Jump to content

Screens van de echte gebouwen


IV trailer

Recommended Posts

En door deze 2 weten we dat het in 2007 speelt!

3338_gtaiv_algonquin_times_square_metv.jpg

Ingame!

naamloospn7.jpg

Gebouw die in 2006/2007 gebouwt is!

Aaah zalig, ik had het nog niet gezien of gelezen. Ik wist wel van ergens dat GTA IV zich in 2006-2007 zou afspelen, maar dat er concrete bewijzen zijn, wist ik niet. Nice :klap:

Dat was idd al best lang bekend maar voor de zekerheid had ik het er even bij gezet!

aan de hand van dat gebouw heeft men geraden dat het jaartal minstens 2007 moest zijn. toen de eerste preview uirkwam in de game informer werd het jaar 2007 ook echt bevestigd.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 56
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • wtc

    8

  • IV trailer

    7

  • b4rtsimps0n

    5

  • mad_ce

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

ik vroeg me af of de stand van de gebouwen ten opzichte van elkaar ook in-game is gemaakt.

ik bedoel gebouwen die naast elkaar staan in de game dat ook zijn en andersom...

Link to comment
Delen op andere websites

wow knap gezien die cristal vorm achtige wolkenkrabber overgens wil ik even zeggen dat ik nergens heb gezegt dat het alleen om plaatjes uit google earth gaan. en het crysler building zag ik toevallig bij het zoeken naar het metlive building, nooit geweten dat ze zo dicht naast elkaar stonden

EDIT: die welbekende site had ik nog nooit gezien :muur: prachtige plaatjes nooit gedacht dat er zoveel was was nagemaakt (leuk voor newyorkers) zelfs die ferry terminal. overgens is het wel zo dat aanvullingen hier mogelijk zijn en daar niet en dat maakt dit topic toch weer wat zinniger

Bewerkt: door IV trailer
Link to comment
Delen op andere websites

Kijk dat vindt ik nou informatie die een beetje nieuw si

ik dacht al dat het 2007 zal zijn maar ik ist het niet zeker en had dat gebouw ook gevonden in die screen maar

ik wist niet dat het gebouw pas in 2006/2007 gebouwt was.

Bedankt man!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Hmm, kvind dat het wel héééééééééél veel bekende gebouwen heeft :? Kunnen ze het niet beter GTA New York gaan noemen :puh: Ik vind ergens dat ze wel meer hun eigen geniale gebouwen konden maken enzo. Tis nu wel heel erg veel met echte gebouwen etc..... Niet echt meer fictief (wat we gewend zijn van Rockstar)

Link to comment
Delen op andere websites

Hmm, kvind dat het wel héééééééééél veel bekende gebouwen heeft :? Kunnen ze het niet beter GTA New York gaan noemen :puh: Ik vind ergens dat ze wel meer hun eigen geniale gebouwen konden maken enzo. Tis nu wel heel erg veel met echte gebouwen etc..... Niet echt meer fictief (wat we gewend zijn van Rockstar)

rockstar percifleert altijd bekende steden zoals las vegas heel duidelijk in gta sa. en hoe meer bekende gebouwen hoe beter de herkenning.

Link to comment
Delen op andere websites

Hmm, kvind dat het wel héééééééééél veel bekende gebouwen heeft :? Kunnen ze het niet beter GTA New York gaan noemen :puh: Ik vind ergens dat ze wel meer hun eigen geniale gebouwen konden maken enzo. Tis nu wel heel erg veel met echte gebouwen etc..... Niet echt meer fictief (wat we gewend zijn van Rockstar)

liberty city is in het egt ook nyc *** en het is tog logisch dat ze dezelfde gebouwen hebben als in het egtdezelfde stad is

Link to comment
Delen op andere websites

Hmm, kvind dat het wel héééééééééél veel bekende gebouwen heeft :? Kunnen ze het niet beter GTA New York gaan noemen :puh: Ik vind ergens dat ze wel meer hun eigen geniale gebouwen konden maken enzo. Tis nu wel heel erg veel met echte gebouwen etc..... Niet echt meer fictief (wat we gewend zijn van Rockstar)

liberty city is in het egt ook nyc ******* en het is tog logisch dat ze dezelfde gebouwen hebben als in het egtdezelfde stad is

hohohohohohoho niet echt nodig om te gaan schelden dacht ik zo. beetje rustig aan.

en rockstar probeert niet precies ny na te maken, maar een alternatieve versie ervan te maken die leuker is voor de gameplay. Beetje grote mond houden aub

Link to comment
Delen op andere websites

Hmm, kvind dat het wel héééééééééél veel bekende gebouwen heeft :? Kunnen ze het niet beter GTA New York gaan noemen :puh: Ik vind ergens dat ze wel meer hun eigen geniale gebouwen konden maken enzo. Tis nu wel heel erg veel met echte gebouwen etc..... Niet echt meer fictief (wat we gewend zijn van Rockstar)

liberty city is in het egt ook nyc ****** en het is tog logisch dat ze dezelfde gebouwen hebben als in het egtdezelfde stad is

hohohohohohoho niet echt nodig om te gaan schelden dacht ik zo. beetje rustig aan.

en rockstar probeert niet precies ny na te maken, maar een alternatieve versie ervan te maken die leuker is voor de gameplay. Beetje grote mond houden aub

Tnx B4rt :) ... ik denk dat dudedude IV maar niet moet gaan spelen :N

Bewerkt: door PatrickW
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...