Marioleo69 Geplaatst: 9 juni 2007 Rapport Geplaatst: 9 juni 2007 Ik ben op zoek naar een mod die de wasstraat laat werken. Bestaat die mod? zo ja, waar kan ik hem downloaden? Alvast bedankt. Reageren
Donwell Geplaatst: 10 juni 2007 Rapport Geplaatst: 10 juni 2007 Ik heb hem eventjes opgezocht en ik ben op dit uitgekomen. Je zult een nieuw game moeten starten. Reageren
GTA freakje Geplaatst: 10 juni 2007 Rapport Geplaatst: 10 juni 2007 Ik heb hem eventjes opgezocht en ik ben op dit uitgekomen.Je zult een nieuw game moeten starten. ik heb die mod even bekeken. maar ik weet niet hoe ik hem te downloaden krijg. want op het download icoontje staat een kruisje. dus ik kan er niks mee. Reageren
Donwell Geplaatst: 10 juni 2007 Rapport Geplaatst: 10 juni 2007 Dat is de foto, die werkt niet. Je moet ónder dat artikel kijken, daar staat een helikopter met daarin 'Download'. Reageren
Marioleo69 Geplaatst: 10 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 10 juni 2007 Dat is de foto, die werkt niet. Je moet ónder dat artikel kijken, daar staat een helikopter met daarin 'Download'. Ja dat weet ik maar dan kom ik op een artikel van een forum. En ik zie wel iets uit een main.scm maar ik weet niet hoe je zo een stukje er in zet. Het liefst heb ik dan een main.scm die al helemaal af is. Reageren
Donwell Geplaatst: 10 juni 2007 Rapport Geplaatst: 10 juni 2007 Daar heb ik dus geen rekening mee gehouden... Ik zal kijken of ik hem in elkaar kan zetten. Reageren
GTA freakje Geplaatst: 10 juni 2007 Rapport Geplaatst: 10 juni 2007 Daar heb ik dus geen rekening mee gehouden... Ik zal kijken of ik hem in elkaar kan zetten. mooi als hij klaar is dan download ik die main.scm wel vanaf hier of stuur me een PB. Reageren
Donwell Geplaatst: 10 juni 2007 Rapport Geplaatst: 10 juni 2007 Carwash mod! Ik heb eventjes de code in de main.scm gezet, heb echter geen idee of hij werkt. Doet hij het niet, moet je het even melden, dan kijk ik of hij het op een andere manier doet. Download Carwash mod Reageren
GTA freakje Geplaatst: 10 juni 2007 Rapport Geplaatst: 10 juni 2007 ik snap niet echt hoe je hem moet downloaden van die site. (iets met een code ofzo) kun je me uitleggen hoe ik dat doe? Reageren
Donwell Geplaatst: 10 juni 2007 Rapport Geplaatst: 10 juni 2007 Je moet een code intikken en daarna moet je op 'Download' klikken. Dan wordt hij automatisch gedownload. Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 10 juni 2007 Rapport Geplaatst: 10 juni 2007 (bewerkt) ik snap niet echt hoe je hem moet downloaden van die site.(iets met een code ofzo) kun je me uitleggen hoe ik dat doe? Je klikt ten eerste even op die link. Je voert dan boven in de code in, en je kikt op 'downloaden'. Als je dat gedaan hebt moet je een aantal seconden wachten, iets van 45. Je ziet dan onderaan het scherm de beschijrving van het downloaden, en daarboven de tijd voor hoelang het nog duurt. Als de teller op '0' staat, kun je downloaden. Dit kun je doen door op 'free download' te klikken, en dan zal de download beginnen. Bewerkt: 10 juni 2007 door -Matthijs- Reageren
GTA freakje Geplaatst: 10 juni 2007 Rapport Geplaatst: 10 juni 2007 (bewerkt) laat maar weet het al. als die mod gedownload is wat is de code om de wasstraat te laten werken? :$ >>> Door Bling: Dubbelpost samengevoegd. Gebruik in het vervolg even de "Bewerk"-knop, indien je nog wat aan een bovenstaand bericht van jezelf wilt toevoegen. <<< Bewerkt: 25 juni 2007 door GTA freakje Reageren
Marioleo69 Geplaatst: 10 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 10 juni 2007 Ik heb de nieuwe main.scm samen met het orginele sript gebruimt en ik kreeg een foutmelding. Moet er nou ook geen nieuw script bij? Reageren
GTA freakje Geplaatst: 10 juni 2007 Rapport Geplaatst: 10 juni 2007 Ik heb de nieuwe main.scm samen met het orginele sript gebruimt en ik kreeg een foutmelding. Moet er nou ook geen nieuw script bij? dat probleem kreeg ik ook. wat nu weer te doen? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 10 juni 2007 Rapport Geplaatst: 10 juni 2007 Ik weet sowieso zeker dat je bij vervanging van de 'main.scm' altijd een nieuw spel moet beginnen. Als je dus een foutmelding krijgt bij het laden van je savegame, dan moet je even een 'new game' beginnen. Als dat ook niet wil, dan heeft 'Donwell' iets niet goed gedaan en kun je beter contact met hem opnemen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.