Arnaud17 Geplaatst: 10 juni 2007 Rapport Geplaatst: 10 juni 2007 Beste Mensen Ik zit met een probleem mijn muis doet het niet met gta san andreas ik heb al bij opities gekeken daar ligt het niet aan Volgens mij wie kan me helpen Mail naar >>> Door Dutchy3010: E-mailadres verwijderd. Dit is niet toegestaan op het forum, en daarbij ook onnodig. <<< of stuur me een pm Alvast bedankt alemaal Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 10 juni 2007 Rapport Geplaatst: 10 juni 2007 Beste MensenIk zit met een probleem mijn muis doet het niet met gta san andreas ik heb al bij opities gekeken daar ligt het niet aan Volgens mij wie kan me helpen Mail naar xxx of stuur me een pm Alvast bedankt alemaal E-mailadressen zijn verboden op dit forum. Werkt je muis anders wel? En is het een draadloze muis? Anders kan het daar misschien aan liggen? En welkom op ons forum! Reageren
ikt Geplaatst: 10 juni 2007 Rapport Geplaatst: 10 juni 2007 Hallotjes! Tsja, probeer eens op pauze te drukken en weer verder te gaan tot het lukt. Bij mij heb ik dat ook soms. Reageren
.:TOM:. Geplaatst: 10 juni 2007 Rapport Geplaatst: 10 juni 2007 Zoals hoerboven druk op pauze en druk op resume beweeg met je met en ga zo verder tot het lukt als het daarna nog altijd niet werkt check of je niet op joystick ingesteld staat. Tom Reageren
headhunterke Geplaatst: 10 juni 2007 Rapport Geplaatst: 10 juni 2007 ik heb soms ook dit probleem. Als je eens op esc drukt en dan het spel weer hervat zou het weer moeten werken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.