Jan-Alleman Geplaatst: 7 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 oktober 2009 Goede band, een van de weinige tegenwoordig. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gijsso Geplaatst: 7 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 oktober 2009 En welkom op het forum Maar inderdaad. Ben echt een Die-Hard fan van de Peppers. Ben naar Peppers in the Park geweest. Had toen geen geld over om maar iets te kopen Stond er ook ver van af, maar ik vond het zo geweldig. En nu, na 2 jaar vakantie, komen ze weer terug Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Djmaddox Geplaatst: 7 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 oktober 2009 Blitse band, op school al 2 liedjes van ze gespeelt namelijk Californication met de hele muziekklas en Scar Tissue bij n evenement. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gtaboy107 Geplaatst: 22 juni 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2011 (bewerkt) *Major bump for the win* En het is zover, de Red Hot Chili Peppers komen naar Nederland! 16 oktober in Ahoy te Rotterdam! Morgen start de kaartverkoop. Op 30 augustus komt het nieuwe album van ze out, I'm With You. Ik zit er in ieder geval morgen helemaal klaar voor, ik wil het niet missen! Helaas is de gitaargod John Frusciante weg bij de band, maar zijn goede vriend Josh Klingenhoffer is zijn vervanger. Moge het nieuwe album nog beter zijn! Bewerkt: 22 juni 2011 door Gtaboy107 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Djmaddox Geplaatst: 23 juni 2011 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2011 Ik heb zo mijn twijfels bij Josh. Ik denk dat hij te "emo" is en de namen van de nieuwe nummers klinken ook niet bepaald leuk. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Stan- Geplaatst: 28 juni 2011 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2011 Een paar jaar geleden was het mijn favoriete band, maar toen ontdekte ik Metallica Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.