Jump to content

Screens van de echte gebouwen


IV trailer

Recommended Posts

  • Reacties 56
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • wtc

    8

  • IV trailer

    7

  • b4rtsimps0n

    5

  • mad_ce

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

mooi gedaan wtc. :tu: al is het soms onduidelijk welke naam bij welk gebouw hoort... maar anyways ik vind het beter dat ze de gebouwen zo goed namaken. bij GTA3 had ik eigenlijk niet eens door dat ik door een stad banjerde die gebaseerd was op NY

Link to comment
Delen op andere websites

mooi gedaan wtc. :tu: al is het soms onduidelijk welke naam bij welk gebouw hoort... maar anyways ik vind het beter dat ze de gebouwen zo goed namaken. bij GTA3 had ik eigenlijk niet eens door dat ik door een stad banjerde die gebaseerd was op NY

Meestal staan de namen in volgorde van de gebouwen van links naar rechts ;)

Bewerkt: door wtc
Link to comment
Delen op andere websites

mooi gedaan wtc. :tu: al is het soms onduidelijk welke naam bij welk gebouw hoort... maar anyways ik vind het beter dat ze de gebouwen zo goed namaken. bij GTA3 had ik eigenlijk niet eens door dat ik door een stad banjerde die gebaseerd was op NY

Meestal staan de namen in volgorde van de gebouwen van links naar rechts ;)

ja maar bij 1 waar ik naar de namen heb gekeken niet ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
(mag weg)

Nee laat maar lekker staan hij verdient die dubbelpost wel voor al dat zoekwerk :puh: .

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hier nog een foto vergelijking van yahoo games:

gta4_1-a.jpg

gta4_1-b.jpg

gta4_4-a.jpg

gta4_4-b.jpg

gta4_5-a.jpg

gta4_5-b.jpg

gta4_6-a.jpg

gta4_6-b.jpg

gta4_7-a.jpg

gta4_7-b.jpg

gta4_8-a.jpg

gta4_8-b.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 year later...

Is het niet wat als iemand die heel goed mods kan maken een mod maakt waarin de freedom tower en de rest van het nieuwe WTC op de zelfde plek komen als wat er in het echt gaat gebeuren? (achter het world financial center). Dan ziet het spel er in de toekomst nog bijna exact hetzelfde uit als New York City dan ook is. (Met de FreedomTower en de rest van het nieuwe WTC).

Hier zijn een paar foto's van hoe het nieuwe WTC complex eruit komt te zien.

post-100838-1240943119_thumb.jpg

post-100838-1240943156_thumb.jpg

post-100838-1240943206_thumb.jpg

post-100838-1240943282.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Heeft dat iets te maken met GTA IV?

Want dat gebouw komt bij mijn weten niet in GTA. :N

En ook nogal een grote bump...

Nee, maar hij wil dat gebouw uit NY plaatsen in IV, zodat het nog realistischer wordt denk ik.

Link to comment
Delen op andere websites

Heeft dat iets te maken met GTA IV?

Want dat gebouw komt bij mijn weten niet in GTA. :N

En ook nogal een grote bump...

Nee, maar hij wil dat gebouw uit NY plaatsen in IV, zodat het nog realistischer wordt denk ik.

Ik denk niet dat dat gaat lukken tenzij je al een gebouw verwijdert. :S

Link to comment
Delen op andere websites

Zo'n mod maken is ten eerste niet erg simpel, en je moet er dus ook al echt ervaren en getalenteerd voor zijn. Ik denk dus niet dat je de komende maanden zoiets kan maken, aangezien GTA IV sowieso al moeilijk te modden is. Daarnaast heeft je 'vraag' niets met dit topic te maken, en krijgt dit topic een slotje voor eventuele verdere nutteloze reacties.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...