Jump to content

Nieuwe template

Recommended Posts

Geplaatst:

Nou mijn vraag is eigenlijk: Wat vinden jullie van mijn nieuwe web layout? Het moest een strakke template worden, overzichtelijk en voor een gaming clan. Klik hier om mijn site te zien :). Comments en rates please :)

p.s. dit mag je overigens toch plaatsen?

Geplaatst: (bewerkt)

Erg strak. Er g overzichtelijk. Erg goed.

Erg leuk gemaakt, en strak. Wat ik wel vind is dat de achtergrond te donker is in vergelijking met de achtergrond. De banner kon beter in het midden (bovenaan) geplaatst worden. Alles is erg wit. Je kon het wit beter grijs-achtig maken, en de plaatjes wat lichter (Ik bedoel de plaatjes van "Site Navigation", ik weet niet hoe je het noemt).

Dit zijn de weinige punten die verbeterd kunnen worden.

B.T.W: Die banner komt me verdacht veel voor...

Bewerkt: door ThunderDuck
Geplaatst:
Erg strak. Er g overzichtelijk. Erg goed.

Erg leuk gemaakt, en strak. Wat ik wel vind is dat de achtergrond te donker is in vergelijking met de achtergrond. De banner kon beter in het midden (bovenaan) geplaatst worden. Alles is erg wit. Je kon het wit beter grijs-achtig maken, en de plaatjes wat lichter (Ik bedoel de plaatjes van "Site Navigation", ik weet niet hoe je het noemt).

Dit zijn de weinige punten die verbeterd kunnen worden.

B.T.W: Die banner komt me verdacht veel voor...

De achtergrond kan altijd nog wat lichter gedaan worden. Igg bedankt voor de reactie. Moet nog even de index fixen, die wordt namelijk te groot :).

Geplaatst:

Je template vind ik er op zich best goed uitzien. Ik vind het alleen jammer dat het zoveel wit is. De menu's kleuren zou al een stuk beter en leuker zijn. Daarnaast vind ik hem aardig druk en ook niet altijd goed afgewerkt, bijvoorbeeld met de achtergrond van de menukopjes. Die zit als het ware tegen de middelste balk aan.

Met de balken is verder niks mis, die zien er prima uit :) Ik zou persoonlijk nog wel wat menu-items weghalen, want het ziet er echt druk uit en verder zijn er ook nog wat onzinnige dingen. Verder vind ik de host wel wat aan de trage kant, misschien dat je daar ook nog wat mee kunt.

Veel succes verder :bier:

Geplaatst:

Leuke kleuren, maar dat wit past niet in je BG, dan lijkt het net of er it sontbreekt, als je di eook donkerblauw dotet?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...