michael50000 Geplaatst: 19 september 2007 Rapport Geplaatst: 19 september 2007 Neen, met vetkwabben die niks anders meer doen dan gamen bedoel ik niet jou of anderen zoals jou. Vat mijn kritiek liever nooit te negatief op, want dat zorgt voor onnodige meningsverschillen waar niets van waar is. Ik bedoel daarmee eerder van die mensen van 45 die een Adam's-baard laten groeien, niet meer werken en slechts gamen als hun eigen passie. ahnzo,da bedoelde maja ik doe meer dan 8 uur sport per week dusja :p Reageren
Richie01 Geplaatst: 19 september 2007 Rapport Geplaatst: 19 september 2007 ahnzo,da bedoelde maja ik doe meer dan 8 uur sport per week dusja :p Dat is inderdaad een hoop sportieve interactie! Wees er maar trots op! Ik sport slechts 4 uur per week.. Meestal ren ik 12 minuten om het gevoel van een coupertest wat te ervaren. Reageren
michael50000 Geplaatst: 19 september 2007 Rapport Geplaatst: 19 september 2007 ahnzo,da bedoelde maja ik doe meer dan 8 uur sport per week dusja :p Dat is inderdaad een hoop sportieve interactie! Wees er maar trots op! Ik sport slechts 4 uur per week.. Meestal ren ik 12 minuten om het gevoel van een coupertest wat te ervaren. geloof me 4 uur is erg veel,sommige mensen doen maar 1 uur en velen helemaal niks ,maar dees is wa oof-topic eigelijk :p Reageren
b4rtsimps0n Geplaatst: 20 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 20 september 2007 Daar bereik je dan inderdaad een positief puntje aan het feit om een LCD-televisie aan te schaffen, maar in dit geval ging het topic letterlijk gesproken over: 'LCD-tv of gewone tv voor GTA IV'. In het principe heb ik dus ook een punt, en is het overbodige luxe om een LCD-televisie aan te schaffen slechts voor de kwaliteit van GTA IV, naar mijn mening. Natuurlijk is dit topic meer een soort discussietopic, aangezien het puur naar mening vraagt.. ja maar daarmee wordt natuurlijk wel rekening gehouden met andere spellen enzo, en dat gta 4 de overwegende factor is. en wat het is een wereld van verschil om op een hd tv te gamen (met een next-gen console (behalve de wii ) ) dan op een gewone tv. Reageren
Richie01 Geplaatst: 22 september 2007 Rapport Geplaatst: 22 september 2007 Uhu, maar toch blijf ik een keerpunt maken naar mijn eigen punt wat betreft dit onderwerp. Toch denk ik dat er betere kwaliteit games zijn (wat betreft graphics!) dan GTA (waaronder GTA IV). Vandaar denk ik dat het niet echt de moeite waard is, slechts voor games met dezelfde graphics kwaliteit als GTA (inc. IV), je centjes uit te geven aan een nieuwe LCD-televisie. Dat zou ik dan puur doen voor échte mooie games! Dit is natuurlijk mijn mening, maar dit topic blijf ik een 'menings-topic' vinden, zoals ik dat noem. Het ligt er gewoon aan wat je mening hierover is, dus het is beter (aan de topicstarter) dat je dat natuurlijk zelf beslist, wat je overigens toch nog wel zou moeten doen. Reageren
IV trailer Geplaatst: 23 september 2007 Rapport Geplaatst: 23 september 2007 wat overgens wel een feit is, is dat ik me bij GTA San Andreas kapot zit te turen op het gele markertje op de radar. het is namelijk een gewone kubes tv die vierkant is in plaats van rechthoekig. en volgens mij van "normale" grote en daar zit ik dan vier meter vanaf. daarom markeer ik het markertje vaak met rood. conlusie ik wil een lcd-scherm voor op mijn eigen kamer die lekker groot is en lekker dichtbij (2meter) is. Reageren
b4rtsimps0n Geplaatst: 23 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 23 september 2007 wat overgens wel een feit is, is dat ik me bij GTA San Andreas kapot zit te turen op het gele markertje op de radar. het is namelijk een gewone kubes tv die vierkant is in plaats van rechthoekig. en volgens mij van "normale" grote en daar zit ik dan vier meter vanaf. daarom markeer ik het markertje vaak met rood. conlusie ik wil een lcd-scherm voor op mijn eigen kamer die lekker groot is en lekker dichtbij (2meter) is. ja tekst e.d. is inderdaad veel beter leesbaar op een lcd scherm. Merkte ik ook goed toen ik gta san andreas in mn 360 deed, upgescaled dan naar 1920x1080i en dan kon je de radar en de tekst veel makkelijker lezen, heel helder. Reageren
Richie01 Geplaatst: 24 september 2007 Rapport Geplaatst: 24 september 2007 wat overgens wel een feit is, is dat ik me bij GTA San Andreas kapot zit te turen op het gele markertje op de radar. het is namelijk een gewone kubes tv die vierkant is in plaats van rechthoekig. en volgens mij van "normale" grote en daar zit ik dan vier meter vanaf. daarom markeer ik het markertje vaak met rood. conlusie ik wil een lcd-scherm voor op mijn eigen kamer die lekker groot is en lekker dichtbij (2meter) is. ja tekst e.d. is inderdaad veel beter leesbaar op een lcd scherm. Merkte ik ook goed toen ik gta san andreas in mn 360 deed, upgescaled dan naar 1920x1080i en dan kon je de radar en de tekst veel makkelijker lezen, heel helder. Sorry voor de offtopic; maar heb jij GTA San Andreas op je Xbox 360? Ik heb eerlijk gezegd nog nooit echt gescaled met de 360... Reageren
b4rtsimps0n Geplaatst: 24 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 24 september 2007 wat overgens wel een feit is, is dat ik me bij GTA San Andreas kapot zit te turen op het gele markertje op de radar. het is namelijk een gewone kubes tv die vierkant is in plaats van rechthoekig. en volgens mij van "normale" grote en daar zit ik dan vier meter vanaf. daarom markeer ik het markertje vaak met rood. conlusie ik wil een lcd-scherm voor op mijn eigen kamer die lekker groot is en lekker dichtbij (2meter) is. ja tekst e.d. is inderdaad veel beter leesbaar op een lcd scherm. Merkte ik ook goed toen ik gta san andreas in mn 360 deed, upgescaled dan naar 1920x1080i en dan kon je de radar en de tekst veel makkelijker lezen, heel helder. Sorry voor de offtopic; maar heb jij GTA San Andreas op je Xbox 360? Ik heb eerlijk gezegd nog nooit echt gescaled met de 360... gta san andreas voor de xbox 1 backwards compatability. De 360 upscaled de xbox 1 games naar hd resolutie als je hem op een hdtv hebt aangesloten. Reageren
Richie01 Geplaatst: 24 september 2007 Rapport Geplaatst: 24 september 2007 wat overgens wel een feit is, is dat ik me bij GTA San Andreas kapot zit te turen op het gele markertje op de radar. het is namelijk een gewone kubes tv die vierkant is in plaats van rechthoekig. en volgens mij van "normale" grote en daar zit ik dan vier meter vanaf. daarom markeer ik het markertje vaak met rood. conlusie ik wil een lcd-scherm voor op mijn eigen kamer die lekker groot is en lekker dichtbij (2meter) is. ja tekst e.d. is inderdaad veel beter leesbaar op een lcd scherm. Merkte ik ook goed toen ik gta san andreas in mn 360 deed, upgescaled dan naar 1920x1080i en dan kon je de radar en de tekst veel makkelijker lezen, heel helder. Sorry voor de offtopic; maar heb jij GTA San Andreas op je Xbox 360? Ik heb eerlijk gezegd nog nooit echt gescaled met de 360... gta san andreas voor de xbox 1 backwards compatability. De 360 upscaled de xbox 1 games naar hd resolutie als je hem op een hdtv hebt aangesloten. Oh, aha! Niet zo veel verstand van, verder.. Maar, cool! (H) Reageren
IV trailer Geplaatst: 25 september 2007 Rapport Geplaatst: 25 september 2007 wat overgens wel een feit is, is dat ik me bij GTA San Andreas kapot zit te turen op het gele markertje op de radar. het is namelijk een gewone kubes tv die vierkant is in plaats van rechthoekig. en volgens mij van "normale" grote en daar zit ik dan vier meter vanaf. daarom markeer ik het markertje vaak met rood. conlusie ik wil een lcd-scherm voor op mijn eigen kamer die lekker groot is en lekker dichtbij (2meter) is. ja tekst e.d. is inderdaad veel beter leesbaar op een lcd scherm. Merkte ik ook goed toen ik gta san andreas in mn 360 deed, upgescaled dan naar 1920x1080i en dan kon je de radar en de tekst veel makkelijker lezen, heel helder. Sorry voor de offtopic; maar heb jij GTA San Andreas op je Xbox 360? Ik heb eerlijk gezegd nog nooit echt gescaled met de 360... gta san andreas voor de xbox 1 backwards compatability. De 360 upscaled de xbox 1 games naar hd resolutie als je hem op een hdtv hebt aangesloten. bij mij eigenlijk het zelfde verhaal. ik ben ook aan het upscalen met mijn ps3, maar ja een kubes tv'tje he. Reageren
b4rtsimps0n Geplaatst: 25 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 25 september 2007 wat overgens wel een feit is, is dat ik me bij GTA San Andreas kapot zit te turen op het gele markertje op de radar. het is namelijk een gewone kubes tv die vierkant is in plaats van rechthoekig. en volgens mij van "normale" grote en daar zit ik dan vier meter vanaf. daarom markeer ik het markertje vaak met rood. conlusie ik wil een lcd-scherm voor op mijn eigen kamer die lekker groot is en lekker dichtbij (2meter) is. ja tekst e.d. is inderdaad veel beter leesbaar op een lcd scherm. Merkte ik ook goed toen ik gta san andreas in mn 360 deed, upgescaled dan naar 1920x1080i en dan kon je de radar en de tekst veel makkelijker lezen, heel helder. Sorry voor de offtopic; maar heb jij GTA San Andreas op je Xbox 360? Ik heb eerlijk gezegd nog nooit echt gescaled met de 360... gta san andreas voor de xbox 1 backwards compatability. De 360 upscaled de xbox 1 games naar hd resolutie als je hem op een hdtv hebt aangesloten. bij mij eigenlijk het zelfde verhaal. ik ben ook aan het upscalen met mijn ps3, maar ja een kubes tv'tje he. ja dan scaled ie niet eens up je ps3 kan geen hd signaal via scart verzenden, dus het blijft gewoon 480p, zelfde resolutie als je ps2. Reageren
IV trailer Geplaatst: 25 september 2007 Rapport Geplaatst: 25 september 2007 wat overgens wel een feit is, is dat ik me bij GTA San Andreas kapot zit te turen op het gele markertje op de radar. het is namelijk een gewone kubes tv die vierkant is in plaats van rechthoekig. en volgens mij van "normale" grote en daar zit ik dan vier meter vanaf. daarom markeer ik het markertje vaak met rood. conlusie ik wil een lcd-scherm voor op mijn eigen kamer die lekker groot is en lekker dichtbij (2meter) is. ja tekst e.d. is inderdaad veel beter leesbaar op een lcd scherm. Merkte ik ook goed toen ik gta san andreas in mn 360 deed, upgescaled dan naar 1920x1080i en dan kon je de radar en de tekst veel makkelijker lezen, heel helder. Sorry voor de offtopic; maar heb jij GTA San Andreas op je Xbox 360? Ik heb eerlijk gezegd nog nooit echt gescaled met de 360... gta san andreas voor de xbox 1 backwards compatability. De 360 upscaled de xbox 1 games naar hd resolutie als je hem op een hdtv hebt aangesloten. bij mij eigenlijk het zelfde verhaal. ik ben ook aan het upscalen met mijn ps3, maar ja een kubes tv'tje he. ja dan scaled ie niet eens up je ps3 kan geen hd signaal via scart verzenden, dus het blijft gewoon 480p, zelfde resolutie als je ps2. volgens mijn was het 567i. met een SD-tv'tje Reageren
b4rtsimps0n Geplaatst: 25 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 25 september 2007 wat overgens wel een feit is, is dat ik me bij GTA San Andreas kapot zit te turen op het gele markertje op de radar. het is namelijk een gewone kubes tv die vierkant is in plaats van rechthoekig. en volgens mij van "normale" grote en daar zit ik dan vier meter vanaf. daarom markeer ik het markertje vaak met rood. conlusie ik wil een lcd-scherm voor op mijn eigen kamer die lekker groot is en lekker dichtbij (2meter) is. ja tekst e.d. is inderdaad veel beter leesbaar op een lcd scherm. Merkte ik ook goed toen ik gta san andreas in mn 360 deed, upgescaled dan naar 1920x1080i en dan kon je de radar en de tekst veel makkelijker lezen, heel helder. Sorry voor de offtopic; maar heb jij GTA San Andreas op je Xbox 360? Ik heb eerlijk gezegd nog nooit echt gescaled met de 360... gta san andreas voor de xbox 1 backwards compatability. De 360 upscaled de xbox 1 games naar hd resolutie als je hem op een hdtv hebt aangesloten. bij mij eigenlijk het zelfde verhaal. ik ben ook aan het upscalen met mijn ps3, maar ja een kubes tv'tje he. ja dan scaled ie niet eens up je ps3 kan geen hd signaal via scart verzenden, dus het blijft gewoon 480p, zelfde resolutie als je ps2. volgens mijn was het 567i. met een SD-tv'tje oh ja da kan is denk ik de interlaced versie van 480p ofzo native resolutie van sdtv's/dvd spelers in PAL gebieden. Reageren
thug Geplaatst: 28 september 2007 Rapport Geplaatst: 28 september 2007 (bewerkt) bij mij eigenlijk het zelfde verhaal. ik ben ook aan het upscalen met mijn ps3, maar ja een kubes tv'tje he. kun je dat ook upscalen met een ps3!!!! zo ja hoe doe je dat dan heb je HDMI kabel nodig?? Bewerkt: 28 september 2007 door thug Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.