kurt Geplaatst: 11 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 december 2004 (bewerkt) ja zit bij les 3 vast je moet door cirkels vliegen ma kan dit namelijk niet zo goed kan iemand tips gegeven en ja hoeveel lessen telt de vlieg school en hoeveel mag je tijd max zijn mij laatste tijd was: 1min50 heel erg bedankt "heb de zoek machine gebruikt ma vond niks wel een andere waar stond dat hij nie omhoog geraakte ma da kwam door da hij zijn wielen niet ingetrok had door op R3 te drukken" Bewerkt: 11 december 2004 door kurt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 11 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 december 2004 ik vloog naar de eerste corona (X ingedrukt) zodra ik door de corona heen was ...liet ik X los. je moet met de "rudders" sturen L2 en R2. verder heb ik geen tip of iets....ik deed er ongeveer 12 keer over....frustrerend Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bitchjuh Geplaatst: 11 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 december 2004 ik vloog naar de eerste corona (X ingedrukt) zodra ik door de corona heen was ...liet ik X los. je moet met de "rudders" sturen L2 en R2.verder heb ik geen tip of iets....ik deed er ongeveer 12 keer over....frustrerend Inderdaad een frustrerende missie :angry: Missie die daarna komt is vrijwel het zelfde ...alleen moet je als laatst nog goed zien te landen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kurt Geplaatst: 11 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 december 2004 ok die is eindelijk gelukt nu de volgende als iemand tips heeft mag je die gerust zeggen eh ik kan tips gebruiken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pablo Geplaatst: 12 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 12 december 2004 het beste is heel rustig vliegen, met zo min mogelijk vaart door de corona's vliegen (met behulp van vierkantje) je haalt dan geen goud maar wel zilver of brons, als je niet zo snel de corona's vind, zet het dan tussentyds op pauze dan zie je op de map de volgende corona en wat godfather zegt: L1/2 en R1/2 gebruiken niet te veel je stuurknuppel want die is in het begin extra gevoelig Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Time Fighter Geplaatst: 12 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 12 december 2004 (bewerkt) kijk bij andere topics Klik hier! Klik hier! Edit: oh zie dat hij gelukt is Bewerkt: 12 december 2004 door gta-SA fan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Alexje Geplaatst: 13 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 13 december 2004 Heej ik heb een vraagje ik zoek de vliegschool maar waar zit die want ik wil vliegles hebben Alex Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mango Geplaatst: 13 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 13 december 2004 Heej ik heb een vraagje ik zoek de vliegschool maar waar zit die want ik wil vliegles hebbenAlex die moet je later kopen in een missie van toreno in de deserts (4e missie in Desert) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Driver/HHGS Geplaatst: 14 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 december 2004 MOet je al die missies halen, damnz wat een k*t missies... als ik nu stop bij de 3de missie, mag ik al wel overal vliegen... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
:-Bloodstorm-: Geplaatst: 14 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 december 2004 heh? :huh: ik deed alle missies in eenkeer alles goud behalve bij Circle and land dan had ik silver voor die missie heb ik toch wel 3 keer moete proberen om het goud te hebben Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.