jussie5 Geplaatst: 9 juni 2007 Rapport Geplaatst: 9 juni 2007 Beste GTA SA spelers, ik vind het zelf leuk om auto's te modden in gta, alleen de laatste tijd kom ik alleen nog maar sites tegen met mods, waarvan het bestand .rar is. Zelf weet ik alleen hoe ik een .zip bestand in san andreas moet zetten maar de bestanden .rar niet, mss kan iemand mij helpen? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 9 juni 2007 Rapport Geplaatst: 9 juni 2007 Beste GTA SA spelers,ik vind het zelf leuk om auto's te modden in gta, alleen de laatste tijd kom ik alleen nog maar sites tegen met mods, waarvan het bestand .rar is. Zelf weet ik alleen hoe ik een .zip bestand in san andreas moet zetten maar de bestanden .rar niet, mss kan iemand mij helpen? Een '.zip' of een '.rar' bestand betekent simpelweg nog dat hij ingepakt zit. Het enige wat je dan moet doen is de bestanden even uitpakken met bjivoorbeeld WinRar. Als het goed is krijg je dan de '.dff' en de '.txd' bestanden, waarmee je het voertuig zelf installeert. Overigens kan je met SAMI ('San Andreas Mod Installer') ook een '.zip' of een '.rar' installeren. Reageren
jussie5 Geplaatst: 9 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 9 juni 2007 (bewerkt) Beste GTA SA spelers,ik vind het zelf leuk om auto's te modden in gta, alleen de laatste tijd kom ik alleen nog maar sites tegen met mods, waarvan het bestand .rar is. Zelf weet ik alleen hoe ik een .zip bestand in san andreas moet zetten maar de bestanden .rar niet, mss kan iemand mij helpen? Een '.zip' of een '.rar' bestand betekent simpelweg nog dat hij ingepakt zit. Het enige wat je dan moet doen is de bestanden even uitpakken met bjivoorbeeld WinRar. Als het goed is krijg je dan de '.dff' en de '.txd' bestanden, waarmee je het voertuig zelf installeert. Overigens kan je met SAMI ('San Andreas Mod Installer') ook een '.zip' of een '.rar' installeren. alleen waar kan k dat SAMi downloaden??? alvast bedankt Bewerkt: 9 juni 2007 door jussie5 Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 9 juni 2007 Rapport Geplaatst: 9 juni 2007 Beste GTA SA spelers,ik vind het zelf leuk om auto's te modden in gta, alleen de laatste tijd kom ik alleen nog maar sites tegen met mods, waarvan het bestand .rar is. Zelf weet ik alleen hoe ik een .zip bestand in san andreas moet zetten maar de bestanden .rar niet, mss kan iemand mij helpen? Een '.zip' of een '.rar' bestand betekent simpelweg nog dat hij ingepakt zit. Het enige wat je dan moet doen is de bestanden even uitpakken met bjivoorbeeld WinRar. Als het goed is krijg je dan de '.dff' en de '.txd' bestanden, waarmee je het voertuig zelf installeert. Overigens kan je met SAMI ('San Andreas Mod Installer') ook een '.zip' of een '.rar' installeren. alleen waar kan k dat SAMi downloaden??? alvast bedankt SAMI kun je op bijna elke fansite wel downloaden, hier bijvoorbeeld. Het is als het ware een progamma dat je voertuigen automatisch installeert, zonder er wat voor te doen. Het is echter wel zo dat je met SAMI eerder en vaker een kans hebt op een fout, maar dat is eigen verantwoordelijkheid. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.