GtaSlave Geplaatst: 9 juni 2007 Rapport Geplaatst: 9 juni 2007 Ey, ik ging vanmiddag zo ff naar de stad Groningen. Ik dacht loop Norrod ff binnen en wat zie ik daaR? Een Nvidia 7300GT Ik vroeg aan die man achter de bali van hoe duur is die? hij zei 99 euro en 512mb ddr2 geheugen heeft die video kaart dus dacht ik Ik koop hem.. Maar nu de vraag zal ik Gta Iv daar mee kunnen draaien? Vriendelijke Groeten, GtaSlave Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 9 juni 2007 Rapport Geplaatst: 9 juni 2007 Ey, ik ging vanmiddag zo ff naar de stad Groningen. Ik dacht loop Norrod ff binnen en wat zie ik daaR? Een Nvidia 7300GT Ik vroeg aan die man achter de bali van hoe duur is die? hij zei 99 euro en 512mb ddr2 geheugen heeft die video kaart dus dacht ik Ik koop hem.. Maar nu de vraag zal ik Gta Iv daar mee kunnen draaien?Vriendelijke Groeten, GtaSlave Ik heb een 7300GT gehad. Je moet overigens niet alleen kijken naar de videokaart. Belangrijk voor games zijn ook het geheugen en met name je proccesor. Met een 7300 verwacht ik niet dat je fatsoenlijk GTAIV zou kunnen spelen. Bij mij liepen games als Just Cause met die kaart ook niet echt soepel. GTAIV zal hoogstwaarschijnlijk nog meer van je PC vragen. Wil je dus fatsoenlijk GTAIV kunnen spelen over een jaartje, dan moet je in ieder geval genoeg geheugen, een betere videokaart en een goede processor hebben, anders gaat het waarschijnlijk niet lukken. Je zou deze kaart kunnen terugbrengen en investeren om volgend jaar een goede videokaart te kopen, maar dat is aan jezelf. Alles wat ik nu heb gezegd doe ik op verwachting, je kan pas beter oordelen als we de specs van GTAIV hebben. Maar dat duurt nog even vrees ik. Reageren
GtaSlave Geplaatst: 9 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 9 juni 2007 Ey, ik ging vanmiddag zo ff naar de stad Groningen. Ik dacht loop Norrod ff binnen en wat zie ik daaR? Een Nvidia 7300GT Ik vroeg aan die man achter de bali van hoe duur is die? hij zei 99 euro en 512mb ddr2 geheugen heeft die video kaart dus dacht ik Ik koop hem.. Maar nu de vraag zal ik Gta Iv daar mee kunnen draaien?Vriendelijke Groeten, GtaSlave Ik heb een 7300GT gehad. Je moet overigens niet alleen kijken naar de videokaart. Belangrijk voor games zijn ook het geheugen en met name je proccesor. Met een 7300 verwacht ik niet dat je fatsoenlijk GTAIV zou kunnen spelen. Bij mij liepen games als Just Cause met die kaart ook niet echt soepel. GTAIV zal hoogstwaarschijnlijk nog meer van je PC vragen. Wil je dus fatsoenlijk GTAIV kunnen spelen over een jaartje, dan moet je in ieder geval genoeg geheugen, een betere videokaart en een goede processor hebben, anders gaat het waarschijnlijk niet lukken. Je zou deze kaart kunnen terugbrengen en investeren om volgend jaar een goede videokaart te kopen, maar dat is aan jezelf. Alles wat ik nu heb gezegd doe ik op verwachting, je kan pas beter oordelen als we de specs van GTAIV hebben. Maar dat duurt nog even vrees ik. Oke maar mijn geheugen zelf is genoeg 1024mb alleen mijn oude video kaart (gforce 4700) pakt niet 1 game meer ik ging ff kijken bij games enzo en hij stond overval tussen ook bij rainbow six lasvegas enzo dus hij is wel goed:p en gta draait ie wel hoop ik:) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.