Jump to content

Screens van de echte gebouwen


IV trailer

Recommended Posts

sorry als er al een degelijk topic bestaat in dat geval sluiten maar ik heb het niet gezien hier mijn screen van het getlife en chrysler building vannuit google earth

post-66211-1181414577_thumb.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 56
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • wtc

    8

  • IV trailer

    7

  • b4rtsimps0n

    5

  • mad_ce

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

sorry als er al een degelijk topic bestaat in dat geval sluiten maar ik heb het niet gezien hier mijn screen van het getlife en chrysler building vannuit google earth

wat wil je nu bereiken als ik vragen mag ? :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

sorry als er al een degelijk topic bestaat in dat geval sluiten maar ik heb het niet gezien hier mijn screen van het getlife en chrysler building vannuit google earth

wat wil je nu bereiken als ik vragen mag ? :puh:

Welke gebouwen in IV zitten die je ziet vanaf google earth!

Link to comment
Delen op andere websites

uhh heel NY is te zien vanagf google earth, zo kan je alles wel gaan uploaden

Ja maar die jongen heeft toch iets leuks proberen te doen... Breek hem toch niet af.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat hij probeert te zeggen dat hij met Google Earth gebouwen heeft opgezocht die in GTA IV gebruikt werden. Vind ik wel goed gezocht, was mij nooit gelukt!

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe upload je nu ook alweer screens uit google earth ?

Alvast bedankt.

Hier is er eentje :engel:

empirestatelw2.jpg

is deze duidelijk genoeg ?

Bewerkt: door profile
Link to comment
Delen op andere websites

Niet bijzonder origineel. Toen men de trailer zag en wist dat GTA IV zich in New York af ging spelen, heeft iedereen toch op Google Earth even alles nagekeken? Vergelijkingen tussen real world en Liberty City zijn er overigens al velen gedaan; lijkt me een beetje aan de late kant om alsnog zo'n topic te openen. Anyway, (ik hoop dat dit niet onder spammen valt,) ik heb hier een site waar al deze gebouw-vergelijkingen al lang op staan. Deze gebouwen zijn dan niet met GE bekeken, maar gewoon met echte foto's waardoor je de gebouwen nog veel beter kunt zien. Ik heb het dan over deze welbekende site.

Lijkt me duidelijker dan Google Earth...

Link to comment
Delen op andere websites

Niet bijzonder origineel. Toen men de trailer zag en wist dat GTA IV zich in New York af ging spelen, heeft iedereen toch op Google Earth even alles nagekeken? Vergelijkingen tussen real world en Liberty City zijn er overigens al velen gedaan; lijkt me een beetje aan de late kant om alsnog zo'n topic te openen. Anyway, (ik hoop dat dit niet onder spammen valt,) ik heb hier een site waar al deze gebouw-vergelijkingen al lang op staan. Deze gebouwen zijn dan niet met GE bekeken, maar gewoon met echte foto's waardoor je de gebouwen nog veel beter kunt zien. Ik heb het dan over deze welbekende site.

Lijkt me duidelijker dan Google Earth...

Ik had de vergelijking die ze op http://www.gta4.net/setting/liberty-city-v...-real-world.php maken nog nooit gezien. Super gewoon, bijna elk detail in GTA IV is zogoed als in het echt nagemaakt. De map van profile is ook wel leuk

Link to comment
Delen op andere websites

Niet bijzonder origineel. Toen men de trailer zag en wist dat GTA IV zich in New York af ging spelen, heeft iedereen toch op Google Earth even alles nagekeken? Vergelijkingen tussen real world en Liberty City zijn er overigens al velen gedaan; lijkt me een beetje aan de late kant om alsnog zo'n topic te openen. Anyway, (ik hoop dat dit niet onder spammen valt,) ik heb hier een site waar al deze gebouw-vergelijkingen al lang op staan. Deze gebouwen zijn dan niet met GE bekeken, maar gewoon met echte foto's waardoor je de gebouwen nog veel beter kunt zien. Ik heb het dan over deze welbekende site.

Lijkt me duidelijker dan Google Earth...

Oh ja joh, heel erg duidelijk... als hij het nou ook nog eens deed hebben we er misschien ook nog iets aan ^_^.

Ik merk dat meneer hierboven de site wel geopend krijgt, dan zal het dus wel aan mijn PC liggen.

Bewerkt: door Pennywise-The-Clown
Link to comment
Delen op andere websites

sorry als er al een degelijk topic bestaat in dat geval sluiten maar ik heb het niet gezien hier mijn screen van het getlife en chrysler building vannuit google earth

Leuk dat je dat hebt opgezocht!

Ik zou ze zelf niet hebben gevonden :)

Ik vind het vooral leuk dat je heel vindingrijk bent!

Ik bedoel ik zou dat nooit gaan opzoeken :)

vriendelijke groet stijn :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

En door deze 2 weten we dat het in 2007 speelt!

3338_gtaiv_algonquin_times_square_metv.jpg

Ingame!

naamloospn7.jpg

Gebouw die in 2006/2007 gebouwt is!

Aaah zalig, ik had het nog niet gezien of gelezen. Ik wist wel van ergens dat GTA IV zich in 2006-2007 zou afspelen, maar dat er concrete bewijzen zijn, wist ik niet. Nice :klap:

Link to comment
Delen op andere websites

En door deze 2 weten we dat het in 2007 speelt!

3338_gtaiv_algonquin_times_square_metv.jpg

Ingame!

naamloospn7.jpg

Gebouw die in 2006/2007 gebouwt is!

Aaah zalig, ik had het nog niet gezien of gelezen. Ik wist wel van ergens dat GTA IV zich in 2006-2007 zou afspelen, maar dat er concrete bewijzen zijn, wist ik niet. Nice :klap:

Dat was idd al best lang bekend maar voor de zekerheid had ik het er even bij gezet!

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...