Jump to content

Carwash mod


Marioleo69

Recommended Posts

Ik weet sowieso zeker dat je bij vervanging van de 'main.scm' altijd een nieuw spel moet beginnen. Als je dus een foutmelding krijgt bij het laden van je savegame, dan moet je even een 'new game' beginnen. Als dat ook niet wil, dan heeft 'Donwell' iets niet goed gedaan en kun je beter contact met hem opnemen.

dat is het hem nou juist.

ik heb de main.scm veranderd en als ik een nieuw game start dan knalt hij eruit.

(vlak voor hij klaar is met laden)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 37
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GTA freakje

    14

  • Donwell

    11

  • Marioleo69

    8

  • -Matthijs-

    2

Ik weet sowieso zeker dat je bij vervanging van de 'main.scm' altijd een nieuw spel moet beginnen. Als je dus een foutmelding krijgt bij het laden van je savegame, dan moet je even een 'new game' beginnen. Als dat ook niet wil, dan heeft 'Donwell' iets niet goed gedaan en kun je beter contact met hem opnemen.

dat is het hem nou juist.

ik heb de main.scm veranderd en als ik een nieuw game start dan knalt hij eruit.

(vlak voor hij klaar is met laden)

Heb ik nou ook.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is de foto, die werkt niet. Je moet ónder dat artikel kijken, daar staat een helikopter met daarin 'Download'.

kun je mij een foto sturen van die mod.

hoe het eruit ziet als je door de carwash rijdt.

oh ja en een andere main.scm diegene die ik heb doet het niet :eten:

Link to comment
Delen op andere websites

Sorry voor de wat late reactie, maar wegens huishoudelijke problemen ben ik iets minder online.

Het kán inderdaad kloppen dat de code fout is geplaatst; ik heb hem er gewoon in geplakt. :puh: Ik zal eventjes kijken of ik hem op de juiste plek kan zetten.

@hierboven: Die foto doet het niet, dus ik heb geen afbeelding. Misschien dat dit je helpt?

Bewerkt: door Donwell
Link to comment
Delen op andere websites

Sorry voor de wat late reactie, maar wegens huishoudelijke problemen ben ik iets minder online.

Het kán inderdaad kloppen dat de code fout is geplaatst; ik heb hem er gewoon in geplakt. :puh: Ik zal eventjes kijken of ik hem op de juiste plek kan zetten.

ok fijn.

als hij werkt dan bedank ik natuurlijk degene die dit topic maakte.(anders kwam ik er nooit achter)

en natuurlijk donwell voor het regelen van de main.scm en alle anderen natuurlijk.

Bewerkt: door GTA freakje
Link to comment
Delen op andere websites

Gaan we weer. :puh: Ik probeer het nog maar een keertje, als hij het ditmaal niet doet, geef ik het op hoor. ;)

Dan kun je het beste eventjes een paar van onze betere .scm-modders erbij halen, die snappen het beter dan ik.

Maar goed, ik zal mijn post zo eventjes editen.

Ik heb hem nog maar eens geprobeerd...

Download!

Bewerkt: door Donwell
Link to comment
Delen op andere websites

Gaan we weer. :puh: Ik probeer het nog maar een keertje, als hij het ditmaal niet doet, geef ik het op hoor. ;)

Dan kun je het beste eventjes een paar van onze betere .scm-modders erbij halen, die snappen het beter dan ik.

Maar goed, ik zal mijn post zo eventjes editen.

Ik heb hem nog maar eens geprobeerd...

Download!

Donwell het maakt me niks uit als jij het fout doet.

ik bedoel jij kan er toch ook niks aandoen?

misschien ligt het wel aan mijn PC weet jij veel.

Nog een vraagje. heb je hem al bij jouw uitgetest en doet hij het of niet?

Bewerkt: door GTA freakje
Link to comment
Delen op andere websites

Aan de PC zal het niet liggen, de main.scm hoort het gewoon te doen, ook al is hij aangepast. De enige reden waarom hij het niet doet is omdat de systeemeisen dan niet voldoende zijn.

Ik heb hem bij mij nog niet uitgetest. Maar ik bedacht mij net één ding, wat misschien de oplossing is... Daarom heb ik besloten om hem toch nog één keertje te proberen.

En ditmaal zal ik hem zelf ook maar eens uittesten. ;)

Edit: Ik heb eventjes gekeken, aangepast, en ditmaal zag ik dat er ook een script.img erin zat, wat dus waarschijnlijk de oorzaak van alles was. Ik heb dus eventjes alles aangepast in mijn SA mapje, en een nieuw game gestart. Hij laadde hem helemaal en ik kwam dan ook in het steegje uit. Ik ben als een speer naar de Carwash gegaan, maar ik zag geen marker o.i.d.

Nu zie ik een coörd staan, dus ik ga eventjes kijken waar deze uitkomt.

Edit2: Ik heb de coörds gecheckt, en ze blijken in The Middle of Nowhere uit te komen... Misschien dat een ervaren modder naar de code kan kijken?

:CARWASH02
0001: wait  250 ms
00D6: if  0
0256:   player $PLAYER_CHAR defined
004D: jump_if_false ££CARWASH02
00D6: if  0
0103:   actor $PLAYER_ACTOR stopped_near_point_in_car  2454.918 -1461.145  24.236 radius  6.0  6.0  4.0 sphere  1
004D: jump_if_false ££CARWASH02
03C0: @0 = actor $PLAYER_ACTOR car
00AA: store_car @0 position_to @1 @2 @3
0227: @4 = car @0 health
08EC: @6 = car @0 type
0441: @7 = car @0 model
03F3: get_car @0 color @90 @91
0247: request_model @7

:CARWASH03
0001: wait  0 ms
00D6: if  0
0248:   model @7 available
004D: jump_if_false ££CARWASH03
0362: remove_actor $PLAYER_ACTOR from_car_and_place_at  2454.702 -1461.226 24
00A6: destroy_car @0
00A5: @5 = create_car @7 at  @1  @2  22.0
0175: set_car @5 z_angle_to  90.0
036A: put_actor $PLAYER_ACTOR in_car @5
0224: set_car @5 health_to @4
0229: set_car @5 color_to  @90  @91
0249: release_model @7
01C3: remove_references_to_car @5;; Like turning a car into any random car

:CARWASH04
0001: wait  250 ms
00D6: if  0
0256:   player $PLAYER_CHAR defined
004D: jump_if_false ££CARWASH02
00D6: if  0
00FE:   actor $PLAYER_ACTOR  0 ()near_point  2454.918 -1461.145  24.236 radius  6.0  6.0  4.0
004D: jump_if_false ££CARWASH02
0002: jump ££CARWASH04

Er hoort nog een klein stukje bij, die heb ik er niet bij gezet...

Bewerkt: door Donwell
Link to comment
Delen op andere websites

Aan de PC zal het niet liggen, de main.scm hoort het gewoon te doen, ook al is hij aangepast. De enige reden waarom hij het niet doet is omdat de systeemeisen dan niet voldoende zijn.

Ik heb hem bij mij nog niet uitgetest. Maar ik bedacht mij net één ding, wat misschien de oplossing is... Daarom heb ik besloten om hem toch nog één keertje te proberen.

En ditmaal zal ik hem zelf ook maar eens uittesten. ;)

hij doet het :bier:

maar wat moet ik doen om de carwash te laten werken en welke car wash werkt nu?

EDIT: ben benieuwd

EDIT 2: ken jij dan ervaren modders? ik namelijk niet

Bewerkt: door GTA freakje
Link to comment
Delen op andere websites

Ik had deze mod eerder al, bij het tankstation vlakbij alhambra en de grove werkt de car wash. Als hij voor sommigen niet werkt kan ik een link geven naar de download site op gtagarage/filefront.

reden voor edit: spellingfoutjes verbeterd :bonk:

Bewerkt: door Teraku
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...