Jump to content

99%

Denniske13

Recommended Posts

Ik denk dat jij hebt gecheat met de Riot Cheat of een andere schadelijke cheat. Hierdoor zal je spel inderdaad op 99% blijven hangen waardoor je de game niet uit kunt spelen. Wil je als nog de Franky outfit, de bodyguards en andere 100% rewards, download dan de 100% savegame uit de downloaddatabase.

EDIT: Ik krijg net van de redactie (Matthijs-) door dat de Shooting Range ook tot de 100% behoort. En nu begint de redactie ook te twijfelen, ik zou toch maar even kijken Denniske...

Bewerkt: door VWO-er
Delen op andere websites

Ik denk dat jij hebt gecheat met de Riot Cheat of een andere schadelijke cheat. Hierdoor zal je spel inderdaad op 99% blijven hangen waardoor je de game niet uit kunt spelen. Wil je als nog de Franky outfit, de bodyguards en andere 100% rewards, download dan de 100% savegame uit de downloaddatabase.

EDIT: Ik krijg net van de redactie (Matthijs-) door dat de Shooting Range ook tot de 100% behoort. En nu begint de redactie ook te twijfelen, ik zou toch maar even kijken Denniske...

ik heb het spel op PS2, hoe zou ik die savegame daar op kunnen zette??

Delen op andere websites

ik heb het spel op PS2, hoe zou ik die savegame daar op kunnen zette??

Je kan helaas geen PC savegames op de PS2 zetten. De savegames van de PC en de PS2 zijn geloof ik twee verschillende bestanden. Voor zover ik weet is er ook geen 100% savegame voor de PS2 op het internet vinden, ik ben hem in ieder geval nog nooit tegengekomen. Ik denk dat je toch nog echt even moet kijken of je die Shooting Range hebt gedaan. Heb je die al gedaan, dan wordt het vrees ik een beetje puzzelen. Heb je alle bedrijven en alle collectables? Loop de checklist anders nog eens voor de zekerheid na. En heb je ook geen cheats gebruikt verder?

Delen op andere websites

welke cheats zijn er eigenlijk allemaal schadelijk voor de 100%?? want ik heb er wel een paar gebruikt (wapens, health, armor). En wat is de score die je moet hebben voor 100% bij de shooting range?

Delen op andere websites

welke cheats zijn er eigenlijk allemaal schadelijk voor de 100%?? want ik heb er wel een paar gebruikt (wapens, health, armor). En wat is de score die je moet hebben voor 100% bij de shooting range?

De weapon, health en armor zijn niet schadelijk voor je spel.

Alleen is volgens mij de Riot cheat gevaarlijk, dus als je die gebruikt kan je best niet saven. Als je niet meer weet of je hem gebruikt hebt, dan kan je gewoon op straat kijken of alle voetgangers met elkaar vechten enzo.

Delen op andere websites

De weapon, health en armor zijn niet schadelijk voor je spel.

Alleen is volgens mij de Riot cheat gevaarlijk, dus als je die gebruikt kan je best niet saven. Als je niet meer weet of je hem gebruikt hebt, dan kan je gewoon op straat kijken of alle voetgangers met elkaar vechten enzo.

Inderdaad.

Als je deze cheat invoerd kan je geen 100 % meer halen.

Je moet dan je game opnieuw opstarten.

Of zoals VWO'er al zei:een 100% savegame downloaden.

Delen op andere websites

ik heb de Riot cheat wel eens gebruikt maar niet opgeslagen erna, want die kan je toch niet ongedaan doen.

en bij shooting range heb k n score van 57 gehaald dus..

Als je niet hebt opgeslagen, dan maakt het inderdaad niet zoveel uit. Je hebt de 'Shooting Range' dus ook al gehaald. Het wordt erg lastig nu, je moet dan gewoon nog wat vergeten zijn. Zou het kunnen zijn dat je de 'Pole Position Strip Club' nog niet gehaald hebt? Men weet meestal ook niet wat men daar moet doen. Ik zei het gisteren ook al, maar je moet toch nog echt even stap voor stap alles bijlangs gaan.

Delen op andere websites

Het ligt, zoals profile al zei maar waar blijkbaar niemand aandacht aan beschouwd, gewoon aan het feit dát je cheats hebt gebruik. Deze cheats zijn dan niet echt 'schadelijk', maar met cheats is het gewoonweg amper mogelijk om de 100% te halen. Wat ik van iemand gehoord heb, is dat een bepaalde Hidden Package zou verdwijnen bet het invoeren van welke cheat dan ook. Volgens hem kun je pas cheaten nadat je alle HP's hebt. Ik weet niet zeker of dit waar is hoor, maar toen ik een keer gecheat had is het me ook nooit meer gelukt om die 100% te halen, terwijl ik zeker wist alles gedaan te hebben. (Toen ben ik dus new game begonnen, om alles zonder cheats nogmaals uit te halen...)

In de downloaddatabase op deze site staat overigens gewoon een PS2 100% savegame, klik hier eens.

Delen op andere websites

• 3 maanden later...
Ik heb alle dingen die op de 100% checklist staan, en nu kom k maar aan 99%, iemand een idee hoe dit komt??? :?

Dat komt omdat je cheats heb gebruikt dat staat ook als waarschuwing bij WIKIGTA

Niet alle cheats zijn schadelijk voor de savegame. Alleen de Riot-Cheat die zorgt voor rellen in het spel ;)

Delen op andere websites

Ik had even een vraagje,is de "leavemealone" cheat ook schadelijk voor je spel?

Die kun je denk ik gewoon gebruiken, hoor. De cheat beperkt zich enkel tot het verlagen van de wanted-level, dus ga er maar gewoon vanuit dat deze niet schadelijk is. Eigenlijk zijn er niet eens zoveel cheats schadelijk, welke dit exact zijn weet ik niet, maar gebruik sowieso niet de RIOT cheat. Deze cheat zorgt ervoor dat de rellen ontstaan en deze kunnen helaas niet meer ongedaan gemaakt worden als je gesaved hebt. Daarom is het aan te raden gewoon niet te saven na gebruik van cheats, ongeacht welke cheat gebruikt is. Maar dat is ook een stukje eigen risico. :)

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...