Aeroplane Geplaatst: 9 juni 2007 Rapport Geplaatst: 9 juni 2007 ( Sorry van de Titel maar ik wil snel antwoord krijgen want het is nogal irritant !!! ) Hoi, Gisteren zat ik op mijn laptop en ik krijg ineens op msn hetvolgende van een vriendin van me: " HOLY SHIT ! " Have You seen this ? www. ( een internetsite , ik weet niet meer welke )/10008/cedricvanoosterwyck04 (at) hotmail DOT com " Ik dacht dus van : What The F*ck ? En ik klik op die link. Er komt niets ... Dan dacht ik van : Nouja boeie. En toen ben ik gewoon verder gaan computeren. Nu vanmorge kwam ik op mijn computer en ik was aan het chatten op MSN en ineens sprongen er 20 kadertjes ofzo open met " HOLY SHIT ! Have You seen this ? www. (weer die internetsite) en dan hun emailadres erachter ... en waneer zij hier op klikken hebben zij die virus ook .. Wat is het en wat kan je ertegen doen ? want om de 2 minuten openen die kadertjes en mensen hebben nu die virus door mij Antwoord snel !!! WAT MOET IK DOEN ?!
Pennywise The Clown Geplaatst: 9 juni 2007 Rapport Geplaatst: 9 juni 2007 Download Hitman Pro 2, en laat deze snachts of overdag draaien. Duurt even, maar hij haal veel zooi van je pc af. Dan denk ik dat je zo snel mogenlijk naar een Computterzaak moet gaan, en je verhaal daar voorleggen. Laat je niet overhalen door verhalen zoals: "Hier is niets aan te doen, we zullen hem opnieuw moeten installeren, dat kost zo'n 200 Euro..." maar vraag of ze het systeem kunnen verversen. Virrusen zoals deze zijn er opzicht namenlijk wel uit te krijgen, alleen is het vaak niet te doen via particuliers. Ik kan je overigens Vobis en Vi-Computer aanraden. Zij hebben enorm goeie service, en zij helpen je vast wel met dit probleem. In ieder geval succes, en voortaan oppassen met zulke mails en/of berichtjes via MSN
Aeroplane Geplaatst: 9 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 9 juni 2007 Download Hitman Pro 2, en laat deze snachts of overdag draaien. Duurt even, maar hij haal veel zooi van je pc af. Dan denk ik dat je zo snel mogenlijk naar een Computterzaak moet gaan, en je verhaal daar voorleggen. Laat je niet overhalen door verhalen zoals: "Hier is niets aan te doen, we zullen hem opnieuw moeten installeren, dat kost zo'n 200 Euro..." maar vraag of ze het systeem kunnen verversen. Virrusen zoals deze zijn er opzicht namenlijk wel uit te krijgen, alleen is het vaak niet te doen via particuliers. Ik kan je overigens Vobis en Vi-Computer aanraden. Zij hebben enorm goeie service, en zij helpen je vast wel met dit probleem. In ieder geval succes, en voortaan oppassen met zulke mails en/of berichtjes via MSN Hitman ..? Is dat geen PC spel Maar kan ik er niets tegen doen ? Je bergijpt me toch wel hé ?
Eros Geplaatst: 9 juni 2007 Rapport Geplaatst: 9 juni 2007 (bewerkt) Hitman Pro is een programma dat je computer scanned, en alle spyware e.d. verwijdert. Hier te downloaden. Als hierna het probleem zich nog voordoet laat dan een virusscanner lopen. Is het dan nog, dan zal het in je MSN zelf zitten, en kun je er niets of weinig aan doen denk ik. Verder wel dom van je om op die link te klikken, maarjah, veel succes ermee. Bewerkt: 9 juni 2007 door Eros
Aeroplane Geplaatst: 9 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 9 juni 2007 Hitman Pro is een programma dat je computer scanned, en alle spyware e.d. verwijdert. Hier te downloaden. Als hierna het probleem zich nog voordoet laat dan een virusscanner lopen. Is het dan nog, dan zal het in je MSN zelf zitten, en kun je er niets of weinig aan doen denk ik. Verder wel dom van je om op die link te klikken, maarjah, veel succes ermee. Ja wat wil je , ik dacht dat er zoiets van me online stond
ifc3 Geplaatst: 10 juni 2007 Rapport Geplaatst: 10 juni 2007 Hitman Pro is een programma dat je computer scanned, en alle spyware e.d. verwijdert. Hier te downloaden. Als hierna het probleem zich nog voordoet laat dan een virusscanner lopen. Is het dan nog, dan zal het in je MSN zelf zitten, en kun je er niets of weinig aan doen denk ik. Verder wel dom van je om op die link te klikken, maarjah, veel succes ermee. Ja wat wil je , ik dacht dat er zoiets van me online stond Of neem Avast antivirus....?
sevaboy Geplaatst: 10 juni 2007 Rapport Geplaatst: 10 juni 2007 (bewerkt) ( Sorry van de Titel maar ik wil snel antwoord krijgen want het is nogal irritant !!! )Hoi, Gisteren zat ik op mijn laptop en ik krijg ineens op msn hetvolgende van een vriendin van me: " HOLY SHIT ! " Have You seen this ? www. ( een internetsite , ik weet niet meer welke )/10008/cedricvanoosterwyck04 (at) hotmail DOT com " Ik dacht dus van : What The F*ck ? En ik klik op die link. Er komt niets ... Dan dacht ik van : Nouja boeie. En toen ben ik gewoon verder gaan computeren. Nu vanmorge kwam ik op mijn computer en ik was aan het chatten op MSN en ineens sprongen er 20 kadertjes ofzo open met " HOLY SHIT ! Have You seen this ? www. (weer die internetsite) en dan hun emailadres erachter ... en waneer zij hier op klikken hebben zij die virus ook .. Wat is het en wat kan je ertegen doen ? want om de 2 minuten openen die kadertjes en mensen hebben nu die virus door mij Antwoord snel !!! WAT MOET IK DOEN ?! Ik heb dat vrijdag ook gekregen van een vriend,gelukkig weet ik van hier dat je daar niet mag op klikken. Ik weet niet wat voor virus het is,maar als het spyware is,kun je beter Adware downloaden of SPywareblast(dit hier is zeker om spyware niet binnen te laten) of Spybot. Bewerkt: 10 juni 2007 door sevaboy
Preddy Geplaatst: 10 juni 2007 Rapport Geplaatst: 10 juni 2007 Meneer is geband dus feitelijk heeft hij niet zoveel meer aan dit topic. Ik laat het nog open voor mensen die het ook opgelopen hebben, maar tot die tijd kunnen we het beste dit topic even met rust laten. Bvd.
SWYV Geplaatst: 10 juni 2007 Rapport Geplaatst: 10 juni 2007 tip als jij vreemde tekst, met je e-mailadres of .exe bestand ziet in de link, NOOIT erop klikken want het zijn altijd virussen neem best eerst de contact op met die vriend en vragen of die gedaan hebt, zo nee dan mag jij niet erop klikken op die link in vreemde bericht, dat doe ik altijd eerst vragen of die bericht wel van hem/haar is, zo nee dan weet ik meteen het is virus dus denk dubbel na als jij vreemde chatbericht krijgt met een link met je e-mailadres en .exe ziet >>> Door Preddy: Zucht... het is al zo warm . Wat zeg ik nou in het bericht hierboven.<<<
Big Boss Geplaatst: 11 juni 2007 Rapport Geplaatst: 11 juni 2007 Of neem Avast antivirus....? Daarmee heb ik het ook van deze PC afgekregen. Het is een heel vervaarlijke Trojan die zich niet zo snel laat verwijderen. Als je Avast opstart, geeft hij meteen de melding "Geheugen is geïnfecteerd! " en daarna een hele uitleg over de Trojan. Als het programma opgestart is, geeft hij de melding "aangezien het gevaarlijk is om met de computer te werken terwijl het virus actief is, kunt u (blablabla) Wilt u dat Avast een systeemscan plant voor dat Windows opstart?" Dat moet je dan doen, en hem volledig laten uitscannen. Dan zou het er af moeten zijn.
Mister.X Geplaatst: 11 juni 2007 Rapport Geplaatst: 11 juni 2007 Of neem Avast antivirus....? Daarmee heb ik het ook van deze PC afgekregen. Het is een heel vervaarlijke Trojan die zich niet zo snel laat verwijderen. Als je Avast opstart, geeft hij meteen de melding "Geheugen is geïnfecteerd! " en daarna een hele uitleg over de Trojan. Als het programma opgestart is, geeft hij de melding "aangezien het gevaarlijk is om met de computer te werken terwijl het virus actief is, kunt u (blablabla) Wilt u dat Avast een systeemscan plant voor dat Windows opstart?" Dat moet je dan doen, en hem volledig laten uitscannen. Dan zou het er af moeten zijn. idd Avast is handig! heb ik ook en er als ik een virus binnen heb dan begint het te loeien! en komt er ''Trojaanse paard" en waar de virus zicht bevind en je kunt hem verwijderen of een een kluis stoppen!
The GamerII Geplaatst: 11 juni 2007 Rapport Geplaatst: 11 juni 2007 Zoiets heb ik ook gehad met 1 of andere MSN Buddy: gewoon een dikke trojan. Hiervoor heb ik 5 x de diepe scan uitgevoerd en toen was 'ie er uit:)
Preddy Geplaatst: 11 juni 2007 Rapport Geplaatst: 11 juni 2007 Ok nu weten we het wel, als een vriendelijk verzoek niet helpt dan maar wat rigoureuzer
Recommended Posts