ICE-Spirit Geplaatst: 9 juni 2007 Rapport Geplaatst: 9 juni 2007 (bewerkt) Heeeyyy, mede GTA-er's Voor ik domme dingen ga doen, zou ik wel willen weten wat ik moet invullen in de server.cfg bij port, want ik voel dat, als ik het alleen zou doen, dat ik domme dingen zou doen. Dus, WAT MOET IK INVULLEN BIJ PORT in de server.cfg??? ICE ps. De reacties zijn precies niet meer zo snel als vroeger...ahum... lol Bewerkt: 9 juni 2007 door ICE-Spirit Reageren
Timb0 Geplaatst: 11 juni 2007 Rapport Geplaatst: 11 juni 2007 Heeeyyy, mede GTA-er's Voor ik domme dingen ga doen, zou ik wel willen weten wat ik moet invullen in de server.cfg bij port, want ik voel dat, als ik het alleen zou doen, dat ik domme dingen zou doen. Dus, WAT MOET IK INVULLEN BIJ PORT in de server.cfg??? ICE ps. De reacties zijn precies niet meer zo snel als vroeger...ahum... lol Meest gebruikte Poort is 7777. Die moet je open zetten in je Windows firewall en in je router/modem. Reageren
ICE-Spirit Geplaatst: 15 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 15 juni 2007 (bewerkt) Even vermelden: IK SNAP ER NIETS VAN! Wat moet ik in m'n firewall zetten met wat en wie en waar en.................. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGGHH Even wat verduidelijking graang ps.. Ik zag juist zoiets bij windows firewall : poort toevoegen, en dan moet ik de (?)naam(?) ingeven en het (?) poortnummer (?) En dan moest ik kiezen TCP of UDP, wa tis dit allemaal?? Bewerkt: 15 juni 2007 door ICE-Spirit Reageren
Timb0 Geplaatst: 15 juni 2007 Rapport Geplaatst: 15 juni 2007 Even vermelden:IK SNAP ER NIETS VAN! Wat moet ik in m'n firewall zetten met wat en wie en waar en.................. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGGHH Even wat verduidelijking graang ps.. Ik zag juist zoiets bij windows firewall : poort toevoegen, en dan moet ik de (?)naam(?) ingeven en het (?) poortnummer (?) En dan moest ik kiezen TCP of UDP, wa tis dit allemaal?? Zet in je server.cfg de poort: 7777 In je firewall: Naam: samp1 Poort: 7777 UDP Dan nog in je router/modem de poort openzetten... www.portforwarding.com kan je denk wel helpen. Reageren
ICE-Spirit Geplaatst: 15 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 15 juni 2007 (bewerkt) Now that you have some idea of what we are about, let's see if we can find your router. Your router should be some kind of box that your computer is connected to. The box might have a cable TV or phone line coming out of it. It probably has serveral flashing lights on the front of it. The cable that will run from your computer to this box is called a network cable. The ends of this cable look like the ends of a large phone cable. When you find this box, it will probably have a maker and model number on it. If you can't find the make and model number check the stickers on the bottom of the router. Write this information down. We will use it later. Jah... Maar ik heb helemaal geen router... wat nu gedaan, en, als het mogelijk is, de hele rambam aan uitleg a.u.b. En, als ik nu eens wil spelen in m'n server, waar moet ik dan eerst op drukken, en hoe vind ik dan in de SA:MP browser mijn eigen server? Bewerkt: 15 juni 2007 door ICE-Spirit Reageren
kevin software Geplaatst: 16 juni 2007 Rapport Geplaatst: 16 juni 2007 wat voor router heb je? o ja je hoeft niks met firewall instellingen te doen... als je de server voor de 1e keer opstart vraagt hij om accepteeren en weigeren. klik geoon op acceeeren dan hoef je verder niks met firewallte doen Reageren
Timb0 Geplaatst: 16 juni 2007 Rapport Geplaatst: 16 juni 2007 wat voor router heb je?o ja je hoeft niks met firewall instellingen te doen... als je de server voor de 1e keer opstart vraagt hij om accepteeren en weigeren. klik geoon op acceeeren dan hoef je verder niks met firewallte doen Dat is niet helemaal waar kevin. Bij mij werkte dat niet, en moest ik de poort in de firewall WEL appart openzetten. Je kan in sa-mp klikken op "Servers" en dan "Add server" (bovenin het programma!) Als je op dezelfde pc zit als de server, tik je in: 127.0.0.1 Zit je niet op de zelfde server moet je het interne adres invullen van die pc (meestal 192.168.1.X of 10.0.0.X). Als je geen router hebt, heb je dan een modem, of zit je maar met 1 pc aan internet..? Want dat is belangrijk, want als je alleen met die pc aan internet hangt zonder router en modem is de firewall in je pc openzetten genoeg. Greetz, Timmieboy14 Reageren
ICE-Spirit Geplaatst: 16 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 16 juni 2007 (bewerkt) Heb inderdaad geen router/modem, ben volledig aangesloten op het internet zonder modem/router. Ik ga es ff proberen... Edit: HET WERKT, gratias aan al degene die me geholpen hebben!!!!!!!! Nu alleen nog leren scripten... dat lukt me nog niet zo goed... BEDANKT Maar... Hoe, en welk adres moet ik geven aan mijn vrienden om ze mee te kunnen laten spelen??? Bewerkt: 17 juni 2007 door ICE-Spirit Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.