IV trailer Geplaatst: 9 juni 2007 Rapport Geplaatst: 9 juni 2007 sorry als er al een degelijk topic bestaat in dat geval sluiten maar ik heb het niet gezien hier mijn screen van het getlife en chrysler building vannuit google earth
nationalist Geplaatst: 9 juni 2007 Rapport Geplaatst: 9 juni 2007 sorry als er al een degelijk topic bestaat in dat geval sluiten maar ik heb het niet gezien hier mijn screen van het getlife en chrysler building vannuit google earth wat wil je nu bereiken als ik vragen mag ?
Mister.X Geplaatst: 9 juni 2007 Rapport Geplaatst: 9 juni 2007 sorry als er al een degelijk topic bestaat in dat geval sluiten maar ik heb het niet gezien hier mijn screen van het getlife en chrysler building vannuit google earth wat wil je nu bereiken als ik vragen mag ? Welke gebouwen in IV zitten die je ziet vanaf google earth!
CJ_ Geplaatst: 9 juni 2007 Rapport Geplaatst: 9 juni 2007 (bewerkt) uhh heel NY is te zien vanagf google earth, zo kan je alles wel gaan uploaden Bewerkt: 9 juni 2007 door CJ_
mad_ce Geplaatst: 10 juni 2007 Rapport Geplaatst: 10 juni 2007 uhh heel NY is te zien vanagf google earth, zo kan je alles wel gaan uploaden Ja maar die jongen heeft toch iets leuks proberen te doen... Breek hem toch niet af.
Donwell Geplaatst: 10 juni 2007 Rapport Geplaatst: 10 juni 2007 Ik denk dat hij probeert te zeggen dat hij met Google Earth gebouwen heeft opgezocht die in GTA IV gebruikt werden. Vind ik wel goed gezocht, was mij nooit gelukt!
profile Geplaatst: 10 juni 2007 Rapport Geplaatst: 10 juni 2007 (bewerkt) Hoe upload je nu ook alweer screens uit google earth ? Alvast bedankt. Hier is er eentje is deze duidelijk genoeg ? Bewerkt: 10 juni 2007 door profile
Rene-GTA Geplaatst: 10 juni 2007 Rapport Geplaatst: 10 juni 2007 Lijkt me wel gaaf die gebouwen in GTA 4. En heel goed gezocht. :$
K.O. Geplaatst: 10 juni 2007 Rapport Geplaatst: 10 juni 2007 Niet bijzonder origineel. Toen men de trailer zag en wist dat GTA IV zich in New York af ging spelen, heeft iedereen toch op Google Earth even alles nagekeken? Vergelijkingen tussen real world en Liberty City zijn er overigens al velen gedaan; lijkt me een beetje aan de late kant om alsnog zo'n topic te openen. Anyway, (ik hoop dat dit niet onder spammen valt,) ik heb hier een site waar al deze gebouw-vergelijkingen al lang op staan. Deze gebouwen zijn dan niet met GE bekeken, maar gewoon met echte foto's waardoor je de gebouwen nog veel beter kunt zien. Ik heb het dan over deze welbekende site. Lijkt me duidelijker dan Google Earth...
mad_ce Geplaatst: 10 juni 2007 Rapport Geplaatst: 10 juni 2007 Niet bijzonder origineel. Toen men de trailer zag en wist dat GTA IV zich in New York af ging spelen, heeft iedereen toch op Google Earth even alles nagekeken? Vergelijkingen tussen real world en Liberty City zijn er overigens al velen gedaan; lijkt me een beetje aan de late kant om alsnog zo'n topic te openen. Anyway, (ik hoop dat dit niet onder spammen valt,) ik heb hier een site waar al deze gebouw-vergelijkingen al lang op staan. Deze gebouwen zijn dan niet met GE bekeken, maar gewoon met echte foto's waardoor je de gebouwen nog veel beter kunt zien. Ik heb het dan over deze welbekende site. Lijkt me duidelijker dan Google Earth... Ik had de vergelijking die ze op http://www.gta4.net/setting/liberty-city-v...-real-world.php maken nog nooit gezien. Super gewoon, bijna elk detail in GTA IV is zogoed als in het echt nagemaakt. De map van profile is ook wel leuk
Pennywise The Clown Geplaatst: 10 juni 2007 Rapport Geplaatst: 10 juni 2007 (bewerkt) Niet bijzonder origineel. Toen men de trailer zag en wist dat GTA IV zich in New York af ging spelen, heeft iedereen toch op Google Earth even alles nagekeken? Vergelijkingen tussen real world en Liberty City zijn er overigens al velen gedaan; lijkt me een beetje aan de late kant om alsnog zo'n topic te openen. Anyway, (ik hoop dat dit niet onder spammen valt,) ik heb hier een site waar al deze gebouw-vergelijkingen al lang op staan. Deze gebouwen zijn dan niet met GE bekeken, maar gewoon met echte foto's waardoor je de gebouwen nog veel beter kunt zien. Ik heb het dan over deze welbekende site. Lijkt me duidelijker dan Google Earth... Oh ja joh, heel erg duidelijk... als hij het nou ook nog eens deed hebben we er misschien ook nog iets aan . Ik merk dat meneer hierboven de site wel geopend krijgt, dan zal het dus wel aan mijn PC liggen. Bewerkt: 10 juni 2007 door Pennywise-The-Clown
Bigstijn Geplaatst: 10 juni 2007 Rapport Geplaatst: 10 juni 2007 sorry als er al een degelijk topic bestaat in dat geval sluiten maar ik heb het niet gezien hier mijn screen van het getlife en chrysler building vannuit google earth Leuk dat je dat hebt opgezocht! Ik zou ze zelf niet hebben gevonden Ik vind het vooral leuk dat je heel vindingrijk bent! Ik bedoel ik zou dat nooit gaan opzoeken vriendelijke groet stijn
Mister.X Geplaatst: 10 juni 2007 Rapport Geplaatst: 10 juni 2007 En door deze 2 weten we dat het in 2007 speelt! Ingame! Gebouw die in 2006/2007 gebouwt is!
mad_ce Geplaatst: 10 juni 2007 Rapport Geplaatst: 10 juni 2007 En door deze 2 weten we dat het in 2007 speelt! Ingame! Gebouw die in 2006/2007 gebouwt is! Aaah zalig, ik had het nog niet gezien of gelezen. Ik wist wel van ergens dat GTA IV zich in 2006-2007 zou afspelen, maar dat er concrete bewijzen zijn, wist ik niet. Nice
Mister.X Geplaatst: 10 juni 2007 Rapport Geplaatst: 10 juni 2007 En door deze 2 weten we dat het in 2007 speelt! Ingame! Gebouw die in 2006/2007 gebouwt is! Aaah zalig, ik had het nog niet gezien of gelezen. Ik wist wel van ergens dat GTA IV zich in 2006-2007 zou afspelen, maar dat er concrete bewijzen zijn, wist ik niet. Nice Dat was idd al best lang bekend maar voor de zekerheid had ik het er even bij gezet!
Recommended Posts