Gijsso Geplaatst: 20 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 20 oktober 2007 De Peppers zijn geweldig. Ik vind Linkin Park ook goed maar de Peppers zijnn 100x zo goed Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
K.O. Geplaatst: 20 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 20 oktober 2007 RHCP is zeker wel goed. Heb wel een aantal nummers van hen gedownload, waaronder By The Way en Californication. Een supergrote fan ben ik nou echter ook weer niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst: 22 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 22 oktober 2007 Ik vind Californication en Under the Bridge geweldige nummers Verder luister ik het niet zo veel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Juju Geplaatst: 22 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 22 oktober 2007 Normaal hou ik niet van die muziek, maar sommige liedjes zijn echt wel chill. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 24 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 24 oktober 2007 Ik vind ze opzich wel redelijk goed. Sommigen nummers zijn niet zo mooi maar ze hebben zeker wel goede nummers gehad. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tjoef Geplaatst: 31 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 31 oktober 2007 Ik vind de nummers van vroeger toch beter dan degene die op Stadium Arcadium staan, hoewel We Believe en Turn It Again toch ook wel héél goed zijn. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rensch Geplaatst: 20 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 20 november 2007 Ik vind de nummers van vroeger toch beter dan degene die op Stadium Arcadium staan, hoewel We Believe en Turn It Again toch ook wel héél goed zijn. Ik ben het helemaal hier mee eens. De laatste albums lijken veeeelsteveel op elkaar! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vic Vanc Geplaatst: 15 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 februari 2008 IK vind ze geweldig. Me broer heeft stadium arecadium erg goed Ik heb By the way nog beter Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jay; Geplaatst: 15 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 februari 2008 Geweldig vind ik ze, al is Guns 'n Roses beter. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arthis Geplaatst: 24 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2008 Bumpje, maar dat verdient deze fantastische band. IK vind dit echt de beste band aller tijden. Ik heb alle albums/simgles op m'n I-pod John Frusciante speelt zeker een hele belangrijke rol bij de peppers. Hij schrijft echt geweldige nummers. Ik houd vooral van de funky nummers, zoals: Give it away, can't stop, suck my kiss, around the world, get on top, Throw away your television maar ook de wat rustigere nummers als Californiacation, Otherside, Under the Bridge, Don't forget me, snow, dani california en nog heel veel meer vind ik goed. RHCP 4 life Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SubaruFreak Geplaatst: 24 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2008 Vanaf kleins af aan was ik altijd grote fan van RHCP, top band! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fyre Geplaatst: 14 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 december 2008 Peppers zijn matig. Net zoals jullie Linkin Park. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arthis Geplaatst: 15 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 december 2008 Peppers zijn matig.Net zoals jullie Linkin Park. Als je de peppers matig vind, wat vind jij dan wel een goede band? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fyre Geplaatst: 15 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 december 2008 Peppers zijn matig.Net zoals jullie Linkin Park. Als je de peppers matig vind, wat vind jij dan wel een goede band? Zo vreselijk veel. Zeg maar es iets. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gijsso Geplaatst: 7 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 oktober 2009 Even een megabump Maar het gerucht gaat dat de Peppers nog één keer de studio in gaan duiken en dan ongeveer hetzelfde gaan doen als een paar jaar geleden, een massive album uitbrengen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.