Jump to content

Een vriendin?

Recommended Posts

Geplaatst:
Ik heb al een paar keer een vriendin gehad by SA, maar nu kan ik niet een krijgen :?

hoe kan dat??

Net zo als in het echt valt je vriendin op onder andere je uiterlijk. De ene vindt je sex-appael aantrekkelijk, de andere je fat. Je moet ervoor zorgen dat je bij elke vriendin aan een bepaalde eis voldoet, om haar tot je vriendin te krijgen. Op deze pagina zie je per vriendin de eisen. Overigens kun je ook alle oysters zoeken, als je ze allemaal hebt maken die 'eisen' niets meer uit, geloof ik.

Geplaatst:
Ik heb al een paar keer een vriendin gehad by SA, maar nu kan ik niet een krijgen :?

hoe kan dat??

Net zo als in het echt valt je vriendin op onder andere je uiterlijk. De ene vindt je sex-appael aantrekkelijk, de andere je fat. Je moet ervoor zorgen dat je bij elke vriendin aan een bepaalde eis voldoet, om haar tot je vriendin te krijgen. Op deze pagina zie je per vriendin de eisen. Overigens kun je ook alle oysters zoeken, als je ze allemaal hebt maken die 'eisen' niets meer uit, geloof ik.

Bedankt :D

maar als ik dan al met haar heb, moet ik dan ook nog aan die eisen voldoen??

Geplaatst:

Dit kan verschillende oorzaken hebben, de meest voorkomende is te weinig of te veel vet en te weinig of te veel spieren; om dit ongedaan te maken heb je alle oesters nodig. Daarnaast zijn ze niet altijd op de plaats waar je ze kan ontmoeten, kom dan op een later tijdstip terug. Als je ze hebt vermoord zouden ze terug kunnen komen nadat je alle oesters hebt gevonden, dit heb ik echter nog nooit bevestigt en alleen over gelezen. Nog een bijkomend voordeel van alle oesters is dat ze na elke date :koffie: met je willen drinken wat weer het percentage progressie per date omhoog brengt met 3%. Zowiezo geef jij maar bar weinig informatie over wat je wel of juist niet gedaan of geprobeerd hebt, probeer in het vervolg je vraag wat duidelijker en specifieker te stellen f'noord. Veel plezier :sigaar: .

PS: Vergeet niet eerst even op wiki te kijken hoe laat een vriendin thuis is zodat je met ze kan daten, >klik hier<.

Geplaatst:

hoe kan dat??

Bedankt :D

maar als ik dan al met haar heb, moet ik dan ook nog aan die eisen voldoen??

Volgens mij wel. Ik heb namelijk eens gehoort dat je met een gesloten voertuig met haar kan daten, zodat ze jou fat en dergelijke niet kon zien, dat wil dus zeggen dat het wél wat uitmaakt, maar ik durf er nog niet volmondig 'ja' op te zeggen. Maar je kan ook alle oysters zoeken, in dat geval maakt het niet uit of je dik, dun gespierd of niet bent.

Geplaatst: (bewerkt)
... De ene vindt je sex-appael aantrekkelijk, de andere je fat. ...
Voor elke dame geldt: hoe meer sex-appeal hoe beter, dus deze moet zowiezo zo hoog mogenlijk zijn. :sigaar:

Edit @ f'noord: Gebruik ook even de zoekfunctie, over dit onderwerp zijn al een x aantal topics te vinden. >klik< >klik<

Edit2 @ f'noord: Gebruik bovenstaande links!

Bewerkt: door _KoE_Mzungu
Geplaatst:

En uh....nog even een vraag.

Kun je die honderd procent makkelijk halen of niet? zoja hoe dan??????[

En uh....nog even een vraag.

Kun je die honderd procent makkelijk halen of niet? zoja hoe dan??????[

Die 100% van de dates? Het is makkelijk, maar het kost wel even tijd. Het hangt van je vriendin af waar ze heen wil en dus hoelang het duurt. Let goed op je vriendin, ga niet daten in een gebied dart zie niet mooi vindt, je date zal dan mislukken. Als je ver genoeg bent of alle oysters hebt gevonden, dan kun je met haar 'coffee' drinken en komen er nog wat extra procentjes bij. Tevens kun je haar ook een kado geven, een bloem of een dildo, bijvoorbeeld.

Bewerkt: door -Matthijs-
Geplaatst:

Als je alle 50 oysters hebt wordt een dildo of vibrator ook geaccepteerd als je 0% progress hebt bij een vriendin, geloof me die dames in SA gaan prat op 50 oesters. Zelfs als je date bij 0% mag je na een succesvolle date al op de koffie :koffie:

Voor een succesvolle date heb je nodig:

• 50 oesters
  • kado
  • auto die in combinatie met je kleding, tattoo´s en kapsel zorgt voor 100% sex-appeal

Dan is 12% progress per date haalbaar. succes :sigaar:

Geplaatst:

En ik weet dat jullie hier gek van worden, maar..

ik heb nog één vraag.. ik heb ook al op wikigta gekeken maar ik kon er niks op vinden.

maar waar zijn al die oesters?? ik heb wel iets gevonden van 30-40 maar dat zijn

maar weinig.

Geplaatst:

ik heb nog één vraag.. ik heb ook al op wikigta gekeken maar ik kon er niks op vinden.

maar waar zijn al die oesters?? ik heb wel iets gevonden van 30-40 maar dat zijn

maar weinig.

In totaal zijn er 50 oesters, deze zijn te vinden overal heel de map. Dus niet zoals bijvoorbeeld de sprays alleen in Los Santos, zijn de oesters in een deel te vinden. Op deze plattegrond kun je zien waar alle oesters zivh bevinden. Als je niet welke je nog moet, dan kun je dat met dit progamma checken. Succes met de dates verder!

In totaal zijn dat er 50 maar ik weet er uit mijn hoofd maar 1 te vinden.

Die bij Madd Dogs crib.

Matthijs is me toch echt te snel :puh:

Bewerkt: door terrorkruimel
Geplaatst:

maar weinig.

In totaal zijn er 50 oesters, deze zijn te vinden overal heel de map. Dus niet zoals bijvoorbeeld de sprays alleen in Los Santos, zijn de oesters in een deel te vinden. Op deze plattegrond kun je zien waar alle oesters zivh bevinden. Als je niet welke je nog moet, dan kun je dat met dit progamma checken. Succes met de dates verder!

Okej, danjewel :D

want ik heb er wel wat maar niet veel. iets van 10 of 15 ofzo.

Ow ja, en die pagina die jij mij stuurde -Matthijs-,

die doet het niet, dan staat er dat er niks op die pagina staat :?

(Deze pagina bevat momenteel geen tekst)

Bewerkt: door f'noord

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...