Master-mind Geplaatst: 11 december 2004 Rapport Geplaatst: 11 december 2004 heeft iemand een plattegrond of een uitleg over waar ik een heli kan vinden? ik rij weleens langs dat politiegebouw daar staat een helipad maar nooit een heli? help Reageren
JBm* Geplaatst: 11 december 2004 Rapport Geplaatst: 11 december 2004 op easter bay airport in san fierro staat er een maverick de andere staan op slot die komen vrij als je vlieg bewijs hebt als je nog geen fly licencie hebt kan je met je auto tegen dat dakje Reageren
Master-mind Geplaatst: 11 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 11 december 2004 hmm die heli heb ik niet gezien alleen zo passagiers vliegtuig een kleine en die luxe en nog zon 2de wereld oorlog ding maar verder niks? marum zon vliegtuig rijbewijs ofzo daar kan ik niet aankomen want ik weet die school niet te vinden :unsure: mja waar staat die heli die niet op slot staat? thnx alvast Reageren
ganton_gangster007 Geplaatst: 11 december 2004 Rapport Geplaatst: 11 december 2004 hmm die heli heb ik niet gezienalleen zo passagiers vliegtuig een kleine en die luxe en nog zon 2de wereld oorlog ding maar verder niks? marum zon vliegtuig rijbewijs ofzo daar kan ik niet aankomen want ik weet die school niet te vinden :unsure: mja waar staat die heli die niet op slot staat? thnx alvast Je moet eerst Mike Toreno's Misssie halen die heet Verbant Bluffs ofzo en in die missie moet je die base kopen en dan zit er achter een huisje een klein trapje die je nodig hebt om op de 2de etage wel buiten he te komen en daar staaat een schermpje zoals bij driving school en ga in dat rode rontje staaan en begin flying school maar volgens mij ben je nog in SF haal eerst alle missie's in SF en dan als je die haalt belt Toreno je en moet je naar ze spot gaan en dan moet je zijn missie's doen totad je bij die derde missie komt Reageren
pinguin Geplaatst: 11 december 2004 Rapport Geplaatst: 11 december 2004 messchien rare vraag maar zitten de missies van mike toreno in de verhaallijn?? Want ik weet niet zeker of ik die wel heb gedaan Reageren
BrokenTable Geplaatst: 11 december 2004 Rapport Geplaatst: 11 december 2004 messchien rare vraag maar zitten de missies van mike toreno in de verhaallijn??Want ik weet niet zeker of ik die wel heb gedaan De race met de monstertruck start bij zijn huis en hij komt een paar keer langs op de airstrip. Reageren
BrokenTable Geplaatst: 11 december 2004 Rapport Geplaatst: 11 december 2004 hmm die heli heb ik niet gezien De Maverick op SF airport is niet op slot. De maveririck is te vinden bij het plaatje. De vliegschool ten noorden van de No Fly Zone (kijk even op de kaart die bij het spel zat, dan zie de de Verdant Meadow Aircraft GraveYard, dat is de vliegschool) (waarom zet jij enters midden in zinnen? dat leest erg lastig namelijk) Reageren
CJ-SA Geplaatst: 11 december 2004 Rapport Geplaatst: 11 december 2004 Bij de Bootschool spawnt random een maverick en sea-sparrow , en op santa maria beach staat een raindance , op sf fierro vliegveld staan een paar heli's.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.