Blue Yoshi 97 Geplaatst: 9 juni 2007 Rapport Geplaatst: 9 juni 2007 (bewerkt) Ik weet niet of het al is ontdekt... Maar volgens mij was OG Loc's huis, die je ziet in de missie "House Party" eerst toegankelijk. Want ik ging met Denise daten, ze wilde naar de club, dus ik bracht haar super de luxe met een net gehi-jackte Police Maverick naar Little Mexico. Ik ging in de club, en terwijl ik aan het dansen was, ging ik een beetje met de jetpack cheat (niet de normale maar van een trainer) spelen. Toen kwam ik boven het dak van de club, en de rest allemaal hidden interior. Toen ik klaar was met dansen, wou ik teruggaan naar binnen maar ik zag nog een marker, vlak naast de club. Daar ging ik in, en CJ liep naar binnen en er stond ook rechts onder "OG Loc's" Alles wat er stond was eigenlijk alles wat je in de missie House Party gezien hebt. Maar omdat er OG Loc's stond en er een marker was, denk ik dat Rockstar hem eerst toegankelijk wou maken ofzo? Ik heb een heck lot of screens gemaakt en ik weet wel weer terug op die plek te komen, dus als je een screentje wilt, zeg het even. Trouwens, ik wou weer terug naar de club, maar die was verdwenen, en ik zag alleen nog Denise, die zich inmiddels al flink aan het vervelen was, en die vrouw achter de bar, midden in de lucht. Maar ik zag een stuk verder op nog een interieur staan, en toen ik ging kijken, bleek dat (volgens mij) de binnenkant van de garage in Doherty te zijn, die je in veel missies tegenkomt. Alhoewel het er een stuk kleiner was dus ik weet het niet zeker. Maar er stond wel een computer, die ik wel eens bij Easter Eggs heb gezien. Was dit allemaal al bekend? EDIT: Nog eens stuk verderop staat het interieur van Ol' Reece's zie ik net. Bewerkt: 9 juni 2007 door Blue Yoshi 97 Reageren
Rensch Geplaatst: 9 juni 2007 Rapport Geplaatst: 9 juni 2007 Hmm persoonlijk snap ik niets van de hidden interiors Ben er één keer ingegaan en kwam uiteindelijk nergens uit alleen in een zwart gat met niets erin, en kwam er ook niet meer uit Maar als er echt staat: OG Loc's kan het idd best zijn dat de makers dat eerst toegankelijk wilden maken ... lijkt mij ... maar weet het dus niet zeker ^^ Het is iig duidelijk dat je er zo niet in kan Reageren
Dastard Geplaatst: 9 juni 2007 Rapport Geplaatst: 9 juni 2007 Kan zijn,maar mag ik een screentje zien? Reageren
Bling Geplaatst: 9 juni 2007 Rapport Geplaatst: 9 juni 2007 Dat je de naam van het interior ziet (wanneer je deze betreed) is op zich niet vreemd, aangezien elk interior gewoon een eigen naam heeft; zo dus ook het huis van OG Loc. Daarnaast is jouw beschrijving makkelijk te verklaren: Ik heb mezelf net even in jouw situatie proberen te verplaatsen, waarna ik tot de conclusie kwam dat je je ten tijde van het wisselen van de interiors gewoon in het Hidden Interior Universe bevond, toevallig vlak in de buurt van de gele marker die naar het huis van OG Loc leidt. Het Hidden Interior Universe zit vol met alle interiors van het spel, dus kan het voorkomen dat er zich toevallig twee interiors naast elkaar bevinden. Ik denk daarom niet dat Rockstar verdere bedoelingen met dit interior had, aangezien hij ten eerste erg slecht is afgewerkt en hij zich ten tweede gewoon -net als alle andere interiors- in het Hidden Interior Universe op een bepaalde plek hoort te bevinden, zoals bij dit interior toevallig op deze plek is. Hieronder een screen, mochten mensen er geïnteresseerd in zijn: Links zie je dus de gele marker, die naar het huis van OG Loc zal leiden. Reageren
Dastard Geplaatst: 9 juni 2007 Rapport Geplaatst: 9 juni 2007 Goed uitgelegd,maar hoe ziet OG Loc's huis ervan binnen uit omdat je zei van: "Ik denk daarom niet dat Rockstar verdere bedoelingen met dit interior had, aangezien hij ten eerste erg slecht is afgewerkt" Reageren
Dastard Geplaatst: 9 juni 2007 Rapport Geplaatst: 9 juni 2007 Ad your service. Ik heb juist iets gezien op de 2de screen!Dat lijkt op de garage van je GF Michelle Cannes! Reageren
Blue Yoshi 97 Geplaatst: 9 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 9 juni 2007 (bewerkt) Ad your service. Ik heb juist iets gezien op de 2de screen!Dat lijkt op de garage van je GF Michelle Cannes! Zou best kunnen hoor, ik ben er nog nooit geweest, ik herken alleen die computer die heb ik een keer op internet gezien bij Easter Eggs. EDIT: Trouwens, bij de derde screen zie ik een soort kamertje onder de rest van het interieur. Weet iemand waarvoor dat wordt gebruikt? Double EDIT: (OFFTOPIC!) Is het nou Ad your service of At your service? Bewerkt: 9 juni 2007 door Blue Yoshi 97 Reageren
Jack89 Geplaatst: 10 juni 2007 Rapport Geplaatst: 10 juni 2007 Ad your service. Ik heb juist iets gezien op de 2de screen!Dat lijkt op de garage van je GF Michelle Cannes! Zou best kunnen hoor, ik ben er nog nooit geweest, ik herken alleen die computer die heb ik een keer op internet gezien bij Easter Eggs. EDIT: Trouwens, bij de derde screen zie ik een soort kamertje onder de rest van het interieur. Weet iemand waarvoor dat wordt gebruikt? Double EDIT: (OFFTOPIC!) Is het nou Ad your service of At your service? At your service Reageren
Preddy Geplaatst: 10 juni 2007 Rapport Geplaatst: 10 juni 2007 Ad your service.Ik heb juist iets gezien op de 2de screen!Dat lijkt op de garage van je GF Michelle Cannes!Ik ben er 100% zeker van dat het het interieur van Wheel Arch Angels is, zie ook deze pic: Reageren
MartyCeha Geplaatst: 10 juni 2007 Rapport Geplaatst: 10 juni 2007 Hier is niets speciaals aan, het zijn gewoon allang ontdekte hidden interiors en exexen (wat is het mv van enex ) Voor meer informatie over Hidden Interiors en het HIU kun je hier terecht Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.