Jump to content

MTA: Freeroam

Recommended Posts

Geplaatst:

waar kan je de freeroam van mta downloaden, heb nu alleen race ofzo...

ik heb al op verschillende plaatsen gekeken.

alvast bedankt

Suburban

Geplaatst: (bewerkt)

Deze zal er wel komen, maar is er nog niet. Als je toch al een Freeroam internetgame wilt spelen dan zul je SA-mp moeten downloaden, hierbij kun je weer niet racen maar is het wel Freeroam. Je kan SA-mp downloaden op http://www.sa-mp.com/download.cml

VWO-er

EDIT: Link kan kloppen, ik dacht hem precies te weten maar dat was niet zo. Nu gefixed :).

Bewerkt: door VWO-er

maar er was zo'n site waar ik toestraks op zat en die had het over verschillene onderdelen:

- Race

- Freeroam

- Battle

- en nog 2 :puh:

is dat dan iets anders, enne je link werkte niet

EDIT: o nu wel

Bewerkt: door Suburban
Geplaatst:

Er is een manier om al je bekeken sites van vandaag te achterhalen. Ga even naar boven en klik op het logo naast 'Media'. Nu zul je aan de linkerkant een lijst krijgen met dagen. Klik op de dag wanneer je de site had bezocht en bekijk de sites die verschijnen. Wellicht zal hij er tussen staan, want het zijn alle sites die je hebt bekeken.

Geplaatst:
Deze zal er wel komen, maar is er nog niet. Als je toch al een Freeroam internetgame wilt spelen dan zul je SA-mp moeten downloaden, hierbij kun je weer niet racen maar is het wel Freeroam. Je kan SA-mp downloaden op http://www.sa-mp.com/download.cml

VWO-er

EDIT: Link kan kloppen, ik dacht hem precies te weten maar dat was niet zo. Nu gefixed :) .

Ben je zeker? Ik dacht toch dat ik op SA:MP verschillende gamemodes tegenkwam, ja toch, en ik weet zeker dat je kan racen, voorbeeld is de [WAR] mini.mission - server.

Ik heb zelf een freeroam map voor MTA SA, je begint in Grove Street, je kiest een voertuig uit en je start met freeroamen ..

>>> Door Wazuup: Ik ben een sukkel<<<

De map name is Freeroam

Bewerkt: door .:TOM:.
Geplaatst:

Ik weet wat er met dat artikel op het Powerweb wordt bedoelt. Die race, freeroam, battle enz. maps zijn soorten maps die worden gespeeld. Je speelt dus gewoon MTA:Race, alleen daarmee kun je ook andere soorten maps mee spelen en maken.. Met de Map Editor kun je allemaal dingen instellen; checkpoints voor races, geen respawn voor battle (ook wel bekent als deathmatch maps). Het is dus allemaal hetzelfde spel. De ene map is met voertuigen pickups en verders kun je voor de fun een beetje rondrijden, en bij races heb je cheackpoints en banen.

Je kunt het niet downloaden. Het zijn soorten maps die je speelt in het spel. Hopelijk heb ik het goed genoeg uitgelegd. Anders raad ik je ook nog aan om even MTA San Andreas op te starten en een paar servers te checken.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...