JeGe Geplaatst: 9 juni 2007 Rapport Geplaatst: 9 juni 2007 Ow ja, en die pagina die jij mij stuurde -Matthijs-,die doet het niet, dan staat er dat er niks op die pagina staat (Deze pagina bevat momenteel geen tekst) Dan zullen ze die wel opnieuw aan het maken zijn. En kan een mod die 2 berichten samenvoegen*geen moderator gedrag!!!!!* Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 9 juni 2007 Rapport Geplaatst: 9 juni 2007 (bewerkt) Ik snap het probleem niet zo, sorry. Op deze pagina staan alle oysters. Maar die had je ongetwijfeld zelf ook wel kunnen vinden op wiki, graag in het vervolg eerst even de zoekfunctie (zowel op wiki als op dit forum) gebruiken of tussen de vindplaatsen kijken. Veel succes PS: En als je weet dat wij hier gek aan het worden zijn had je dat eventueel kunnen voorkomen door bovenstaande advies op te volgen welk je al eerder gegeven was. En om je gelijk maar een illusie armer te maken: we waren al knetter. Edit @ hieronder: Zie hier het resultaat, kwestie van zoeken f'noord: >klik<. Bewerkt: 9 juni 2007 door _KoE_Mzungu Reageren
f'noord Geplaatst: 9 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 9 juni 2007 Ik snap het probleem niet zo, sorry. Op deze pagina staan alle oysters. Maar die had je ongetwijfeld zelf ook wel kunnen vinden op wiki, graag in het vervolg eerst even de zoekfunctie (zowel op wiki als op dit forum) gebruiken of tussen de vindplaatsen kijken. Veel succes PS: En als je weet dat wij hier gek aan het worden zijn had je dat eventueel kunnen voorkomen door bovenstaande advies op te volgen welk je al eerder gegeven was. En om je gelijk maar een illusie armer te maken: we waren al knetter. ja maar ik heb al met de zoekfunctie op wikigta gekeken maar toen kon ik alleen maar 30-40 vinden en meer niet. Maar bedankt!! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.