Jump to content

pre ordenen


IV trailer

Recommended Posts

bij rockstar shopping ofzo kan je gta alvast bestellen maar dan kan je zelf je transport manier kiezen dus lijkt mij dat de prijs van het spel exlusief verscheping is wie weet het?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet hoe het precies zit maar als je bij Rockstarwarehose besteld krijg je de Amerikaanse edite die waarschijnlijk ook een regio-lock heeft.

Binnenkort kan je voor een betaalbaar bedrag de Nederlandse/Europese versie via GTAGames.nl preorderen.

Link to comment
Delen op andere websites

joepie via gta games nog wel hart zegt boem boem is er al ongeveer een datum\maand bekend dat dat kan en zit de reistas daar ook bij als je de speciale neemt? via gta games dan

Bewerkt: door IV trailer
Link to comment
Delen op andere websites

en gaat het dan om de special edition die je voor een betaalbaar bedrag kan pre-orderen of de gewone editie? want de gewone editie krijgt geloof ik een gewone prijs, voor een next gen game dan.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet hoe het precies zit maar als je bij Rockstarwarehose besteld krijg je de Amerikaanse edite die waarschijnlijk ook een regio-lock heeft.

Binnenkort kan je voor een betaalbaar bedrag de Nederlandse/Europese versie via GTAGames.nl preorderen.

De ps3 versie is in ieder geval regio vrij, over 360 versie weet ik dat niet. Maar je kunt hem beter op GTAGames.nl bestellen want dan weet je zeker dat hij werkt en er komen geen eventuele verschepingskosten bij.

Link to comment
Delen op andere websites

nogmaals mijn vraag waar is de gta games winkel

Die is er nog niet, maar er wordt aan gewerkt.

bedankt voor het vinden en beantwoorden van mijn vraag. denk niet dat er veel mensen het wisten. in ieder geval heeft dit forum voor mij nu geen nut meer want ik ben op mijn wenken bedient :sigaar: en mag er een slotje op :slotje:

>>> Door Dutchy3010: Er hoort niet om slotjes gevraagd te worden, en ik zie ook geen enkele noodzaak om dit topic te sluiten. ;)<<<

oke dan niet maar soms is vragen toch wel terrecht als je je antwoord hebt anders komen er onnodige reacties lijkt mij

>>> Door PatrickW: Maar een topic is er niet alleen voor de topics starter, maar voor iedereen. Misschien zijn er nog wel anderen met aanvullende vragen, daarom gaan topics niet op slot.<<<

mmmh daar zit wat in ja er zijn natuurlijk ook anderen met een aanvullende vraag :sst:

Bewerkt: door IV trailer
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...