brammymaster Geplaatst: 10 juni 2007 Rapport Geplaatst: 10 juni 2007 Ik speel nog wel 's NFS Hot pursuit2 en ken een site met downloads, zo heb ik dus een andere baan geruild Ook heb ik mijn Lotus Elise Omgeruild in een Monster truck... Nou leek het me leuk om zelf ook stoere racebakken ov racebanen te maken maar een probleem... ik zou geen flauw benul weten met welk prog ik het snelst ben of met welke prog ik het beste mee om kan gaan en ik weet de texture's niet! Zou iemand kunnen helpen, ? B.V.D. Reageren
daniel-racer Geplaatst: 10 juni 2009 Rapport Geplaatst: 10 juni 2009 Ik speel nog wel 's NFS Hot pursuit2 en ken een site met downloads, zo heb ik dus een andere baan geruildOok heb ik mijn Lotus Elise Omgeruild in een Monster truck... Nou leek het me leuk om zelf ook stoere racebakken ov racebanen te maken maar een probleem... ik zou geen flauw benul weten met welk prog ik het snelst ben of met welke prog ik het beste mee om kan gaan en ik weet de texture's niet! Zou iemand kunnen helpen, ? B.V.D. hoi kun je mij zegen hoe je auto's ruilt? want ik heb ook nfs hot pursuit 2 mvg, daniel Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.