Jump to content

tmu werkt niet?!

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb Trackmania geinstalleerd bij me vader en dan start ik het spel op opent hem in een window en sluit weer af zonder dat ik iets gezien heb?!

Ik heb windows xp prof.

en in mijn documenten kijg je van die logboek crash in de trackmania map ofsow ik upload er wel 1

help please wamt bij mij doet ie ut wel?

LogCrash_03573472.txt

Geplaatst:
Ik heb Trackmania geinstalleerd bij me vader en dan start ik het spel op opent hem in een window en sluit weer af zonder dat ik iets gezien heb?!

Ik heb windows xp prof.

en in mijn documenten kijg je van die logboek crash in de trackmania map ofsow ik upload er wel 1

nIemand?

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb windows xp prof.

nIemand?

*BUMP* eGt nIemand???

>>> Door Jowx: Overdreven tekstgrote verwijderd, het heeft geen zin om alles in het groot te typen. Verder een verzoek om niet meer te bumpen, als niemand het weet houd het gewoon op. <<<

Bewerkt: door Jowx

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...