Jump to content

Kleding en kapsel uit filmpje

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Weet iemand waar de maker van dit filmpje het kapsel, en het shirt met Rockstar-logo weg heeft? En, welke naam de shirts/kapsels hebben. :)

Bewerkt: door NTAuthority
Geplaatst:

Dat haar ken ik wel, dat is de 'Blonde Mahowk'. Deze kun je bij alle kappers krijgen, behalve bij Old Reece en de winkel vlakbij Loco Low Co.

Dat shirt weet ik echter niet zeker, je kunt hem volgens mij kopen bij Sub Urban, maar de naam weet ik niet, en de winkel weet ik dus niet zeker.

Geplaatst: (bewerkt)

Je kunt het vinden in GTA San Andreas :bonk::duh::puh:

Uhm, voor het kapsel moet je geloof ik bij de blanke kapper zijn bijv in El Quebrados ... die heeft wat blonde kapsels ... as voor de kleren ... ik zou het eerlijk gezegd niet weten ... het jasje krijg je volgens mij de Victim of Zip ... iig niet bij de Sub Urban en Binco (zie WikiGTA ... zou je de link willen geven maar die doen het niet ... ik waarschijnlijk iets fout :puh:)

Bewerkt: door Rensch
Geplaatst:

Jep, ik heb het kapsel gevonden. :) Alleen heeft zelfs de Victim/Zip het jasje niet. :( En nee, de Sub Urban of de Binco natuurlijk ook niet. ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...