv gekocht + ps3.....ik heb er heel er blij mee....

ik was vergeten om een HD kabel bij me ps3 te kopen.....duzz de 1e dag speelde ik zonder de hd kwaliteit op de ps3. De dag erna haalde ik die HDkabel er ff bij.....nou ik wist niet wat ik zag man....zoveel verschil zag ik....zoveel detail....echt heel mooi..... ^_^

ik weet bijna wel cker dat GTA IV er ook zo gebruik van zal maken..... _O_

Link to comment
Delen op andere websites

GTA zal er uiteraard mooier uitzien op een HD tv.....

ik heb al een paar weken geleden een Samsung HD 66cm tv gekocht + ps3.....ik heb er heel er blij mee....

ik was vergeten om een HD kabel bij me ps3 te kopen.....duzz de 1e dag speelde ik zonder de hd kwaliteit op de ps3. De dag erna haalde ik die HDkabel er ff bij.....nou ik wist niet wat ik zag man....zoveel verschil zag ik....zoveel detail....echt heel mooi..... ^_^

ik weet bijna wel cker dat GTA IV er ook zo gebruik van zal maken..... _O_

mijn pappie zegt altijd ik ben tevreden met mijn oude beeldbuis ik zie het toch goed genoeg zo? nou van hem hoef ik geen scherm te verwachten. nouw ja dan ga ik maar sparen voor mijn eigen schermpie.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb eergister een Samsung LE26R32 gekocht. 60 hertz Games Mode. Nu nog een PS3 kopen :7 .

meer informatie graag hertz zegt niet zoveel. gaat meer om de afmeting conrast ratio en 720p 1080p 1080i etc. en is het lcd plasma projectie-tv

Link to comment
Delen op andere websites

Hoeveel betaal je nu gemiddeld voor zo'n HD?

dat kan je niet zo even zeggen er zijn zoveel verschillende soorten en maten. het beste wat je dan ook kan doen is dit: zet je computer uit (de uitknop zit meestal aan de voorkant van je computer) en ga naar de winkel en kijk zelf. en als je de uitknop niet vinden kan dan ga je naar een online-webwinkel.

Bewerkt: door IV trailer
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb eergister een Samsung LE26R32 gekocht. 60 hertz Games Mode. Nu nog een PS3 kopen :7 .

meer informatie graag hertz zegt niet zoveel. gaat meer om de afmeting conrast ratio en 720p 1080p 1080i etc. en is het lcd plasma projectie-tv

Het is een LCD tv. 26 INCH. Voor de rest weet ik weinig. Wie weet moet je is google IV Trailer
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb eergister een Samsung LE26R32 gekocht. 60 hertz Games Mode. Nu nog een PS3 kopen :7 .

meer informatie graag hertz zegt niet zoveel. gaat meer om de afmeting conrast ratio en 720p 1080p 1080i etc. en is het lcd plasma projectie-tv

Het is een LCD tv. 26 INCH. Voor de rest weet ik weinig. Wie weet moet je is google IV Trailer

nouw ja eigenlijk intresseert het me niet zoveel hoor. maar het lijkt me wel handig om neer te zetten he.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb eergister een Samsung LE26R32 gekocht. 60 hertz Games Mode. Nu nog een PS3 kopen :7 .

meer informatie graag hertz zegt niet zoveel. gaat meer om de afmeting conrast ratio en 720p 1080p 1080i etc. en is het lcd plasma projectie-tv

edit verkeerde deel gepakt :puh: : nou het is een LE26 dus 26 inch..lcd. ik gok 720p en 1080i ondersteuning.

oja tip: de game mode van samsung niet gebruiken met console die hd uitzend :puh: game mode is voor ps2 en xbox 1 enzo om het beeld er wat vloeiender oid uit te laten zien, om kleine problemen na het upscalen wat de tv voor het beeld van oude scart ingangen moet doen weg te werken. Maar bij component/vga/hdmi hoeft dit dus niet maakt het beeld er alleen maar iets waziger van :puh:

Bewerkt: door b4rtsimps0n
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb eergister een Samsung LE26R32 gekocht. 60 hertz Games Mode. Nu nog een PS3 kopen :7 .

meer informatie graag hertz zegt niet zoveel. gaat meer om de afmeting conrast ratio en 720p 1080p 1080i etc. en is het lcd plasma projectie-tv

edit verkeerde deel gepakt :puh: : nou het is een LE26 dus 26 inch..lcd. ik gok 720p en 1080i ondersteuning.

oja tip: de game mode van samsung niet gebruiken met console die hd uitzend :puh: game mode is voor ps2 en xbox 1 enzo om het beeld er wat vloeiender oid uit te laten zien, om kleine problemen na het upscalen wat de tv voor het beeld van oude scart ingangen moet doen weg te werken. Maar bij component/vga/hdmi hoeft dit dus niet maakt het beeld er alleen maar iets waziger van :puh:

ja daar heb je onze vaste informeerder weer :klap:

Link to comment
Delen op andere websites

GTA zal er uiteraard mooier uitzien op een HD tv.....

ik heb al een paar weken geleden een Samsung HD 66cm tv gekocht + ps3.....ik heb er heel er blij mee....

ik was vergeten om een HD kabel bij me ps3 te kopen.....duzz de 1e dag speelde ik zonder de hd kwaliteit op de ps3. De dag erna haalde ik die HDkabel er ff bij.....nou ik wist niet wat ik zag man....zoveel verschil zag ik....zoveel detail....echt heel mooi..... ^_^

ik weet bijna wel cker dat GTA IV er ook zo gebruik van zal maken..... _O_

mijn pappie zegt altijd ik ben tevreden met mijn oude beeldbuis ik zie het toch goed genoeg zo? nou van hem hoef ik geen scherm te verwachten. nouw ja dan ga ik maar sparen voor mijn eigen schermpie.

Ja dat zeggen mijn ouders dus ook, daarom spaar ik nu voor een eigen HDTV die ik zeer waarschijnlijk in de kerstvakantie zal gaan aanschaffen :D. kan niet wachten.

Greetz,

Black Force

Link to comment
Delen op andere websites

Hoeveel betaal je nu gemiddeld voor zo'n HD?

dat kan je niet zo even zeggen er zijn zoveel verschillende soorten en maten. het beste wat je dan ook kan doen is dit: zet je computer uit (de uitknop zit meestal aan de voorkant van je computer) en ga naar de winkel en kijk zelf. en als je de uitknop niet vinden kan dan ga je naar een online-webwinkel.

Ooooh dus daar is die knop voor :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...