pieterr Geplaatst: 9 juni 2007 Rapport Geplaatst: 9 juni 2007 (bewerkt) -Ik wou graag handmatig een mod in de .scm bestand zetten met sa mission builder toen ik dat er allemaal heb ingezet drukte ik op ''compile'' en kreeg ik een error bij label 0195A0. Hier een screen: http://img507.imageshack.us/my.php?image=e...label019zr0.jpg Ik gebruik : Sa mission builder De mod : AkMod v1.7 -ik heb sanny builder ook geprobeerd maar in de handleiding van die mod die ik er in zou zetten stond dat ik San andreas mission builder moest gebruiken en dan heb ik gedaan. ik heb het wel geprobeerd met de sanny builder maar toen kon ik de code niet vinden. Hopelijk kan iemand me helpen. alvast bedankt! = --Ik hoop dat ik dit in de goede sectie heb geplaatst. = = En anders mijn excuses daarvoor.--------------------- = Bewerkt: 9 juni 2007 door pieterr Reageren
JGuntherS Geplaatst: 11 juni 2007 Rapport Geplaatst: 11 juni 2007 Probeer eens je SCM opnieuw te decompileren, gebruik daarvoor deze SA-MB: http://ocram88.oc.funpic.de/downloads/edit...sa/SA-MB033.zip. Bij deze versie zijn er als het goed is een paar dingen aangepast zodat het wel moet werken. Veel succes! Reageren
pieterr Geplaatst: 12 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 12 juni 2007 Dat is helaas de versie die ik gebruik. Reageren
JGuntherS Geplaatst: 12 juni 2007 Rapport Geplaatst: 12 juni 2007 Gebruik deze gedecompileerde SCM en zet hier de mod in. Bij mij wil deze gedecompileerde SCM wel weer opnieuw compileren, ik heb het getest. Reageren
pieterr Geplaatst: 13 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 13 juni 2007 Heb je mischien een andere link voor me , want ik krijg deze er maar voor de helft voor. In ieder geval bedankt dat je me wil helpen. Reageren
JGuntherS Geplaatst: 13 juni 2007 Rapport Geplaatst: 13 juni 2007 Ik heb hem ingepakt en bijgevoegd als bijlage in dit bericht, hopelijk lukt het nu . main.rar Reageren
pieterr Geplaatst: 15 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 15 juni 2007 toen ik weer op compile drukte kreeg ik weer een error Het compilen wil niet. en het decompilen wel. Reageren
JGuntherS Geplaatst: 15 juni 2007 Rapport Geplaatst: 15 juni 2007 Wat voor error kreeg je? Bij mij werkte het gewoon :S. Probeer hem anders eens zonder mod te compileren. Reageren
pierke Geplaatst: 25 juni 2007 Rapport Geplaatst: 25 juni 2007 heb je iets moeten verwijderen, hernoemen of zo anders zit je met een label dat niet bestaat als create_thread ££label0195A0 of iets als goto labelof met een goto sub label Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.