Jump to content

Screens van de echte gebouwen


IV trailer

Recommended Posts

  • Reacties 56
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • wtc

    8

  • IV trailer

    7

  • b4rtsimps0n

    5

  • mad_ce

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

Tnx B4rt :) ... ik denk dat dudedude IV maar niet moet gaan spelen :N

waarom zou ik het beter niet spele, ik vindt het wel een vette stad

omdat je blijkbaar al agressief genoeg van je zelf bent..dus als je ook nog is gta gaat spelen krijg je waarschijnlijk van die gevallen waar mensen als jack thompson zo 'bang' voor zijn..

Link to comment
Delen op andere websites

Trump Tower en UNO gebouw zitten er zo te zien ook in :)

nou op die screenshot zou het zo'n beetje elk hoog gebouw kunnen zijn :puh: niet echt iets specifieks af te leiden.

Ik vind van wel hoor ;) Zeker het UNO gebouw, gewoon HOE het gebouw staat tov het water, en ook de plaats tov de rest van de stad klopt. net achter de brooklynn bridge zie je peter stuivezand gebouwen, dus dat hoog gebouw staat er zeker een eind van, en gezien zijn hoogte en smalte en hij staat in de east side is de kans heel groot dat het trump is! :) en uno... ja dat zie je gewoon ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Trump Tower en UNO gebouw zitten er zo te zien ook in :)

nou op die screenshot zou het zo'n beetje elk hoog gebouw kunnen zijn :puh: niet echt iets specifieks af te leiden.

Ik vind van wel hoor ;) Zeker het UNO gebouw, gewoon HOE het gebouw staat tov het water, en ook de plaats tov de rest van de stad klopt. net achter de brooklynn bridge zie je peter stuivezand gebouwen, dus dat hoog gebouw staat er zeker een eind van, en gezien zijn hoogte en smalte en hij staat in de east side is de kans heel groot dat het trump is! :) en uno... ja dat zie je gewoon ;)

tja het blijft liberty city, dus aan de hand van ligging is het heel moeilijk zeker te zeggen. als je de screen van de skyline een beetje bekijkt zie je ook dat de verhoudingen heel anders liggen tov het echte new york.

Link to comment
Delen op andere websites

Trump Tower en UNO gebouw zitten er zo te zien ook in :)

nou op die screenshot zou het zo'n beetje elk hoog gebouw kunnen zijn :puh: niet echt iets specifieks af te leiden.

Ik vind van wel hoor ;) Zeker het UNO gebouw, gewoon HOE het gebouw staat tov het water, en ook de plaats tov de rest van de stad klopt. net achter de brooklynn bridge zie je peter stuivezand gebouwen, dus dat hoog gebouw staat er zeker een eind van, en gezien zijn hoogte en smalte en hij staat in de east side is de kans heel groot dat het trump is! :) en uno... ja dat zie je gewoon ;)

tja het blijft liberty city, dus aan de hand van ligging is het heel moeilijk zeker te zeggen. als je de screen van de skyline een beetje bekijkt zie je ook dat de verhoudingen heel anders liggen tov het echte new york.

Meeste gebouwen dat ik tot hiertoe gezien heb (in manhattan) liggen vrij juist hoor! :) kijk nog maar eens goed na ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Ik heb me er eens aangezet om enkele gebouwen in GTA IV te gaan aanwijzen met gebouwen die echt in NYC staan. Hier en daar ben ik al eens wat vergelijkingen tegengekomen, maar hier post ik ze mooi gebundeld bij elkaar.

11nr8.jpg

61981825vm2.jpg

39574029hu7.jpg

74861148lv9.jpg

14523710hz7.jpg

33228061ga9.jpg

28494609zc3.jpg

10684083lj9.jpg

61198708re4.jpg

68290208uh6.jpg

10vj8.jpg

Mvg,

wtc

Bewerkt: door wtc
Link to comment
Delen op andere websites

wooow wat een nooit eerder vertoonde collectie zeg he! heb je soms ervaring ofzo met new york? of gewoon erg veel foto's bekenen. in ieder geval is dit echt een grote aanwinst voor mijn topic.

Link to comment
Delen op andere websites

wooow wat een nooit eerder vertoonde collectie zeg he! heb je soms ervaring ofzo met new york? of gewoon erg veel foto's bekenen. in ieder geval is dit echt een grote aanwinst voor mijn topic.

Ik ben er al 5x geweest, en ken m'n weg daar beter dan in Gent! :D

Maar er zijn nog veeeel meer gebouwen en wijken ;) maar daar ben ik nog aan bezig ;) dus later volgt er zeker nog een tweede deel ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Hier deel 2 van de real-life en GTA IV gebouwen. Sommige zal je misschien al tegengekomen zijn, maar ik zet ze er toch bij, zo kan er misschien al heel vaag een map van GTA IV gevormd worden ;)

Later op de week volgt deel 3! ;) (waarschijnlijk laatste deel)

32996604ha7.jpg

54093771vg3.jpg

21180437qn4.jpg

37145658ur2.jpg

97081184sl5.jpg

48685215ts5.jpg

99495781mn4.jpg

819m000.jpg

6ldco69.jpg

7xvlbmq.jpg

8fxrofl.jpg

Mvg,

wtc

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...