Jump to content

Missie Stowaway

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey iedereen,

Nu zit ik bij de missie stowaway op het vliegveld, maar kan niet verder komen. Ik zit hier nu bijna een half jaar mee en wordt het echt beu. Ik heb ook nog op google video gekeken hoe ze het daar deden en ik snap niet wat ik verkeerd doe: Ik geef gas met 'w' en druk dan heel snel op het pijltje 'boven'. Hierdoor gaat CJ naar voren leunen waardoor de motor sneller gaat. Maar dat vliegtuig peert er als een gek uit en ik kan hem ook niet eens bijhouden. Heeft iemand dan misschien een goede tip of een savegame. Ik hoop het echt want het lukt gewoon niet.

Het kan ook zijn dat het aan mijn pc ligt, want de auto's doen ook niet echt normaal, ze rijden keihard en botsen ook keihard tegen elkaar aan en zo ontstaat er altijd een verkeers opstopping!! Hebben degene die gta sa op de pc hebben dit ook of niet??

Geplaatst:
Hey iedereen,

Nu zit ik bij de missie stowaway op het vliegveld, maar kan niet verder komen. Ik zit hier nu bijna een half jaar mee en wordt het echt beu. Ik heb ook nog op google video gekeken hoe ze het daar deden en ik snap niet wat ik verkeerd doe: Ik geef gas met 'w' en druk dan heel snel op het pijltje 'boven'. Hierdoor gaat CJ naar voren leunen waardoor de motor sneller gaat. Maar dat vliegtuig peert er als een gek uit en ik kan hem ook niet eens bijhouden. Heeft iemand dan misschien een goede tip of een savegame. Ik hoop het echt want het lukt gewoon niet.

Het kan ook zijn dat het aan mijn pc ligt, want de auto's doen ook niet echt normaal, ze rijden keihard en botsen ook keihard tegen elkaar aan en zo ontstaat er altijd een verkeers opstopping!! Hebben degene die gta sa op de pc hebben dit ook of niet??

Mijn tip is om via links te gaan. Als je de missie start moet je richting de mensen rijden, daarna moet je aan de linkerkant blijven rijden. Uit het vloegtuig zullen dus allemaal vaten rollen, doordat je aan die linkerkant rijdt zul je die via deze kant ontwijken. Daarna moet je met een grote bocht richting de opening van het vliegtuig gaan, dit werkt altijd bij mij. Via rechts heb ik wel eens geprobeerd, maar dat beviel me langs zo goed niet als via links. Maar goed, dat is ook net wat jezelf het beste vindt.

Je kunt ook even je frame limiter uitzetten. Sommige PC's trekken de missie niet, waardoor het vliegtuig 'verspringt'. Deze kan je uitzetten via 'setup > grapichs > advanced'.

Mocht de missie niet lukken, dan vindt je in dit topic savegames voor V1 en en in dit topic savegames voor V2.

Geplaatst:

Ik heb het nu nog zo'n 15 keer geprobeerd en nu is het eindelijk gelukt!! Na al die tijd. Zo erg bedankt.

Ik zette de graphics lager en het ging ineenkeer keigoed: Ik kwam er heel de tijd bijna in (zo dichtbij was ik nog nooit geweest).

Nogmaals SUPERERG bedankt.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...